Ach ja, met mijn Iphone 3GS kan ik ook niets verstaan als ik probeer te bellen met dat ding. Ruil hem maar gauw om nu het nog kanquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ik heb nu sinds twee dagen een iphone 4, heerlijk apparaat, echt, maar ik kan de tekst in mijn mail niet lezen.
??quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ach ja, met mijn Iphone 3GS kan ik ook niets verstaan als ik probeer te bellen met dat ding. Ruil hem maar gauw om nu het nog kan
Wie een Iphone koopt, kan problemen verwachten...maar dat hoort er eenmaal bij als je de Iphone experience wil meemaken. :pquote:
Ja wtfdat is bij elke telefoon leer lezen gast.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wie een Iphone koopt, kan problemen verwachten...maar dat hoort er eenmaal bij als je de Iphone experience wil meemaken. :p
[heldmodus]quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
Ja wtfdat is bij elke telefoon leer lezen gast.
Zoals?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
[heldmodus]
Je hebt nog de tijd je Iphone voor iets fatsoendelijks in te ruilen! Doe niet zoals ik heb gedaan: de manko's accepteren totdat er geen weg terug is!
[/heldmodus]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |