abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85864805
Beste lezer,

Ik ben op dit moment voor mijn opleiding op een summerschool in Moskou. Voor een project daar heb ik informatie nodig over hoe mensen keuzes maken. Daarom heb ik een korte pretest online gezet op www.thesistools.com/iarepkeuzes . Als je toevallig een paar minuten niets te doen hebt zou ik het erg op prijs stellen wanneer je er eentje in vult.
In ruil zal ik fotos van gekke Russen maken en uploaden :p

Alvast bedankt!

(ik heb toestemming van motorbloempje gekregen)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85864955
Done :Y).
pi_85865039
Done.

Maareuh die 'geen consequenties' vragen zijn eigenlijk hetzelfde als; welke van de keuzes vind je t leukst.

En ik vraag me heel erg af in hoeverre een vragenlijst als dit wezenlijk bij kan dragen aan informatie over hoe mensen keuzes maken. T zijn naar mijn mening nogal simpele scenarios die geschetst worden.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:01:05 #4
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_85866865
Done :z
pi_85869457
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:04 schreef Valyx het volgende:
Done :Y).
thanks!
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef RichardDawkins het volgende:
Done.

Maareuh die 'geen consequenties' vragen zijn eigenlijk hetzelfde als; welke van de keuzes vind je t leukst.

En ik vraag me heel erg af in hoeverre een vragenlijst als dit wezenlijk bij kan dragen aan informatie over hoe mensen keuzes maken. T zijn naar mijn mening nogal simpele scenarios die geschetst worden.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Het eerste is intentioneel, daar kan ik morgen uitleg over geven wanneer ik de vragenlijst sluit. Het tweede is vooral omdat dit een pretest is om te kijken of er merit in het idee zit. Als dit de verwachtte resultaten op levert is het de moeite waard er geld in te investeren en het in een echte situatie uit te voeren, maar voordat ik belastinggeld uit ga geven kijk ik liever eerst of het de moeite waard is :P
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85872930
Ingevuld! Alhoewel het wel erg kort door de bocht is. Het is A of B of C. Zo werkt het in werkelijkheid natuurlijk niet. Je doet vaak iets van A, maar ook van B. Of je nou alcohol drinkt, moet leren of gaat stappen. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om even langs te gaan voor de gezelligheid en vervolgens weer de verstandigste weg kiezen :)
pi_85873050
Ik wil graag én de spijkerbroek én stappen én het bijbaantje. ;)
pi_85873810
Ingevuld! ^O^

Kom maar op met die gekke Russen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
pi_85874381
Dit is Iwan, Iwan is dronken, net zoals de meeste russische mannen, en valt hierbij op slaap in de schoot van een medestudent.

pi_85882619
Done!!! Wel grappige vragen :)
pi_85882655
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:38 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is Iwan, Iwan is dronken, net zoals de meeste russische mannen, en valt hierbij op slaap in de schoot van een medestudent.

[ afbeelding ]
Geweldig dat die Russische kerels hun penis op hun bovenarm hebben zitten. De impact van Tjernobyl is daar schijnbaar toch wat groter dan hier.
pi_85882954
Done :)
pi_85896958
Yes
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')