Uiteraard brengen ze nog wel iets opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze brengen zeker nog wel wat op, maar minder dan die multiskillers
Ik zou mijn spelers ook even actief gaan bijhoudenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kwestie van bijhouden in een excelletje..
mja.. en dat terwijl dat bod 2 ton onder de TV is..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Je bod voor een van mijn verdedigers staat nog steeds Moon
25 jaar zelfs.. ik heb zo een van 18 jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn spelers ook even actief gaan bijhoudende eerste stijgers waren er afgelopen vrijdag, dan kan ik vanaf het 'nulpunt' rekenen. Mijn keeper die matig verdedigen had is daarin ook wel een leuk experiment, met zijn 25 jaar!
ik zie dat Xummon geboden heeft op Paalvastquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Je bod voor een van mijn verdedigers staat nog steeds Moon
Die van mij was voor me gekochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
25 jaar zelfs.. ik heb zo een van 18 jaar
Is dat die speler die je mij tipte?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat Xummon geboden heeft op Paalvast
dat is waar.. ben benieuwd.. maar dat zie ik dan wel in het excelletjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die van mij was voor me gekochtMaar met de nieuwe trainings snelheden ook voor juist de 25+' ers is het een leuk experimentje voor erbij!
Ja dat is die speler die ik je tiptequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat die speler die je mij tipte?
Je bent overboden trouwens
Verdedigers trainen toch allemaal 100%?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:47 schreef Drassss het volgende:
100% intensiteit
13% conditie hiero. Tussen 10 en 15 is verstandig.
Ik train nu korte pass en ga straks weer scoren trainen...
Over dat trainen heeft te maken met posities.
Spitsen 6 mogelijkheden
Middenveld 10 ( vleugels trainen maar 50% )
Verdedigers idem van die 50%
Je kan dit ook nalezen bij help en regels.
Satellietclubjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Er is nu een speler op allebei mijn defs aan het bieden... misschien moet ik een samenwerkingsverband met 'm aangaan
hehe nice..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Er is nu een speler op allebei mijn defs aan het bieden... misschien moet ik een samenwerkingsverband met 'm aangaan
ik was ff snel op zoek naar een verdediger voor een plekje in mijn b-teamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat Xummon geboden heeft op Paalvast
oke, overpriced, maar zijn goed leiderschap maakt dat weer beetje goedquote:Rick Witlox [playerid=282849055]
18 jaar en 55 dagen, volgende verjaardag: 27-10-2010
Geboren in: Netherlands
matig in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Mirrem (sinds 16-04-2010 (16/41), 1s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 550 ¤/week 8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 31-08-2010 12:16
(0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 357 500 ¤ door VV Eendracht Elsloo
Het bieden is geëindigd!
dat is altijd mooi meegenomen.. misschien had ie niet genoeg geld om ze alle twee te kopen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ja uiteindelijk heeft ie er maar eentje gekocht... maar ze hebben samen toch ruim 2,1 miljoen opgeleverd
100% Nederlands hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:37 schreef Nixx- het volgende:
Hoeveel nederlanders hebben jullie in je selectie spelen?
Ik heb van alle relevante spelers er maar 1 nederlander rondlopen. Moet dat toch even gaan ophogen.
maak er maar 5 van, na jouw vraag kwam ik er eentje tegen die ik eigenlijk niet meer gebruik. De laatste speler uit mijn beginteam gaat pleitequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
6 in de selectie, waarvan maar 1 basisspeler en 1 B-trainee/eerste reserve basis.
14 nederlandse spelers + 1 coach.. en dan staat er nog 1 op de transferlijst, maar komt er ook weer 1.. dus dat aantal blijft gehandhaafd...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:37 schreef Nixx- het volgende:
Hoeveel nederlanders hebben jullie in je selectie spelen?
Ik heb van alle relevante spelers er maar 1 nederlander rondlopen. Moet dat toch even gaan ophogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |