Een nieuwe toch maar? Marco Gerris, een theater maker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wie zijn trouwens de 2 nieuwe jury's? Ik ben blij dat Dan er nog is, ik vind hem zo leuk.
Bij Hollands Got Talent (kijk het nooit, gister toevallig een herhaling) zie je z'n ogen ook helemaal glinsteren als er een dansact komt, zo leuk
Echt? Er zit toch ook zo'n vrouw, die kan ik me serieus niet herinnerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:11 schreef maok het volgende:
[..]
Een nieuwe toch maar? Marco Gerris, een theater maker.
Die vrouw die je bedoeld is Euvgenia.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt? Er zit toch ook zo'n vrouw, die kan ik me serieus niet herinneren
Oh, nooit goed opgelet dan, ik let teveel op Dan en Jan denk ik :")quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die vrouw die je bedoeld is Euvgenia.
Zij zat vorig seizoen ook al in de jury.
http://www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance/jury/
Haha, kan ik me wel voorstellen. Heb Jan een keer in Rdam gezien hij is in het echt nog beterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh, nooit goed opgelet dan, ik let teveel op Dan en Jan denk ik :")
Oeeehquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, kan ik me wel voorstellen. Heb Jan een keer in Rdam gezien hij is in het echt nog beter
Volgens mij zat Euvgenia in het tweede seizoen ook tijdens de theaterronde in de jury, daarna inderdaad alleen als choreografe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef Noek het volgende:
Euvgenia zat in seizoen I, Nicky Vernieuwe was jurylid in seizoen II:
[ afbeelding ]
Euvgenia was in seizoen II alleen te zien als choreografe.
Die Nicky was me toch een schaapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:48 schreef Noek het volgende:
Euvgenia zat in seizoen I, Nicky Vernieuwe was jurylid in seizoen II:
[ afbeelding ]
Euvgenia was in seizoen II alleen te zien als choreografe.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Nicky was me toch een schaap
Je kan 'm ook neerladen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Godver. Kijk je USA, Canada, Australie en UK... vergeet je gewoon de 1e aflevering van NL
En Programma gemist wil niet.... de reclame speelt af maar dan kapt ie.
Klopt, ik was er bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
nicky heette vorig jaar op fok vlamoes
quote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef megamandy het volgende:
Whoehoe Jan gaat live dansen in de finale van So You Think You Can Dance![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik zit er weer klaar voor, helaas voor slechts 20 minuten. Ik moet van mezelf Boer Zoekt Vrouw kijken.
Ik denk ook niet dat ik dit ga afkijken, de volgende ronde is volgens mij leuker. Boer zoekt Vrouw vind ik echt helemaal niet leuk, nog nooit gekeken ook.quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik zit er weer klaar voor, helaas voor slechts 20 minuten. Ik moet van mezelf Boer Zoekt Vrouw kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |