abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86236021
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat ben je dan toch als je een school hebt?
oh
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  donderdag 9 september 2010 @ 17:29:56 #77
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86248332
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel breezermeisjes zijn die al zoveel zeilervaring hebben en onderweg ook nog zelf mankementen aan de boot repareren.
Maar wel zat meisjes die een reis rond de wereld willen maken samen met de ouders per land. En dat mag dan weer niet...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_86249821
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar wel zat meisjes die een reis rond de wereld willen maken samen met de ouders per land. En dat mag dan weer niet...
Als ze ook gewoon als Laura wereldschool volgen mag dat niet? :o
  donderdag 9 september 2010 @ 19:03:28 #79
124676 RobertoCarlos
pi_86251353
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als ze ook gewoon als Laura wereldschool volgen mag dat niet? :o
Nope
pi_86253677
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Terecht, Verschil moet er wezen.
Je hebt Calimeros die maar steeds aan het vergelijken zijn en anderen willen beperken,
en mensen die hun eigen koers varen en er voor zorgen dat dingen mogelijk worden, whatever.
Niks geen gelijke monniken, en ook geen gelijke kappen. 8-) ;)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_86254266
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nope
Waar staat dat?
pi_86293347
10/9/2010

quote:
Na mijn eilandtour heb ik weer met de laser gevaren met de plaatselijke jeugd. Als ze er zijn mag ik altijd meezeilen, Alleen zijn er niet zoveel die engels kunnen en dus gaat het communiceren meestal met handen en voeten.
Want spaans gaat mij nog niet helemaal lukken. Alhoewel ik al wel wat meer woorden weet als toen ik wegging gaat het nog niet lukken om een heel gesprek te voeren.
Toen ik de laser weer aan het opruimen was, kwam er iemand naar mij toe die mij een kaart gaf. Zo leerde ik José kennen.
Hij onderneemt allerlei leuke activiteiten met touristen. Zo gaat hij met volle maan kanoen en leert hij mensen zeilen en surfen.
Op het eiland is hij erg bekend. Een keer is hij samen met zijn hond en nog iemand op een duo surfplank 60 mijl nonstop gaan varen, 60 mijl omdat hij op dat moment ook 60 jaar was.

Laura
*O*
Zo te zien vermaakt ze zich prima, en misschien kan ze over een maandje Spaans spreken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_86345997
11/9/2010

quote:
Vandaag ben ik naar de stad geskated, omdat ik te lui was om te lopen.
Ik had wat verf nodig uit de bouwmarkt om de ankerketting te markeren zodat ik kan zien hoeveel meter er uit is.
Maar die bouwmarkt is natuurlijk weer helemaal aan de andere kant van de stad.
Maar mischien had ik toch beter kunnen gaan lopen, want omdat ik niet meer gewend was aan skaten zit er nu een dikke blaar op m'n voet. Hoe dan ook de verf heb ik en de ankerketting is gemarkeerd.

Laura
Laura *O*
Supermeid! Ze is nog behoorlijk technisch ook, hopelijk heeft ze watervaste metaalverf gekocht, dat staat er meestal maar in 1 taal op.
  zondag 12 september 2010 @ 16:21:22 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_86346430
Leuke foto :Y
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_86346463
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:21 schreef SeLang het volgende:
Nog drie jaar en een week en ze is 18.
pi_86357748
Toch leuk dat ze ook (ei)landen onderweg aandoet. Lijkt me absoluut een verrijking in zo'n reis ipv nonstop de wereld overzeilen (ook een uitdaging)
pi_86357930
Zeker weinig noemenswaardig nieuws dat zeikmeisje laura bovenaan de pagina staat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86361535
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:13 schreef Hathor het volgende:
Zeker weinig noemenswaardig nieuws dat zeikmeisje laura bovenaan de pagina staat.
zag net tijdens het zappen 5 seconden oh oh cherso.. de tranen springen je in de ogen.. Laura mag dan geen nieuws zijn maar als we mochten kiezen wat de toekomst van Nederland zou moeten worden..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 12 september 2010 @ 22:24:38 #89
124676 RobertoCarlos
pi_86362867
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:21 schreef SeLang het volgende:
Word je wel opgewonden van he?
pi_86374679
Is paps er nou nog of heeft een vriendelijke voorbijganger die foto gemaakt? :')
pi_86385651
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Rookert het volgende:
Is paps er nou nog of heeft een vriendelijke voorbijganger die foto gemaakt? :')
ik denk een rauwe zeeman die wat nieuw fap materiaal zocht
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 13 september 2010 @ 16:24:09 #92
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_86385761
Het zou me niks verbazen als Laura verliefd wordt op een jongen van de plaatselijke jeugd en vervolgens nooit meer verder zeilt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_86387408
haha ik dacht heel even dat de titel was: Laura het zeilmeisje is gevonden. :Y :s) :D
Twiddel
  maandag 13 september 2010 @ 18:43:28 #94
124676 RobertoCarlos
pi_86390476
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

ik denk een rauwe zeeman die wat nieuw fap materiaal zocht
Dat kan niet, want die staat links van waar de foto is genomen....
pi_86390523
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat kan niet, want die staat links van waar de foto is genomen....
Dan fapt ie toch met rechts? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86438312
Een dag niet posten en ik loop alweer achter:

13-9-2010
quote:
Nadat ik gisteravond van een prachtige zonsondergang heb genoten werd ik vanochtend alweer vroeg gewekt door een zachtjes tikken op de boot. Pas na enkele seconden realiseerde ik mij dat het regende. Hoewel ik er zeker van was dat er niks buiten lag wat niet nat mocht worden en de luiken dicht zaten sprong ik toch mijn bed uit.
Toen ik over het dek liep zag ik meer mensen de luiken dichtklappen.
Omdat ik niet meer kon slapen ben ik maar gaan eten en aan mijn schoolwerk gaan zitten, wat ik eigenlijk elke ochtend doe.
Het is de hele dag bewolkt en nat gebleven maar gelukkig niet koud.

Laura
14-9-2010

quote:
Vandaag was het weer gewoon zonnig en bloed heet, het enige waaraan ik nog kan zien dat het regend heeft is het fijne zand wat samen met de regen naar beneden is gekomen en nu mijn uitzicht door de sprayhood bederfd.
Het was een mooie dag om de was te doen. En verder ben ik plannen aan het maken om weer eens verder te varen.
Helaas kan ik nog niet de alantic over vanwege het stormseizoen. Maar na mijn verjaardag de 20ste wil ik richting las palmas varen.
Ik mag 2 weken in de haven van pasito blanco verblijven. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.

Laura
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:42:23 #97
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86440833
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef barthol het volgende:

[..]

Terecht, Verschil moet er wezen.
Je hebt Calimeros die maar steeds aan het vergelijken zijn en anderen willen beperken,
en mensen die hun eigen koers varen en er voor zorgen dat dingen mogelijk worden, whatever.
Niks geen gelijke monniken, en ook geen gelijke kappen. 8-) ;)
*O*
pi_86470562
15-9-2010

quote:
Het was vandaag weer enorm warm, en ik kwam niet verder dan een duik in het water en de boot wat opruimen.
Wel heb ik al het stuifzand en zand die met de regen naar beneden is gekomen weer van de boot gespoeld.

Laura
Helaas geen photo vandaag ;(

Het lijkt erop dat ze Lanzarote nu wel gezien heeft. Na het weekend op naar Gran Canaria.
pi_86599371
Weer updates op haar weblog

17/9/2010

quote:
Na een dag met veel wind en bewolking, werd dat vandaag weer overtroffen door windstilte en een bloedhete zon.
Vandaag is de marlincup gestart. Dat is een grote 2 daagse viswedstrijd die marina rubicon orginiseert.
Vanachtend om 9 uur gingen alle boten met een hoop kabaal het water op en om 5 uur herhaalde het ritueel zich andersom.
De vissen mogen niet mee naar binnen genomen worden dus er zijn alleen maar foto's van.
Ik heb de dag besteed aan het maken van een proefwerk wiskunde en wat met andere mensen babbelen.
Gister ben ik bij andere nederlanders wezen eten die ook rondje wereld gaan, alleen willen zij het in 5 jaar doen inplaats van 2 jaar.

Laura
18/9/2010
quote:
Gisteravond was er een feest op de haven er was een groep die met behulp van trommels een heel mooi optreden gaven. Het was prachtig om te zien.
Vooral hoe mensen met gewoon simpele instrumenten en een beetje fantasie, zo een mooi optreden kunnen geven.
Vandaag ben ik als 1e stuurvrouw met het startschip van de viswedstrijd ( een grote beneteau) meegeweest.Het was wel weer even wennen om met een andere boot te varen.
Na de start zijn we teruggevaren de haven in. De rest van de dag heb ik op Guppy verbracht.

Laura
Morgen is Laura jarig, je kan haar hier een verjaardagskaart sturen.
  zondag 19 september 2010 @ 14:57:00 #100
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86601257
Heeft Laura de piraten omzeild, staat babewatcher haar op de kade op te wachten. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')