abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87719355
zie hier aardig wat speculaties over de bier prijzen..

Aankomend seizoen betaal je in Val thorens bij het snowcafe 2,50 voor een klein biertje, 5 euro voor een halve liter. ik kom zelf uit den haag en betaal dit in de kroeg ook. OP de pistes bataal je tot wel 12 euro voor een halve liter.

oh en ik vertrek vrijdag en kom 10 mei weer terug ;)
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
pi_87723067
ik betaalde toch echt 7 euro voor een halve liter, IN he dorp... want was tijdens een voetbalwedstrijd die we daar gekeken hebben... volgens mij de yorin bar ofzo.... was in 2004 ofzo
pi_87737844
ik werk daar nu 4 jaar. en 4 jaar terug was t 5,50. de afgelopen jaren 6,00. aankomend jaar weer 5.00.
dus dat lijkt me heel terk. maargoed, het gaat om nu:)
pi_87743962
Week Gerlos geboekt. Ik heb er zin in *O*
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_87884964
* bietelboer wil ook heel graag weer op wintersport.. ;(
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:03:28 #81
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_87885576
Volgend weekend de eerste van komend jaar boeken! Eensch zien welk troostenloos Frans betondorp we nog niet gehad hebben :')
pi_87889073
waarom ga je dan niet naar oostenrijk?
pi_87889784
Als ik zo naar die Worldcup skieën in Sölden zit te kijken krijg ik verdomd veel zin er weer in! O+
Nog maar 2 maandjes gelukkig! :s) :Y
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_87892546
Ik ga voor het eerst op wintersport week van 5 februari naar Val Thorens.. Ik heb er zin in!
Be brave. Be kind.
pi_87912698
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef Esje-lief het volgende:
Ik ga voor het eerst op wintersport week van 5 februari naar Val Thorens.. Ik heb er zin in!
Mooie pistes liggen daar! alleen jammer dat er haast geen boom te bekennen is..

Verder zitten er een aantal leuke kroegjes, veronica snow cafe is een aanrader! ^O^
pi_87926459
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Verder zitten er een aantal leuke kroegjes, veronica snow cafe is een aanrader! ^O^
Thanx, We heten aankomend jaar alleen snowcafe. 5e naam in 8 jaar.
En bomen doen we niet aan hier haha. Aleen lager in het gebied.
net geschoten:

pi_87930098
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun eigen materiaal zelf onderhouden? dan bedoel ik slijpen en waxen etc etc...
Waxen altijd zelf,
slijpen hou ik zelf wat bij, maar eens in de 2 jaar gaat de boel even naar een winkel,
jammer alleen dat ze dan vaak alleen willen slijpen icm waxen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:10:12 #88
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_87931556
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
waarom ga je dan niet naar oostenrijk?
Oostenrijk komt verderop in het jaar weer, maar twee keer Oostenrijk kan de bankrekening niet aan ;)
pi_87948807
Om alvast in de stemming te komen, een leuk filmpje.

Vorig jaar ben ik in Utah geweest (Snowbird, Brighton en Solitude) en eigenlijk wil ik niet anders meer. Echt grandioos. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn, dus dit jaar maar 'gewoon' Oostenrijk. Ik heb er in ieder geval weer zin in c_/
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_87955991
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef DanielSmith het volgende:
Volgend weekend de eerste van komend jaar boeken! Eensch zien welk troostenloos Frans betondorp we nog niet gehad hebben :')
tssssssssss, er zijn genoeg niet-betondorpen *O*
pi_87956690
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:46 schreef snellejelle het volgende:

[..]

tssssssssss, er zijn genoeg niet-betondorpen *O*
Verklap dat nou niet :(

Laat al die Ollanders lekker denken dat alles eruit ziet als Val Tho...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_87957045
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

beter geen bomen... dat worden ongelukken!!
Be brave. Be kind.
pi_87967242
In Zermatt is de eerste sneeuw weer gevallen *O*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:00:49 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_87967365
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Verklap dat nou niet :(

Laat al die Ollanders lekker denken dat alles eruit ziet als Val Tho...
Welke dan? :)
pi_87967572
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Welke dan? :)
Eindeloos veel, het is maar net waar je naar op zoek bent. Rond Portes du Soleil heb je veel kleine plaatsjes die nog leuk zijn, daar mogen ze meestal niet eens hoger bouwen dan 3 etages ofzo en zie je dus ook nauwelijks nieuwbouw. Maar kijk gewoon een beetje rond, Frankrijk is echt super leuk als je de juiste plekjes neemt. Val Tho :r
pi_87968175
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:26 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Eindeloos veel, het is maar net waar je naar op zoek bent. Rond Portes du Soleil heb je veel kleine plaatsjes die nog leuk zijn, daar mogen ze meestal niet eens hoger bouwen dan 3 etages ofzo en zie je dus ook nauwelijks nieuwbouw. Maar kijk gewoon een beetje rond, Frankrijk is echt super leuk als je de juiste plekjes neemt. Val Tho :r
Je gaat toch op wintersport om te skien? Tuurlijk, qua ambiance wil je ook wel wat, maar de ski-mogelijkheden zijn de belangrijkste maatstaf lijkt me, van dat betreft is Val Thorens prima.

Wordt daar nou trouwens van de winder nog "Oh, Oh, Val Tho" opgenomen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_87968283
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je gaat toch op wintersport om te skien? Tuurlijk, qua ambiance wil je ook wel wat, maar de ski-mogelijkheden zijn de belangrijkste maatstaf lijkt me, van dat betreft is Val Thorens prima.

Wordt daar nou trouwens van de winder nog "Oh, Oh, Val Tho" opgenomen?
Klopt, en Val Thorens heeft een goed skigebied. Maar dan zit ik liever toch in Meribel of Courchevel als ik dat gebied wil doen. Maar goed, je kunt het ook combineren natuurlijk, en zijn gebieden die goed zijn en niet vol staan met beton. Je spendeert er toch de helft van je dag, dan mag het wel een beetje "vakantie" zijn, toch?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:32:26 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_87968401
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Klopt, en Val Thorens heeft een goed skigebied. Maar dan zit ik liever toch in Meribel of Courchevel als ik dat gebied wil doen. Maar goed, je kunt het ook combineren natuurlijk, en zijn gebieden die goed zijn en niet vol staan met beton. Je spendeert er toch de helft van je dag, dan mag het wel een beetje "vakantie" zijn, toch?
Meribel of Courchevel zijn alleen wel iets prijziger als Val Thorens (ik kan me de fles wijn van ¤ 20.000 op de menukaart nog herinneren op het terras in Meribel)
pi_87968515
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Meribel of Courchevel zijn alleen wel iets prijziger als Val Thorens (ik kan me de fles wijn van ¤ 20.000 op de menukaart nog herinneren op het terras in Meribel)
Da's waar, maar die fles wijn van 20,000 kan je ook laten staan natuurlijk. Het is altijd maar net hoe gek je het zelf wil maken. Je kunt ook goedkopere plekken vinden in leuke dorpjes bij Portes du Soleil, etc...

Mensen kiezen vrij makkelijk voor die betondorpen omdat dat ze nu eenmaal en-masse wordt aangeboden op internet, bij het reisbureau, etc...
pi_87981106
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Eens inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')