Ich bin Dabei.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Dottey het volgende:
Vanavond een feestje bij het nieuwe bord?
Verloederen heet dat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Damn, wat is mijn buurt aan het verpauperen.
Turn up your speakersquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 heeft nieuwe speakers gekocht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1:
----------------------------------------------------
2:
3:
4:
---------------------------------------------------
5:
Poll: Welkomsbord Fok!Flat
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Hartelijk dank en allemaal een mooi leven gewenst in Last Post Cityquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Dottey het volgende:
Tuintje nummer 4 heeft gewonnen!
Van harte
Het is trouwens een welkomstbord, geen tuintjequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Dottey het volgende:
Tuintje nummer 4 heeft gewonnen!
Van harte
detailsquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is trouwens een welkomstbord, geen tuintje
ik heb zin in een salsa nummertje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 zet een speaker buiten neer
@Dottey: welk nummer wil je horen?
Kies er maar 1, of 2 of meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb zin in een salsa nummertje!
Om het goed te maken wil ik met jou wel salsa dansenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
ik ben wel een klein beetje teleurgesteld natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |