quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Regen, opleiding, Slaap maar niet kunnen omdat ik zo wegmoet. Drukte s'ochtends.
Kortom: Kut
Haha meteen als ik terugkom duik ik mn bed weer inquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Sterkte vandaag! Hou in je achterhoofd dat aan elke dag een eind komt dus zo ook aan deze
![]()
Haiquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier pruttelt de koffiepot.
Kan ik iemand blij maken met een lekker bakkie pleur op de vroege ochtend?
Good luck!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:04 schreef MYV het volgende:
Nou ik ga maar eens naar mn opleiding toe.
Wish me luck
quote:
quote:
quote:
quote:
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheidquote:
Het kan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheid![]()
Mogguh ook aan jullie
Een andere dag dan deze week. Dan beginnen we met een koffiemeet bij huppelmuts!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheid![]()
Mogguh ook aan jullie
Ik woon in Emmen en jullie zijn allen van harte welkom hoor. Zorg ik wel voor iets lekkers bij de koffie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Een andere dag dan deze week. Dan beginnen we met een koffiemeet bij huppelmuts!![]()
![]()
Waar woon je?
Ben al vanaf half 9 op kantoor maar heb eigenlijk nog niks nuttigs gedaan... Heb echt opstartproblemen!
Limburgse vlaai!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in Emmen en jullie zijn allen van harte welkom hoor. Zorg ik wel voor iets lekkers bij de koffie.
En nu einde sc hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |