Jij mag als chauffeur natuurlijk overal tegen aanrijden wat volgens jou niet op de weg thuis hoortquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk mag dat niet zomaar, als het geen gemeentewerken of bouw met vergunning betreft mag zoiets niet.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef exlurker het volgende:
[..]
Jij mag als chauffeur natuurlijk overal tegen aanrijden wat volgens jou niet op de weg thuis hoort
Je had hem ook aansprakelijk willen stellen als het een auto was ipv een pak stenen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef Moonbati het volgende:
Volgens mij mag er wel een auto geparkeerd worden.
Eensquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar ik moet echt overgeven van dit soort topics. Eerst zelf een fout of zelfs een blunder maken en uit een soort van gierigheid anderen er bij willen betrekken c.q. aansprakelijk willen stellen.²
ZIJ natuurlijk. Een man overkomt zoiets niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Arnold_fan het volgende:
...
Als klap op de vuurpijl wil hij dan ook nog eens geld van je hebben omdat HIJ zonodig moest zwaaien.
...
En met vergunning, pylon en lint zou je het pallet wel gezien hebben? En je schrijft zelf al dat er ook een auto had mogen staan, dus op 'hinder" kan je het ook niet gooien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:16 schreef Moonbati het volgende:
Mensen,
Bedankt voor jullie reacties(de vriendelijke en de minder vriendelijke).
Het gaat me niet om het geld, maar om een eerlijke gang van zaken. Anyway, heb zojuist mijn RB-verzekering gesproken en het ziet er naar uit dat er inderdaad niet zomaar een pallet op de openbare en doorgaande weg geplaatst mag worden. Alleen als er een vergunning is aangevraagd en dan moet het ook nog aan een aantal voorwaarden voldoen(pylonen, lint etc.) En er mag geen hinder optreden.
Ga vanavond nog even langs deze mensen om e.e.a. te bespreken.
Groeten
Echter, een auto is goed zichtbaar een lage pallet niet. Ik kan me voorstellen dat als deze pallet niet goed was gemarkeerd dmv pollonen of iets dergelijks dat dit een gevalletje kerlderluikarrest is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
ZIJ natuurlijk. Een man overkomt zoiets niet.
[..]
En met vergunning, pylon en lint zou je het pallet wel gezien hebben? En je schrijft zelf al dat er ook een auto had mogen staan, dus op 'hinder" kan je het ook niet gooien.
Dat word natuurlijk een omissie in de verklaring van TS, zie je nu al aankomen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef duivelin1 het volgende:
denk dat het moeilijk wordt, in dit topic zegt hij zelf al dat hij niet goed oplette; hij was aan het zwaaien en keek niet waar hij reed.
Waar ik woon heb ik op een paar dagen tijd een vergunning gekregen om een container op straat weg tezetten voor een kleine periode.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens
en daarna wordt het weer overgereguleerd waardoor het plaatsen van een pallet stenen 6 weken vooraf aangekondigd moet worden in de krant en tijdens het plaatsen de weg afgezet moet worden met afzetlint en verlichte waarschuwingsborden
Dat is me nogal een verschil he, een pakkie stenen of een container?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Waar ik woon heb ik op een paar dagen tijd een vergunning gekregen om een container op straat weg tezetten voor een kleine periode.
Maar wel mits de zichtbaarheid van het ding goed was.
Nee, want het ging om een vergunning om zooi op de openbare weg te zetten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat is me nogal een verschil he, een pakkie stenen of een container?
Nou ja... die is het dan minder erg van als ze aangereden wordquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef Keiichi het volgende:
Dus als het zou zijn om je schoonmoeder op straat te zetten, dan zou je die ook goed zichtbaar moeten laten zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |