Voldoende gedronken dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:32 schreef Gezicht het volgende:
Wat een feestje gisteravond, anderhalf uur lang tegen een boom aan staan kotsen.
en wij maar kloppenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh ben echt kapot nu. Nog 5 dagen doorzetten en ik kan de hele zaterdag slapen![]()
ZOmeteen gezellig buurten
haal dr opquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Zak het volgende:
Je bent zo hier.
Ownee je mag nog niet rijden
Er mag zoveel nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Zak het volgende:
Je bent zo hier.
Ownee je mag nog niet rijden
Ik moet nog 3 uur wachten totdat mijn download binnen is. Dus ik ga ook maar gewoon naar bed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:05 schreef Zak het volgende:
100 kanalen ofzo en niks op tv. Blegh. Te lui om iets te downloaden. Ga maar op tijd naar bed ofzo
Haha, kom ik zo onaardig over?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Zak het volgende:
[..]
Mwah geloof niet dat ze er zin in heeft dan bespaar ik me die moeite liever.
Nee hoorquote:
Hond van mijn ouders krijg je met dit weer niet naar buitenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Softfeel het volgende:
bah wat een klote weer buiten..
pa en ma weten ook wanneer ze op vakantie gaan en de hond bij mij achterlaten...
en dan kan die ook nog met van die googlie eyes kijken en dan verzwik ik ook nog verdomme
Ik ook. Ik denk dat ik ff naar Aken ga. Eventueel op de fiets. Vandaag weggeregend toen ik eenmaal de Eifel uit was. Vanuit Eschweiler maar de trein naar huis gepakt. Was baggerweer.quote:
tillen dan hequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef Zak het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hond van mijn ouders krijg je met dit weer niet naar buitenen probeer maar eens 55 kilo bouvier mee te slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |