Live topic ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
Voor wie het wil weten... SYTYCD is begonnen
en TAL is uitgenodigd ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind het wel leuk om te vierenGa het dit jaar weer uitgebreid aanpakken
[SYTYCD NL] #1: Zal Lorenzo het dit seizoen gaan winnen?quote:
quote:
Het wát is begonnen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
Voor wie het wil weten... SYTYCD is begonnen
dan moeten we maar met z'n allen bij je komen etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het recept![]()
Die geeft ze aan niemand
niet allemaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha nee, die zie ik een week later
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik word kei oud als ik later groot ben.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moeten we maar met z'n allen bij je komen eten
O wacht jij maar danquote:
Dan is het niet ver lopen naar die pot goud.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb een regenboog vlak voor mijn raam
neehquote:
quote:
Dat dus eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik vier mijn verjaardag nooit maar ouder worden boeit me niet
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb iets gaafs op de kop getikt
Alleen nog even ophalen morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Symp dat is een paard. Vier poten en een kop
[ afbeelding ]
Or well benen en hoofd en zo natuurlijk hmmquote:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er insecten op zaten ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een mondstukje met een bocht, het is zo'n hangende pijp
kijk, je hebt rechte pijpen en met bochten, en dit is er eentje met bochtenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat er insecten op zaten ofzo
Dat snap ik... maar geen van die pijpen heeft zo'n mondstukje als die eerste hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kijk, je hebt rechte pijpen en met bochten, en dit is er eentje met bochten
[ afbeelding ]
Gewoon versierselsquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar geen van die pijpen heeft zo'n mondstukje als die eerste hoor
Heet word het wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem willen alle vrouwen wel pijpen roken
er zijn dan ook niet bepaald regels voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar geen van die pijpen heeft zo'n mondstukje als die eerste hoor
Ik trek al aan mijn peukquote:
Nee maar om nou mijn peuk te pijpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en je krijgt het er blijkbaar niet heet van
en hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooo.. ik leef weer een soort vanIk sta bezopen op de foto's van gister..
welke foto.... showen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
je duim?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gister hier aan zitten zuigen![]()
[ afbeelding ]
Die hek niequote:
En? Beviel het?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gister hier aan zitten zuigen![]()
[ afbeelding ]
ik vind het nog wel meevallenquote:
Nee..hij zit wel op fokquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het nog wel meevallen
Die groepsfoto toch?
Die jongen die naast je staat.... is hij ook homo?
Ja was wel lekker. Meteen daar maar blijven slapen daarna, het was kutweer en was ook vrij kachelquote:
Joa schetteke, ik stoa bie Mirandaquote:
\quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet kunnen tochquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was wel lekker. Meteen daar maar blijven slapen daarna, het was kutweer en was ook vrij kachel
Hmm, denk niet dat ie hier meeleestquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft een beetje gay-uitstraling....
Op fokShit leest hij mee
Nee maar Pat had vannacht wat gepost, was niet echt leesbaarquote:
Neuh, ik zag hoe het vorige topic afliepquote:
Heul wel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar Pat had vannacht wat gepost, was niet echt leesbaar
* Dr_Flash Kally high5 geeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar Pat had vannacht wat gepost, was niet echt leesbaar
same herequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook ooit eens dronken lopen posten. Dat moet ik niet doen.
Doe ik nooit. Echt nooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
dat doe ik nooitquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
* Kally kuchtquote:
Ik wel maar ik kan gewoon normaal typen danquote:
Ik ook, ik ga alleen heel veel lullen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel maar ik kan gewoon normaal typen dan
i kook egt jonghquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel maar ik kan gewoon normaal typen dan
O maar dat is niet ergquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga alleen heel veel lullen.En dwaal helemaal af.
quote:
Ik zat ergens in een serieus topic ineens te vertellen over mijn hele avond.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat is niet erg![]()
Ik meestal wat later op de vrijdag wel lichtelijk beneveld
* Dr_Flash busje GHB op de bus doet naar zwabquote:
jij ben echt wel is vaag geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een biertje op wel, maar dronken? nee
Dat is omdat jij mij niet begreep...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ben echt wel is vaag geweest
Dat lag meer aan jouquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ben echt wel is vaag geweest
Ik bedoelde meer als in langquote:
Koentjequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is omdat jij mij niet begreep...
Nietquote:
Zekers nietquote:
Dronken posten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok![]()
Maar komt nog wel een keer
Heerlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koentjuh
Hoe was je weekendje weg?
Elke dag sowieso fruit etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen???
Ik wil ookMaar ik heb geen motivatie
zo zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben van buro naar bed verplaatst
Ik vind het bestquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je dronken voeren op de meetEn dan ga jij posten op fok ja
We moeten eens een lijst maken van alle plannen voor de meetquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga je dronken voeren op de meetEn dan ga jij posten op fok ja
Mooi zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Veuls te kort! Koters vonden het geweldig, dus wij ook!
Niet echt iets buiten gedaan (ook al was het volgens mij daar een stuk beter weer)
Maar veel gezwommen, minigolf (overdekt), speelparadijs etc etc
Zelfs nog wat uitgerust
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We moeten eens een lijst maken van alle plannen voor de meet
Weet in ieder geval nu wel zeker dat ik een nieuwe matras ga kopen,quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi zo
dus je bent minder moe?
Misschien kan Benny het bij het meet-topic zettenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat word een leuke lijst dan
Kunnen jullie ook zelf doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien kan Benny het bij het meet-topic zetten
een goede matras is zeker belangrijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet in ieder geval nu wel zeker dat ik een nieuwe matras ga kopen,
2 dagen in een ander bed en direct weer minder pijn in m'n rug! En dat was laatst op de grote vakantie ook al zo. Het is dus hetzij stress hetzij een slecht matras.
Ik 'lijk' vooralsnog ook minder moe
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah, de musical sing a long is er op!
volgens mij regent het ietsie minde rnuquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah, de musical sing a long is er op!
Dat is zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dan moet ik eerst een lijstje hebben he
Diegene die nu zingt gaat Zorro worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, hier ben ik niet echt van onder de indruk, en zal ik dus ook niet gaan zien
Volendam the musicalquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, hier ben ik niet echt van onder de indruk, en zal ik dus ook niet gaan zien
die overbehaarde bedoel je? die zn borsthaar gewoon overloopt in baard? Of die knappe blonde met krullen die wel goed zong?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Diegene die nu zingt gaat Zorro worden.
Het is wel donker en net regende het hardquote:
Die overbehaarde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die overbehaarde bedoel je? die zn borsthaar gewoon overloopt in baard? Of die knappe blonde met krullen die wel goed zong?
en een leuk setje ook! Wil hun samen zien in MP... had alldoor nep-merries!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Noortje en William zijn in het echt een setje.
Een hetero musical ster?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Noortje en William zijn in het echt een setje.
dat is wel altijd leuk om naar te kijken.... maar ik hou hem op nederland 1quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Intussen is de tv hier van zender veranderd......
Red mijn vakantie nu
ook zo'n triest programma
Ik heb je nodig om me te volgenquote:
Slechte zapkeuze. Ellende-tv.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Intussen is de tv hier van zender veranderd......
Red mijn vakantie nu
ook zo'n triest programma
das een ander liedjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je nodig om me te volgen
naar wonderland
het is diep omlaag binnen in mij
Even slikken en dan bedenken dat je zelf een heerlijk weekend weg hebt gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ff niet de beschikking over de remote
Precies....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even slikken en dan bedenken dat je zelf een heerlijk weekend weg hebt gehad.
Wel een heel mooi en gaaf en vet liedjequote:
Ik kijk bovenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ff niet de beschikking over de remote
Ik ken 'm nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een heel mooi en gaaf en vet liedje![]()
![]()
![]()
Nu interesseren ogen van mannen me al niet zo....quote:
Die baard moet eraf.... dan is het een lekker hapje denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat wel.. maar weer overbehaarden dat mokkel zong vals!
watquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Is een Lipdub een nieuwe internethype ofzo?
Life4you gekeken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Is een Lipdub een nieuwe internethype ofzo?
Ohw, die ken ik wel.quote:
Verrek, ik heb me vandaag niet geschoren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die baard moet eraf.... dan is het een lekker hapje denk ik
Jij begonquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ken ik wel.
Doe dan ook gewoon in het Engels
ik was heel het weekend thuis en ik heb ook geen idee waar iBenny het over heeftquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 dagen weg en ik mis weer allerlei hypes
dan nog snap ik het nietquote:
Geen idee, zal wel overwaaien.quote:
Ohw, niet gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, irene had een lipdub gemaakt
gewoon playbacken, maar dan iets meer je best doen op het filmpjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Triek wat is een lipdub? Vertellen, nu
Een variant op flashmob, joehoe. Zo spontaan.quote:
lipdub is een filmpjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker zinnig om een nieuw woord voor te bedenken danquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon playbacken, maar dan iets meer je best doen op het filmpje
http://en.wikipedia.org/wiki/Lip_dubquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ok bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon playbacken, maar dan iets meer je best doen op het filmpje
Werkschuw tuig dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lipdub is een filmpje
je maakt in 1 take een filmpje dat iedereen een zin van een liedje playbackt, en daar maak je een leuk filmpje van..
Dus elke zin gebeurt er wat anders
You fall in love for the first timequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Sometimes the feeling is right....
Welk nummer en hoe gaat het verder?
Nou artiest en titel nogquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
You fall in love for the first time
Heartbeat, and kisses so sweet
Summertime love in the moonlight
Ah-yippie-yi-yu
Ah-yippie-yi-yeah
Ah-yippie-yi-yu-ah
?
ik ben toe aan mooi weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Overmorgen gaat het weer wat beter worden
Eerst zien dan geloven.......
Oeh-oehhhhquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Kedeng kedeng, kedeng kedeng...
En hoe gaat het verder?
Inderdaad.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben toe aan mooi weer
Nog 2,5 week en dan vlieg ik naar Tenerife
Ja dat welquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ben cramer spetterde een beetje!
ja maar jij ben al geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad.....
Ga de zon helaas niet meer opzoeken![]()
Maar ik moet nie tklagen
Klopt, daarom zei ik ook dat ik niet moet klagemquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij ben al geweest![]()
Ik kijk er wel naar uit hoor... nog 2 weekjes werken. Totaal 8,5 dag
Tweehonderd vierenzeventig hoorde ik net.quote:
toch niet met de meet hequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik ook dat ik niet moet klagem
Ga nog wel (hopelijk) 5 dagen weg in de herfstvakantie
Oh ja kut. Niet met de meet natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in het najaar nog even een paar dagen naar Konstanz. Half oktober of zo. Al duurt dat ook niet zo lang meer.
Ik moet helaas ook weer werkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry.... maar ik moet werkenEn ik heb morgen voortgangsgesprek, dus ik moet fris zijn
Ik ben nog niet wegquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook weer werken
Maar op maandagen kan ik gelukkig "uitspalen" (half 8 ipf half 6)
Maar welterusten![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Flash!....
Ga je mee, we varen op de zee zee zee
Ik begreep je welquote:
okquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
We deden liedjes raden, was ff weg net
Ehmmmquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Flash!....
Ga je mee, we varen op de zee zee zee
ja dit zit in de musical..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
PAT!!!!! Komen deze liedjes in de musical
DAAAR MOET IK HEEN DAN
Romanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dit zit in de musical..
Vind er niet echt veel zorro-types tussen zitten tbh..
Roman wel.. en nog 2 of 3 anderen..
Gelukkig, dan hoef ik me niet te schamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik nou geen musicalvriendinnetjes
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik leef voor haar, sinds, je weet
de eerste keer dat ik haar tegenkwam
Artiest en titel, en hoe gaat het verder?Geun ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoeken daar![]()
en wat vond ie?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
En mijn man wil maar 1 keer in het jaar met mij mee naar een musical....
Hij is dit jaar voor het eerst meegeweest naar Mamma Mia
Die ken ik ook nietquote:
Een echte grote musical is voor mij alweer lang geleequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
En mijn man wil maar 1 keer in het jaar met mij mee naar een musical....
Hij is dit jaar voor het eerst meegeweest naar Mamma Mia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |