Blijf jij wel in je eigen stoel danquote:Op donderdag 2 september 2010 22:41 schreef zyx1981 het volgende:
Ik had vandaag een afdelingsuitje: per solex door het groene harsDaarna een soort golf-spel en daarna uit eten
Maar daarom zit al het nodige bier/witte wijn in het olifantje
![]()
Je mag straks ook bij haJee schoot hoor!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat lief van je.Maar ik weet niet of HaJee dat waardeert?
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je mag straks ook bij haJee schoot hoor!
Mijn bips mag er best zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef Dottey het volgende:
omdat zyx nou eenmaal fat billen heeft!
Legerzaken? Dan wil je vast wel een Kasteelbiertjequote:Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef apij4125 het volgende:
Ik meld meBen een beetje laat aangezien leger zaken
*Stopt Dotty in en pakt nog een kasteelbiertjequote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Dottey het volgende:
Gaan jullie door met ht feestje? Ik moet gaan slapen zo..![]()
de laatste doet het licht uit.
Ja laatst zijn er veel olifanten jagers dus wees op je Hoedequote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Legerzaken? Dan wil je vast wel een Kasteelbiertje
Zal morgen (oftewel vandaag) even kijken. Ga nu naar bed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:22 schreef apij4125 het volgende:
Hajee kan je me poppetje maken zonder te saluteren ?
Nou, elke jager die ik zie, daar ga ik gelijk op zitten!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:23 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ja laatst zijn er veel olifanten jagers dus wees op je Hoede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1:
----------------------------------------------------
2:
3:
4:
---------------------------------------------------
5:
Poll: Welkomsbord Fok!Flat
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zeker ! Iedere mogelijkheid voor een feestje moeten we met beide handen aangrijpenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Dottey het volgende:
Vanavond een feestje bij het nieuwe bord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |