quote:30-08-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 106 875 ¤
Maar dan moeten ze wel verkocht worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Da's het voordeel van je eigen jonkies optrainen... ze leveren je ook nog een sloot moedergeld op
Dat gebeurt regelmatig bij mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel verkocht worden.
Op een of andere manier worden mijn jeugdspelers weinig verhandeld.quote:
Alleen door andere spelersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Worden je spelers altijd alleen maar gekocht door andere spelers of ook door het systeem/engine van Hattrick?
Alleen andere teams kunnen spelers kopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Worden je spelers altijd alleen maar gekocht door andere spelers of ook door het systeem/engine van Hattrick?
Als je net begonnen bent in Hattrick, hoelang duurt het dan voordat je de spelers verkocht heb? Of zijn ze simpelweg niet te verkopen? Het gaat hier om de beginspelers die je op het begin krijgt.quote:
hangt van de stats af... alle spelers die hoogstens matig hebben zijn eigenlijk onverkoopbaar... spelers onder de 20 met redelijk in de skill die je wil trainen zijn sowieso blijvers...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Als je net begonnen bent in Hattrick, hoelang duurt het dan voordat je de spelers verkocht heb? Of zijn ze simpelweg niet te verkopen? Het gaat hier om de beginspelers die je op het begin krijgt.
Spelers staan altijd exact 3 dagen op de Transfer Lijst (TL).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Als je net begonnen bent in Hattrick, hoelang duurt het dan voordat je de spelers verkocht heb? Of zijn ze simpelweg niet te verkopen? Het gaat hier om de beginspelers die je op het begin krijgt.
het valt me op dat 17 jarigen met hoogste stats op matig met de nieuwe trainingssnelheden toch wel veel geld op leveren..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hangt van de stats af... alle spelers die hoogstens matig hebben zijn eigenlijk onverkoopbaar... spelers onder de 20 met redelijk in de skill die je wil trainen zijn sowieso blijvers...
Zeker spelers met 2x matig zij nu gewoon verkoopbaar voor een aantal K. Dat was vroeger echt niet zo. Met heel veel geluk kon je ze toen verpatsen voor 1kquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het valt me op dat 17 jarigen met hoogste stats op matig met de nieuwe trainingssnelheden toch wel veel geld op leveren..
gister eentje verkocht met matig verdedigen, passen, positiespel en vleugel voor 92k..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker spelers met 2x matig zij nu gewoon verkoopbaar voor een aantal K. Dat was vroeger echt niet zo. Met heel veel geluk kon je ze toen verpatsen voor 1k
Ja, dat bedoel ik maar. Toch wel een goede zaak denk ik. Op een gegeven moment zal die markt misschien ook verzadigt raken gok ik zo maargoed..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gister eentje verkocht met matig verdedigen, passen, positiespel en vleugel voor 92k..
Terwijl we nog steeds niet weten hoeveel sneller de training gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
Ja, dat bedoel ik maar. Toch wel een goede zaak denk ik. Op een gegeven moment zal die markt misschien ook verzadigt raken gok ik zo maargoed..
jep.. het enige dat die verandering met zich meebrengt is dat matige spelers op den duur net zo duur gaan worden als dat redelijke spelers waren voor de verandering.. tenminste dat is wat ik denk..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik maar. Toch wel een goede zaak denk ik. Op een gegeven moment zal die markt misschien ook verzadigt raken gok ik zo maargoed..
Ik ga me ook afvragen of kale spelers nu echt geen reet meer gaan opbrengen, zodat je gewoon echt multi's moet gaan trainen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep.. het enige dat die verandering met zich meebrengt is dat matige spelers op den duur net zo duur gaan worden als dat redelijke spelers waren voor de verandering.. tenminste dat is wat ik denk..
Ik hoop toch elk moment te weten te komen hoe snel nu de passing training op 18 jarige is. Ze zijn al 1x gepopt dus we merken het vanzelf bij pop 2.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Terwijl we nog steeds niet weten hoeveel sneller de training gaat.
Ze brengen zeker nog wel wat op, maar minder dan die multiskillersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga me ook afvragen of kale spelers nu echt geen reet meer gaan opbrengen, zodat je gewoon echt multi's moet gaan trainen.
Wat ik denk is dat er veel meer spelers komen met twee bijskills i.p.v. 1 bijskill.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Drassss het volgende:
Ik ga me ook afvragen of kale spelers nu echt geen reet meer gaan opbrengen, zodat je gewoon echt multi's moet gaan trainen.
kwestie van bijhouden in een excelletje..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Terwijl we nog steeds niet weten hoeveel sneller de training gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |