Gewoon in de lobby zitten, gaat ie niet omlaagquote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef koekii het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb nu al 1.1 xp staan. Ik heb niks gedaan ben juist te veel afk...beetje zonde van die xp die ik heb verneukt.
Ik zet je er wel even bij. En, ik zit in de IRC.quote:Op maandag 6 september 2010 15:11 schreef Mythex het volgende:
ik 2.2xaambei1 zit jij toevallig op irc? en zet mij maar bij de lijst rsn is Renskepper
i pker r3x iquote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef koekii het volgende:
Zitten jullie nu nog een in cc? Zoja, welke?
ach het hoeft ook niet per se, nog gefeliciteerd met 71 cooking!quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zet je er wel even bij. En, ik zit in de IRC.
-edit-
Niet meer mogelijk, ouder dan 48 uur.
Vraag het even in de ONZ FB dat een modje de OP weer openmaakt.
Danku, hihi ik zei net tegen je ga weg. D:d:Dd;D;D:DD: ;Dquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Mythex het volgende:
[..]
ach het hoeft ook niet per se, nog gefeliciteerd met 71 cooking!
nu vind ik je niet meer liefquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Danku, hihi ik zei net tegen je ga weg. D:d:Dd;D;D:DD: ;D;Dd; ;d;D:d;D;D;
quote:
Co-leader Chill_Chat alleen onze leader is gequit dus nu nogal uitgestorven... had 320 members op zn hoogtepunt.quote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef koekii het volgende:
Zitten jullie nu nog een in cc? Zoja, welke?
Damage inc en Gladz zijn veel beter.quote:Op maandag 6 september 2010 16:58 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Co-leader Chill_Chat alleen onze leader is gequit dus nu nogal uitgestorven... had 320 members op zn hoogtepunt.
Hoi Flodder. Ik had het al eerder in de cc aangeven dat er morgen een meet komt. Ik weet niet of er mensen zullen komen i.v.m. xp weekend. Als er mensen zullen komen laten ze je het weten. Waarschijnlijk word het rond een uur of 21:00 uur.quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Flodder450 het volgende:
Dus morgenavond meet?
waaro? lumby?
Ik ook.quote:
De meet vorige keer was niet echt bepaald leukquote:Op maandag 6 september 2010 20:25 schreef koekii het volgende:
[..]
Hoi Flodder. Ik had het al eerder in de cc aangeven dat er morgen een meet komt. Ik weet niet of er mensen zullen komen i.v.m. xp weekend. Als er mensen zullen komen laten ze je het weten. Waarschijnlijk word het rond een uur of 21:00 uur.
En waarom dat?quote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Deel 3 mogen jullie in GAM proberen te openen, als de modjes het daar toelaten.
ja klopt, hij was gewoon fail. Ik en Kwork moesten gewoon 3 kwartier op jullie wachten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De meet vorige keer was niet echt bepaald leuk
Heewl niet ik was er om 21:15 maar ik ging wel weer snel wegquote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef koekii het volgende:
[..]
ja klopt, hij was gewoon fail. Ik en Kwork moesten gewoon 3 kwartier op jullie wachten.
Kom opquote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dit onderwerp daar thuishoort.
Meet met 2 is ook gezellig tochquote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef koekii het volgende:
[..]
ja klopt, hij was gewoon fail. Ik en Kwork moesten gewoon 3 kwartier op jullie wachten.
Ja maar voor altijd in ons hart!quote:
Nee joh. Jij begrijpt zeker niet wat runescape is?quote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dit onderwerp daar thuishoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |