ik ook... even overleven vandaag. vnv tennissen maar ik ben bezig iemand anders te zoeken. in dit *&^%weer wil ik echt niet tennissen met mn keelquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:34 schreef TAV74 het volgende:
Pff, het was een gezellig weekend, maar om nu echt te zeggen dat ik me uitgerust voel![]()
En nog een drukke dag ook vandaag
hier nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
raar trouwens, gisteren was het noodweer en keek toen laat op buienradar voor vandaag en daar verwachtten ze veel regen enzo. En tis strálend weer!
Waarom zeg je neit gewoon afquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook... even overleven vandaag. vnv tennissen maar ik ben bezig iemand anders te zoeken. in dit *&^%weer wil ik echt niet tennissen met mn keel
Toen ik vertrok wel (zonder paraplu), maar toen ik in Apeldoorn uit de trein stapte was het alweer over met de pretquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
raar trouwens, gisteren was het noodweer en keek toen laat op buienradar voor vandaag en daar verwachtten ze veel regen enzo. En tis strálend weer!
afspraak staat dat als je niet kunt zelf vervanging moet regelen. Logisch wel toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zeg je neit gewoon afZe kunnen toch zelf ook wel iemand anders vinden?
Ja en nee. Er is ook overmacht hoor....ziek is ziek. Maar goed..oude discussie. Niet interessantquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afspraak staat dat als je niet kunt zelf vervanging moet regelen. Logisch wel toch?
Bofkontquote:
Denk het ook jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Prima voor zo straks bij de koffie, dacht ik
hier begint het ook weer dreigender te worden, ach ja iig hardgelopen in de zon . Dat is al heel watquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toen ik vertrok wel (zonder paraplu), maar toen ik in Apeldoorn uit de trein stapte was het alweer over met de pretGelukkig niet zo zeiknat geworden als vorige week.
Ah...de fysieke inspanning voor vandaag is weer achter de rugquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier begint het ook weer dreigender te worden, ach ja iig hardgelopen in de zon . Dat is al heel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |