quote:Mooie pistes liggen daar! alleen jammer dat er haast geen boom te bekennen is..Op zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef Esje-lief het volgende:
Ik ga voor het eerst op wintersport week van 5 februari naar Val Thorens.. Ik heb er zin in!
quote:Thanx, We heten aankomend jaar alleen snowcafe. 5e naam in 8 jaar.Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mooie pistes liggen daar! alleen jammer dat er haast geen boom te bekennen is..
Verder zitten er een aantal leuke kroegjes, veronica snow cafe is een aanrader!
quote:Waxen altijd zelf,Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zijn er hier ook mensen die hun eigen materiaal zelf onderhouden? dan bedoel ik slijpen en waxen etc etc...
quote:Oostenrijk komt verderop in het jaar weer, maar twee keer Oostenrijk kan de bankrekening niet aanOp zondag 24 oktober 2010 10:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
waarom ga je dan niet naar oostenrijk?
quote:tssssssssss, er zijn genoeg niet-betondorpenOp zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef DanielSmith het volgende:
Volgend weekend de eerste van komend jaar boeken! Eensch zien welk troostenloos Frans betondorp we nog niet gehad hebben
quote:Verklap dat nou nietOp maandag 25 oktober 2010 21:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tssssssssss, er zijn genoeg niet-betondorpen
quote:beter geen bomen... dat worden ongelukken!!Op zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mooie pistes liggen daar! alleen jammer dat er haast geen boom te bekennen is..
Verder zitten er een aantal leuke kroegjes, veronica snow cafe is een aanrader!
quote:Welke dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Verklap dat nou niet![]()
Laat al die Ollanders lekker denken dat alles eruit ziet als Val Tho...
quote:Eindeloos veel, het is maar net waar je naar op zoek bent. Rond Portes du Soleil heb je veel kleine plaatsjes die nog leuk zijn, daar mogen ze meestal niet eens hoger bouwen dan 3 etages ofzo en zie je dus ook nauwelijks nieuwbouw. Maar kijk gewoon een beetje rond, Frankrijk is echt super leuk als je de juiste plekjes neemt. Val Tho
quote:Je gaat toch op wintersport om te skien? Tuurlijk, qua ambiance wil je ook wel wat, maar de ski-mogelijkheden zijn de belangrijkste maatstaf lijkt me, van dat betreft is Val Thorens prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Eindeloos veel, het is maar net waar je naar op zoek bent. Rond Portes du Soleil heb je veel kleine plaatsjes die nog leuk zijn, daar mogen ze meestal niet eens hoger bouwen dan 3 etages ofzo en zie je dus ook nauwelijks nieuwbouw. Maar kijk gewoon een beetje rond, Frankrijk is echt super leuk als je de juiste plekjes neemt. Val Tho
quote:Klopt, en Val Thorens heeft een goed skigebied. Maar dan zit ik liever toch in Meribel of Courchevel als ik dat gebied wil doen. Maar goed, je kunt het ook combineren natuurlijk, en zijn gebieden die goed zijn en niet vol staan met beton. Je spendeert er toch de helft van je dag, dan mag het wel een beetje "vakantie" zijn, toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je gaat toch op wintersport om te skien? Tuurlijk, qua ambiance wil je ook wel wat, maar de ski-mogelijkheden zijn de belangrijkste maatstaf lijkt me, van dat betreft is Val Thorens prima.
Wordt daar nou trouwens van de winder nog "Oh, Oh, Val Tho" opgenomen?
quote:Meribel of Courchevel zijn alleen wel iets prijziger als Val Thorens (ik kan me de fles wijn van ¤ 20.000 op de menukaart nog herinneren op het terras in Meribel)Op dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt, en Val Thorens heeft een goed skigebied. Maar dan zit ik liever toch in Meribel of Courchevel als ik dat gebied wil doen. Maar goed, je kunt het ook combineren natuurlijk, en zijn gebieden die goed zijn en niet vol staan met beton. Je spendeert er toch de helft van je dag, dan mag het wel een beetje "vakantie" zijn, toch?
quote:Da's waar, maar die fles wijn van 20,000 kan je ook laten staan natuurlijk. Het is altijd maar net hoe gek je het zelf wil maken. Je kunt ook goedkopere plekken vinden in leuke dorpjes bij Portes du Soleil, etc...Op dinsdag 26 oktober 2010 09:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Meribel of Courchevel zijn alleen wel iets prijziger als Val Thorens (ik kan me de fles wijn van ¤ 20.000 op de menukaart nog herinneren op het terras in Meribel)
quote:Eens inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt, en Val Thorens heeft een goed skigebied. Maar dan zit ik liever toch in Meribel of Courchevel als ik dat gebied wil doen. Maar goed, je kunt het ook combineren natuurlijk, en zijn gebieden die goed zijn en niet vol staan met beton. Je spendeert er toch de helft van je dag, dan mag het wel een beetje "vakantie" zijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |