quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
*onderdanig voelt*
(en moe... zo slapen)
Wat een uitspraak. Ik heb hier bouwvakkers rondlopen in een wit shirt. Doorweekt. Word er bijna zelf nat van.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:14 schreef Alexxxxx het volgende:
hier echt alsof ik in een ananas op de bodem van de zee woon zo nat
Ik ben niet nat, maar alles aan de andere kant van het raam wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een uitspraak. Ik heb hier bouwvakkers rondlopen in een wit shirt. Doorweekt. Word er bijna zelf nat van.
Ik zie het. Een zin sluit je normaal met een punt. Maar jij doet het niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurge, ik heb slechte zin![]()
(mijn slechte zin is voor veel mensen goede zin maar toch)
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het. Een zin sluit je normaal met een punt. Maar jij doet het niet.
dat soort dingen doe ik nuchterquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ok. Wie van jullie is de schuldige?
Beschonken Limburger rijdt met drie wielen
Reliant Robinquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef Softfeel het volgende:
het was die auto wat altijd bijn mr bean voorkomt..,
Ik zag vanochtend trouwens nog een blauwe Lada Niva uit Luxemburg rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Reliant Robinhier bijna uitgestorven, in Engeland zie je ze nog wel eens
Gaaf!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend trouwens nog een blauwe Lada Niva uit Luxemburg rijden.
Zo te zien rijdt daar helemaal niets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaaf!
[ afbeelding ]
Ik kan op 2 wielen rijden zoals jullie zien
Niet met lading neem ik aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
door de bochten ging het soms op 2 wielen![]()
juist wel!quote:
Kussen als in hoofdkussen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:52 schreef solaire het volgende:
Stomme vraag, maar waar in Sittard of Geleen kan ik een fijn kussen krijgen?
Jep en hij ligt nog fijn ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef solaire het volgende:
ja een hoofdkussen inderdaad!
krijg je die bij de v en d ? ik wilde al naar berden gaan maar hoopte eigenlijk al op een billigere variant aangezien dat kussen toch maar misschien eens per week beslapen wordt
geef die gast rechts ff een andere broekquote:
1 oortje in doen. Dat helpt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Zak het volgende:
Mijn iphone gaat te hard... Wil gewoon even een muziekje luisteren met mijn oordoppen in en eigenlijk is het net te hard. Wil wel nog een beetje mee krijgen van hetgeen er om me heen gebeurd.![]()
Ik denk dat ik de enige ben die hierover klaagt.
Laat me raden... Eentje met stootbumpers zodat jij 'm ook kan lenen dadelijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:30 schreef .ZilveR. het volgende:
MIjn ouders willen serieus alweer n andere auto
Euhm een groot Amerikaans gevaarte...Chevy of Dodge oid.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef Zak het volgende:
[..]
Laat me raden... Eentje met stootbumpers zodat jij 'm ook kan lenen dadelijk?
Nog steeds te hard... ik ben een zeikerd ik weet het...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 oortje in doen. Dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |