18/9/2010quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Weer updates op haar weblog
17/9/2010
[..][quote]
De hele dag?quote:Ik heb de dag besteed aan het maken van een proefwerk wiskunde
Ze moet toch echt gaan werken aan haar spelling. Maar goed, ze is weer op weg, op naar het volgende eiland.quote:Gisteren was ik jarig, heel erg bedankt voor alle felicitaties. Ik heb een geweldige dag gehad.
S'morgens belde me,n moeder en me,n zusje mij wakker en kort daarop volgde ook een telefoontje van mijn vader en ander familie.
Toen ik bezig was met mijn schoolwerk kwamen de eerste kadootjes, van de nederlanders waarbij ik ben wezen eten.
Later volgde een taart van mensen van marina rubicon rubicon zelf.
Eergister ben ik samen met andere nederlanders een vulkaanwandeling wezen maken.
Dat was trouwens wel heel erg mooi, Daarna zijn we wezen eten en ik heb ik inktvis op. Het viel me niet zo heel erg in de smaak eigenlijk.
Maar ik heb het geprobeerd.
Met 1 van deze nederlanders ben ik vandaag wezen snorkelen. Het was echt ontzettend mooi. Ik heb veel verschillende soorten vissen gezien met allerlei soorten kleuren.
En die rotsen onderwater zijn ook een prachtig gezicht. ( ookal heb ik er eigenlijk een hekel aan omdat je er met de boot enorm voor op moet passen)
Daarna hebben we samen gegeten. Toen ik s'avonds terug kwam op de boot lag er nog een kadootje.
Van iemand op het eiland waar ik al eerder een praatje mee had gemaakt.
Verder heb ik nog wat kaarten en dingen gehad van mensen. Kortom het was een geweldige 15de verjaardag.
Vandaag went ik de steven richting gran canaria, en laat ik lanzarote, marina rubicon en al het andere moois hier weer achter. Om weer nieuwe dingen en mensen te leren kennen.
Laura
Met klassikaal onderwijs krijgt iedereen evenveel uren van elk vak, door zelf te studeren kan ze haar tijd zelf indelen en daar neerleggen waar het nodig is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:47 schreef danilel het volgende:
poe poe
Op school krijg de daar maar een les uurtje voor of zo............
quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heeft Laura de piraten omzeild, staat babewatcher haar op de kade op te wachten.
Als ze terugkomt is ze 16, dan mag ik haar leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die critici staan met hun mond vol tanden. Laura is bezig met een leervakantie, als het alleen een zeiltocht was zou ze het in 6 maanden kunnen doen. Zij komt met zoveel kennis en ervaring terug dat zij helemaal geen school meer nodig heeft.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Als Laura hiermee klaar is kan ze misschien proberen een snelheidsrecord voor een solozeiltocht neer te zetten.quote:22-9-2010
Vanochtend vroeg nog met donker kwam ik aan in Pasito Blanco. Ik had een mooie wind recht van achter en de tocht verliep dus sneller als verwacht.
Toen ik aan kwam stond er een niet al te harde aflandige wind en was het dus niet zo moeilijk om in het donker aan te lopen.
Het is altijd mooi om dan s'ochtends te zien hoe de omgeving eruit ziet, het ziet er zo anders uit overdag.
Vannochtend begon het hard te regenen, en het is in de tussentijd nog niet gestopt.
Maar dat heeft ook een voordeel want nu kan ik Guppy makkelijk schoonmaken.
Laura
Zou een boot van dat formaat daar last van hebben?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
Wind recht van achter = plat = schommelen= kutkoers.
Ruim/half
Ze heeft achter natuurlijk nog wel een extra steunzeiltje, misschien helpt dat. Onze boot van 10 meter vindt het niet erg chill, vooral de golvenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zou een boot van dat formaat daar last van hebben?
Niet dat ik er heel veel verstand van heb, de grootste boot die ik gezeild heb is 5,5 meter
Laura blijft nog twee weken op Gran Canaria. Daarna zal het orkaanseizoen wel bijna voorbij zijn.quote:24-9-2010
Sinds de eerste dag in pasito blanco heb ik geen druppel regen meer gezien. Het is nu bloedheet en geen zuchtje wind.
Het is hier weer heel anders, vooral een heel stuk groener als op lanzarote.
Het is mooi om te zien.
De mensen zijn erg vriendelijk, pasito blanco is niet groot er is een plaatselijk supermarktje en wat huizen.
Ik heb al weer wat mensen leren kennen hier,
De eerste dag ben ik met mensen uit eten geweest en morgen ga ik wat van het eiland bekijken met een paar nederlanders die hier overwinteren.
Laura
Pasito Blanco, Gran Canaria waar Laura momenteel verblijft.quote:25-9-2010
Vandaag ben ik met een nederlander de bergen in gereden. Het is echt verbasingwekkend hoe groen het daar boven is.
Vooral in vergelijking met Lanzarote.
Midden in de bergen zijn kleine dorpjes en hutjes waar ze proberen op een vlak gemaakt stuk berghelling te verbouwen.
Zo kwamen we enorm veel sinasappelbomen tegen. Ook ben ik bij een stuwmeer wezen kijken.
Er was een berg waar enorm veel verschilende stoffen dus kleuren in zaten.
Van rood to blauw en paars, geel, oranje noem maar op. Echt ontzettend mooi om te zien.
Na afloop hebben we in mogan wat gegeten. En nu zit ik weer op Guppy.
Laura
Zo goed als 17, dus, ja dan mag het!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ze terugkomt is ze 16, dan mag ik haar leuk vinden
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Al die critici staan met hun mond vol tanden. Laura is bezig met een leervakantie, als het alleen een zeiltocht was zou ze het in 6 maanden kunnen doen. Zij komt met zoveel kennis en ervaring terug dat zij helemaal geen school meer nodig heeft.
Zo groot is haar bootje niet hoor. 12 meter is niet veel, daar gaan de golven graag mee spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zou een boot van dat formaat daar last van hebben?
Niet dat ik er heel veel verstand van heb, de grootste boot die ik gezeild heb is 5,5 meter
Onze boot, van 8 meter (moet boegspriet 9,5quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
Ze heeft achter natuurlijk nog wel een extra steunzeiltje, misschien helpt dat. Onze boot van 10 meter vindt het niet erg chill, vooral de golven
Valt erg mee hoor. Vrij goed geschreven zonder een d/dt/t fout. Heel erg veel fokkers kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Ondanks een paar (overduidelijk) domme foutjes (zoals 2x 'ik') is het gewoon prima geschreven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
21/9/2010
[..]
Ze moet toch echt gaan werken aan haar spelling. Maar goed, ze is weer op weg, op naar het volgende eiland.
[..]
Neuken mag vanaf 16 hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo goed als 17, dus, ja dan mag het!!
Ik begon al ongerust te worden, maar gelukkig, druk met school en Guppy.quote:29-9-2010
Sorry dat ik een paar dagen niets geschreven heb. Ik had het druk met de boot en school. Nu heb ik bezoek uit Nederland. Suzanne is hier voor een paar dagen. Ze had een auto gehuurd, zodat we samen het eiland konden verkennen. We zijn eerst richting Las Palmas gereden om vervolgens om 12 uur te starten voor een noord naar zuid route waar eigenlijk twee dagen voor staan. Na vier keer verkeerd gereden te zijn kwamen we in een klein dorpje dat heel mooi scheen te zijn, het was dus net zo als alle andere dorpjes. Via kronkelwegen kwamen we steeds hoger en hoger totdat we bij het hoogste dorp van het eiland waren. Dat ligt op 1270 meter. Er was een groot voetbalveld en de huizen waren merendeels in de bergen gebouwd. We aten wat in een restaurantje dat in de berg gebouwd was. Vanaf hier hadden we prachtig uitzicht over het eiland en ik kon zelfs de bergtoppen van Tenerife het eiland naast Gran Canaria boven de wolken zien uitsteken. Na nog heel veel kleine dorpjes die in het hart van Gran Canaria verscholen liggen kwamen we weer in de bewoonde wereld.
Waar ik nog even in zee gezwommen heb.
Laura
Goedzo, je let goed op je gezondheid. Ik zal wat tips geven: koop verse slagroom, suiker en cacao. Klopt de cacao met suiker door de verse slagroomquote:30-9-2010
Ik ben vandaag een tijdje aan het stoeien geweest met een grote tros bananen die ik gekregen heb.
Na een uurtje had ik de enorme tros aan het zonnepanelen rek vastgeknoopt.Ik ben alvast aan het bedenken wat ik er allemaal van kan maken, als ze zometeen masaal rijp worden...
Ik heb namelijk ook nog een hele doos met andere soorten fruit gekregen.
Goh wat zal ik gezond worden.
Laura
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef livelink het volgende:
![]()
Ga zo door, Babewatcher, het is veel leuker om het Laura-nieuws via jou te lezen dan op haar eigen site.
quote:2-10-2010
Gisteren een heerlijke dag op het water, ik mocht meevaren op een dolfijnenboot en heb dolfijnen gezien die sprongen!! Dat had ik nog nooit gezien in het wild. Ook waren ze groter dan de dolfijnen die ik onderweg tegengekomen ben.
Dus dat was weer een hele belevenis.
Het was gisteren heerlijk weer, vandaag regent het helaas. De eilandbewoners zeggen dat het hier eigenlijk nooit regent. Maar sinds ik hier ben heb ik al 3 regenachtige dagen gehad!
Laura
Ze ligt al een week in de haven van Pasito Blanco. Ze blijft daar nog minimaal een week, daarna gaat ze naar een ander eiland. Pas als het orkaanseizoen voorbij is gaat zij naar Barbados.quote:
Nederlanders ... ze zitten ook overal.quote:4-10-2010
Gisteren ben ik uitgenodigd om mee te gaan naar een etentje van de Nederlandse club hier op Gran Canaria.
We hebben haring en hutspot gegeten. Het was apart om tussen allemaal Nederlands sprekende mensen te zitten op een Spaans eiland.
Maar wel even lekker om Nederlands te praten. Normaal kom ik hier met Engels aardig uit de voeten.
Vanochtend hoorde ik een enorme knal, ik rende gelijk naar buiten en kwam daar tot de ontdekking dat mijn tros bananen de weg naar beneden had gevonden. De tros was gebroken en dreef nu naast de boot. Na wat moeite had ik de tros weer op de boot en ik heb hem nu maar aan de relling vast gebonden.
Laura
Haring en hutspot? Zeker Leidenaren met hun 3 oktober maaltijdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:55 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura Nieuws
[..]
Nederlanders ... ze zitten ook overal.
Dan schrik je je ook de tyfus zeg! Een tros bananen die naar beneden dondert
[ afbeelding ]
gelukkig is het goed afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |