quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Why the fuck woon jij nog bij je ouders???
Pauper.
Omdat huren voor paupers isquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Why the fuck woon jij nog bij je ouders???
Pauper.
Ik zeg meel op die bladen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn ouders wel in hun kamer
Hehe ik had het tijdens het avondeten nog over de grap met mijn zwager, toen zei hij dat hij de volgende keer een zandstrand setting gaat plaatjes, met palmboom, plas water en zandkasteel inclusiefquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Laat dan meteen een paar kuub zand in de woonkamer storten![]()
Ja ze hebben mijn reactie gefilmd, maar heb dat filmpje niet gezien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef Mixende_match het volgende:
Haha ik was al benieuwd wanneer dit topic zou komen... Niet gefilmd btw?
http://www.mupla.nl/shop/(...)pan+Pac_of_Trio+Pac/quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
nogmaals
http://www.verpakkingshop(...)194/products_id/1324
500 liter voor 33 euro![]()
daarmee kun je redelijk wat vullen dus voor ik dnek dat je dan met 150 euro wel klaar bent
DAT is echt een goede tip denk ik. Is volgens mij gewoon gratisquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:05 schreef Nero22 het volgende:
ZAAGSEL!
Ga naar een bouwmarkt en vraag of je hun zaagsel uit de afvoer van de zaagmachines mee mag nemen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
zet je ouders op een site voor swingers, met 06 nummer erbij
Het enige dat je moet betalen zijn de zakken om die zooi in te storten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:13 schreef fonsoy het volgende:
[..]
DAT is echt een goede tip denk ik. Is volgens mij gewoon gratis.
Mag je wel een aanhanger huren om al die troep mee te nemen
Kan je huren bij elke zichzelf respecterende bouwhandel volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het enige dat je moet betalen zijn de zakken om die zooi in te storten.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
http://www.mupla.nl/shop/(...)pan+Pac_of_Trio+Pac/
500 liter voor ¤29,69
Ik neem het terug. Als je voor het eind van dit jaar alleen woont, props!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat huren voor paupers is
Nog een paar maandjes, dan heb ik mijn eigen koophuis, in mijn eentje
Nja het huis wat ik op het oog had wilde ik na mijn vakantie gaan bezichtigen, maar is net verkocht heb ik vanmiddag gemerktquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Als je voor het eind van dit jaar alleen woont, props!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik neem het terug. Als je voor het eind van dit jaar alleen woont, props!
Ze gaan als het goed is aan het eind van het jaar op vakantiequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ben benieuwd hoe je ze terug gaat pakken SSB, volgens mij hebben jullie veel lol met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |