Hallo, beste FOK!'ers
Ik lees graag mee in klaagbaak en DIGI, en nu heb ik eindelijk eens een account aangemaakt.
Maar even terzake.
Ik had dus een leuke iPod Nano gezien voor 60 euro. Dus ik ga naar die vent toe, met twee briefjes van 50 euro. Nu zegt die vent: ''Ik heb daar volgens mij niet van terug, maar hier om de hoek is een frituur'' (

)'
Dus ik ga daar heen, is hij gesloten. Dus ik ga terug, en vraag waar ik nog meer zou kunnen wisselen, zegt hij: 1 kilometer verderop is een Mac.
Dus ik rijd naar het Mac Donalds ''Restaurant'' (Dat staat er echt

) en vraag aan een leuk uitziende dame of ik even kan wisselen: 2 briefjes van 20 en één van 10. Dat kan dus blijkbaar niet, want ze kan de kassa niet zomaar openen en het mag sowieso niet meer. Dus ik zeg: ''Doe maar een bakje frietsaus, dan''
Maar haar manager of baas of wie dat ook mag zijn zegt: Dit mag niet! Je moet kleiner betalen voor een kleine aankoop. Ik zeg dus: ''Waar slaat dit op?'' Ik krijg een klein vaag verhaaltje te horen, en blijkbaar moet ik dus iets van 5 euro kopen.
Uiteindelijk haal ik dus een groot Big Mac menu met een cola en laat ik het inpakken. Uiteindelijk krijg ik dus niet eens die grote cola, maar een kleine fanta...
Tenslotte: De iPod nano was gewoon bijna nieuw

Helaas faalt de Mac enorm, alhoewel het redelijk te vreten is.
[ Bericht 96% gewijzigd door Bisschop op 29-08-2010 19:39:55 ]