abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85902457
quote:
30-08-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 106 875 ¤
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_85902570
En wat betreft het geouwehoer over gezelligheid en zo... ik heb het idee dat sommige posts onnodig serieus genomen worden af en toe. De ene keer die 'onzinnige post', de andere keer de reactie daarop. Ik denk dat het meer aan die miscommunicatie ligt dan dat iedereen elkaar echt zo vreselijk vindt.

Maar misschien zit ik daar naast hoor :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_85902702
Gijs doe mij ook eens een paar van die oud spelers :P Vorig seizoen nog 7 ton aan commissie, dit seizoen 26k...
pi_85902878
Da's het voordeel van je eigen jonkies optrainen... ze leveren je ook nog een sloot moedergeld op O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_85903211
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Da's het voordeel van je eigen jonkies optrainen... ze leveren je ook nog een sloot moedergeld op O+
Maar dan moeten ze wel verkocht worden.
pi_85903475
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:41 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Maar dan moeten ze wel verkocht worden.
Dat gebeurt regelmatig bij mij
pi_85903656
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat gebeurt regelmatig bij mij
Op een of andere manier worden mijn jeugdspelers weinig verhandeld.
Ik heb een vriend en als ik daar zie hoe vaak spelers van hem op de lijst staan word ik daar altijd heel jaloers van.
pi_85903942
Worden je spelers altijd alleen maar gekocht door andere spelers of ook door het systeem/engine van Hattrick?
pi_85904179
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Worden je spelers altijd alleen maar gekocht door andere spelers of ook door het systeem/engine van Hattrick?
Alleen door andere spelers
pi_85904222
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Alleen andere teams kunnen spelers kopen.
Het systeem/engine heeft geen enkel team in beheer. De kans bestaat echter wel dat de eigenaar stopt met het spel en dat die spelers het spel verlaten. Spelers kunnen ook worden ontslagen door de eigenaars.
Dat gebeurd wel vaak met spelers die voor 1000 tot 5000 worden verkocht.
pi_85904228
Vorig seizoen zat het erg mee. Dit seizoen wat minder, maar ach opeens kunnen er weer 3 op de tl staan en dan is het weer dolle pret.
pi_85904229
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Alleen door andere spelers
Als je net begonnen bent in Hattrick, hoelang duurt het dan voordat je de spelers verkocht heb? Of zijn ze simpelweg niet te verkopen? Het gaat hier om de beginspelers die je op het begin krijgt.
pi_85904280
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:

[..]

Als je net begonnen bent in Hattrick, hoelang duurt het dan voordat je de spelers verkocht heb? Of zijn ze simpelweg niet te verkopen? Het gaat hier om de beginspelers die je op het begin krijgt.
hangt van de stats af... alle spelers die hoogstens matig hebben zijn eigenlijk onverkoopbaar... spelers onder de 20 met redelijk in de skill die je wil trainen zijn sowieso blijvers...
pi_85904386
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Spelers staan altijd exact 3 dagen op de Transfer Lijst (TL).
Spelers zijn pas echt interessant als ze een skill op goed of hoger hebben.
Redelijk of lager worden nauwelijks verkocht.

Je dient dus een training te kiezen (scoren, vleugel, positiespel of verdedigen) en daarvoor trainees kopen.
De rest van je team moet gelijkmatig opgebouwd worden. Positiespel is wel een tikje belangrijker omdat dat je balbezit erg bepaald.
pi_85904407
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

hangt van de stats af... alle spelers die hoogstens matig hebben zijn eigenlijk onverkoopbaar... spelers onder de 20 met redelijk in de skill die je wil trainen zijn sowieso blijvers...
het valt me op dat 17 jarigen met hoogste stats op matig met de nieuwe trainingssnelheden toch wel veel geld op leveren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_85904427
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het valt me op dat 17 jarigen met hoogste stats op matig met de nieuwe trainingssnelheden toch wel veel geld op leveren..
Zeker spelers met 2x matig zij nu gewoon verkoopbaar voor een aantal K. Dat was vroeger echt niet zo. Met heel veel geluk kon je ze toen verpatsen voor 1k :(
pi_85904449
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zeker spelers met 2x matig zij nu gewoon verkoopbaar voor een aantal K. Dat was vroeger echt niet zo. Met heel veel geluk kon je ze toen verpatsen voor 1k :(
gister eentje verkocht met matig verdedigen, passen, positiespel en vleugel voor 92k..
pi_85904520
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

gister eentje verkocht met matig verdedigen, passen, positiespel en vleugel voor 92k..
Ja, dat bedoel ik maar. Toch wel een goede zaak denk ik. Op een gegeven moment zal die markt misschien ook verzadigt raken gok ik zo maargoed..
pi_85904561
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
Ja, dat bedoel ik maar. Toch wel een goede zaak denk ik. Op een gegeven moment zal die markt misschien ook verzadigt raken gok ik zo maargoed..
Terwijl we nog steeds niet weten hoeveel sneller de training gaat.
pi_85904654
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

jep.. het enige dat die verandering met zich meebrengt is dat matige spelers op den duur net zo duur gaan worden als dat redelijke spelers waren voor de verandering.. tenminste dat is wat ik denk..
pi_85904727
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

jep.. het enige dat die verandering met zich meebrengt is dat matige spelers op den duur net zo duur gaan worden als dat redelijke spelers waren voor de verandering.. tenminste dat is wat ik denk..
Ik ga me ook afvragen of kale spelers nu echt geen reet meer gaan opbrengen, zodat je gewoon echt multi's moet gaan trainen.
pi_85904755
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik hoop toch elk moment te weten te komen hoe snel nu de passing training op 18 jarige is. Ze zijn al 1x gepopt dus we merken het vanzelf bij pop 2.
pi_85904778
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ga me ook afvragen of kale spelers nu echt geen reet meer gaan opbrengen, zodat je gewoon echt multi's moet gaan trainen.
Ze brengen zeker nog wel wat op, maar minder dan die multiskillers
pi_85904814
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Drassss het volgende:
Wat ik denk is dat er veel meer spelers komen met twee bijskills i.p.v. 1 bijskill.

Ik plaats van wereldklasse positiespel met briljant passen naar wereldklasse positiespel met formidabel passen en uitstekend verdedigen.
pi_85904821
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Nixx- het volgende:

[..]

kwestie van bijhouden in een excelletje.. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')