Je maakt een grapje zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Zak het volgende:
Jongens jongens jongens... Beautiful women: making men insane since 50.000 bc...
Stond ik me vanmorgen te scheren en moest ik de hele tijd aan Frikikip denken. Hoe zij lachend over de grond lag te rollen toen ze mijn foto zag. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dus mijn sik afgeschoren... Laatste keer dat ik een blote kin had was ik 16. Heb zelfs een moedervlekje ontdekt waarvan ik het bestaan niet wist.
Maar goed... Dan sta je daar dus met een kaal gezicht en dan realiseer je je pas dat ze niet alleen lachte om de sik maar dat ze me gewoon een lelijke kerel vond... Zucht... Sufferd ook die ik ben
Frikikip.... Bedankt wah....
Da doede toch ech zelluf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef Zak het volgende:
Ik heb best wel een pesthumeur nou dus ik denk 't niet.
Of gewoon werken aan je zelfvertrouwen. Is ook een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:40 schreef Zak het volgende:
Yeup je hebt gelijk. Ik moet gewoon niet meer naar knappe vrouwen kijken dan doe ik ook geen gekke dingen meer.
niet mee eensquote:
Och er zullen zat vrouwen zijn die dat doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef Softfeel het volgende:
ooh hahaaha beter gevraagd kun je je niet vinden in de opmerking?
ooh ik klaag niet ik zeg alleen een algemene bevinding hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Och er zullen zat vrouwen zijn die dat doen
Maar dan ga ik ook klagen over mannen
Nou het omgekeerde ook hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh ik klaag niet ik zeg alleen een algemene bevinding haha
het valt gewoon op aan ons..
is ook een optie al zweer ik de vrouwen niet af ik weet dat ik uiteindelijk niet zonder kan hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:20 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nou het omgekeerde ook hoor
Ik zou bijna mannen afzweren![]()
Daarom zeg ik ook: bijnaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef Softfeel het volgende:
[..]
is ook een optie al zweer ik de vrouwen niet af ik weet dat ik uiteindelijk niet zonder kan haha
hmm lekker heb je ook een broodje voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef friekin_ het volgende:
Mmm broodje brie met mosterd dille saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |