Wat is dit een geweldige fotoquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef Oognip het volgende:
Ik zag Muis en Tabby net zitten en ik dacht dit moet ik fotograferen. Wat een schatjes! En wat een verschil in grootte he![]()
[ link | afbeelding ]
Fijn te lezen dat het een hele gezellige nacht was.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef Oognip het volgende:
Ik lag gister op bed en was nogal verdrietig. Tabby lag ook op bed maar toen ik begon te huilen kwam ie aanlopen en kwam ie op mn schoot liggen, mij de hele tijd aankijken. Ik vind het echt zo knap, zo klein en nu al zo goed kunnen aanvoelen. Wat een toppertje!
Toen ik vanmorgen wakker werd lag Tabby weer boven op mn buik, niks van gemerkt dat ie dat deed. Het was een hele gezellige laatste nacht met 3 lieve kittens op bed, hevig spinnen.
Vind jullie zo lief en gezellig met elkaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:21 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensen!:) ik ben nu op school en mijn vriend is bij de kittens. Ik heb hem de opdracht gegeven om kip te koken voor Tabby, Liesje en Lotje en dat heeft ie gedaan en ze vonden het heel lekker!
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Oognip het volgende:
... En.... Liesje is wegGelukkig zijn de mensen zo aardig en zo blij met haar. Ik mag haar zo snel mogelijk opzoeken maar ik vind het nog erger dan ik had verwacht! Ik stond zelfs te janken toen die mensen er nog waren
Over een kwartier wordt Tabby opgehaald....
Lieverd , is heel moeilijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Oognip het volgende:
... En.... Liesje is wegGelukkig zijn de mensen zo aardig en zo blij met haar. Ik mag haar zo snel mogelijk opzoeken maar ik vind het nog erger dan ik had verwacht! Ik stond zelfs te janken toen die mensen er nog waren
Over een kwartier wordt Tabby opgehaald....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn lief!
Ook Tabby is net opgehaald. Hij heeft nog wel even heerlijk bij me gelegen maar wat zal ik hem missen. Nooit meer dat lekkere lieve warme kereltje in mijn nek
Ik leef met je mee en ik weet nu echt heel zeker dat ik geen pleegmama moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha oeps dat was niet mn bedoelingquote:Op woensdag 1 september 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee en ik weet nu echt heel zeker dat ik geen pleegmama moet worden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef Oognip het volgende:
Jullie zijn lief!
Ook Tabby is net opgehaald. Hij heeft nog wel even heerlijk bij me gelegen maar wat zal ik hem missen. Nooit meer dat lekkere lieve warme kereltje in mijn nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oognip, wat moeilijk he. Ik zit hier zelfs met tranen in m'n ogen.![]()
Maar gelukkig dat je ze nog eens op kunt zoeken en dat ze naar zulke lieve mensen gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Zeker gelukkig dat ik ze nog op kan zoeken! Het baasje van Liesje zei zelfs kom haar maar zo snel mogelijk op zoeken. Liesje wordt behandeld als hun vierde baby en vanavond krijgen ze kraamvisitequote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oognip, wat moeilijk he. Ik zit hier zelfs met tranen in m'n ogen.![]()
Maar gelukkig dat je ze nog eens op kunt zoeken en dat ze naar zulke lieve mensen gaan.
Gewoonquote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef Oognip het volgende:
Lotje is nu ook weg dus nou zijn ze allemaal officieel verhuisd. Ik moet nu werken, waar ik totaal niet aan toe ben. Vanavond zal de klap wel helemaal komen.
Bah wat is het soms klote om pleegmama te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |