Waar zit jij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:19 schreef Parzival het volgende:
pfff goeiemorregen indeed..
het weer:
* Zonnig
* 44 graden overdag
* 36 graden in de nacht
* zon op 6:00
* zon neer 18:35
* water temp: 26C
* temp water in pool: 22C
ik zeg..
GOEIEMORGEN!
Middenoosten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:19 schreef Parzival het volgende:
pfff goeiemorregen indeed..
het weer:
* Zonnig
* 44 graden overdag
* 36 graden in de nacht
* zon op 6:00
* zon neer 18:35
* water temp: 26C
* temp water in pool: 22C
ik zeg..
GOEIEMORGEN!
Opschepper!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:23 schreef Parzival het volgende:
Abu Dhabi..
Edwin Evers is ook weer terug op de radio hoor ik!
Letterlijk gok ik, zal wel weer een machinist van een graafmachine zijn die daar aan het baggeren is...quote:
Eensch.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef MYV het volgende:
Goeiemorgen. wat een verschrikkelijke dag
Ja lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier pruttelt de koffiepot.
Kan ik iemand blij maken met een lekker bakkie pleur op de vroege ochtend?
Wattan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef MYV het volgende:
Oh, graag!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is hier alleen bewolkt, geen regenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef MYV het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Breng maar een infuus aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Regen, opleiding, Slaap maar niet kunnen omdat ik zo wegmoet. Drukte s'ochtends.
Kortom: Kut
Haha meteen als ik terugkom duik ik mn bed weer inquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Sterkte vandaag! Hou in je achterhoofd dat aan elke dag een eind komt dus zo ook aan deze
![]()
Haiquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Good luck!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:04 schreef MYV het volgende:
Nou ik ga maar eens naar mn opleiding toe.
Wish me luck
quote:
quote:
quote:
quote:
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheidquote:
Het kan!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheid![]()
Mogguh ook aan jullie
Een andere dag dan deze week. Dan beginnen we met een koffiemeet bij huppelmuts!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als het kon was ik een rondje NL gaan rijden om jullie allemaal te voorzien van een lekker bakkie pleur en mijn gezellige aanwezigheid![]()
Mogguh ook aan jullie
Ik woon in Emmen en jullie zijn allen van harte welkom hoor. Zorg ik wel voor iets lekkers bij de koffie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Een andere dag dan deze week. Dan beginnen we met een koffiemeet bij huppelmuts!![]()
![]()
Waar woon je?
Ben al vanaf half 9 op kantoor maar heb eigenlijk nog niks nuttigs gedaan... Heb echt opstartproblemen!
Limburgse vlaai!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in Emmen en jullie zijn allen van harte welkom hoor. Zorg ik wel voor iets lekkers bij de koffie.
En nu einde sc hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |