quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wist geen TT en die reclame was op TV
Ik ben geen Prins Charlesquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
@TT: waar het hart vol van is...?![]()
[..]
![]()
Ik gaf je tijd zat om te reageren.
Die had toch ooit tegen Camilla gezegd 'dat hij haar tamponnetje wilde zijn'quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat klinkt als een tas van crumpler
whut?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had toch ooit tegen Camilla gezegd 'dat hij haar tamponnetje wilde zijn'![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had toch ooit tegen Camilla gezegd 'dat hij haar tamponnetje wilde zijn'![]()
Jaquote:
Daar was jij vast te jong voor.quote:
quote:
quote:Prins Charles trouwde met Diana Spencer. Toch bleef hij zijn vroegere geliefde ontmoeten. In het begin van de jaren negentig lekten telefoongesprekken tussen de twee uit (Camillagate). Onder meer viel te horen hoe Prins Charles vertelde dat hij het liefst de tampon van Camilla zou zijn.
Jij bent er niet van op de hoogte dat tampons geen elastiekje hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooh, was het daarom.
Ik dacht dat hij van bungeejumpen hield
Nee? Anders schiet het er natuurlijk zo flink hard uit als je aan het touwtje/elastiekje trektquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent er niet van op de hoogte dat tampons geen elastiekje hebben?
De terugslag als zo'n elastiekje uit je vingers glipt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? Anders schiet het er natuurlijk zo flink hard uit als je aan het touwtje/elastiekje trekt
Nou, de "heenslag" dan als je hem eruit trekt en hij tegen je hand aan jumptquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De terugslag als zo'n elastiekje uit je vingers glipt.![]()
Dan mag je wel een paar swifferdoekjes bij de hand houden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de "heenslag" dan als je hem eruit trekt en hij tegen je hand aan jumpt
*schrikt niet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |