Laat het even weten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:07 schreef elcastel het volgende:
Over 3 weken zit ik in Gerlos, ik ben benieuwd of dat bevalt.
CityNightLine neem ik aan? Veel plezier, echt vreselijk. Je voelt je echt een varken in een varkensstal. Zeker als ze in plaats van slaapcabines (waarvoor ik had betaald) zitruimtes hebben, waar je amper een oog dicht kan doen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Sport_Life het volgende:
ga dit jaar voor t eerst met de trein, iemand ervaring mee? Vroeg me eigenlijk ook af of mijn board ook mee kan daar de max. grootte volgens de website van de NS 80cm per bagagestuk is. Board is toch al snel 1,5m.
Van Sölden kún je geen spijt krijgen, heerlijk skigebied, après-ski redelijk, skigebied heerlijk. Al is het natuurlijk wel Oostenrijks formaat, maar toch redelijk sneeuwzeker, ik kom er al jaren (tot tevredenheid).quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef kaputwiehund het volgende:
Zo, ik heb eindelijk opa en oma zover gekregen dat ze die twee koters van me een paar dagen willen hebben. Er komen toch nog een paar dagen wintersport deze winter. Twijfel tussen Italie (Val Gardena of Alta Badia) of iets in Oostenrijk (Solden, Serfaus)
Komt goed.quote:
Ik heb het 1x gedaan,quote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Sport_Life het volgende:
ga dit jaar voor t eerst met de trein, iemand ervaring mee? Vroeg me eigenlijk ook af of mijn board ook mee kan daar de max. grootte volgens de website van de NS 80cm per bagagestuk is. Board is toch al snel 1,5m.
Ik heb het wel eens gedaan en geen problemen mee gehad. Slapen was goed genoeg, maar je ligt wel opgevouwen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Sport_Life het volgende:
Beep me up Scottiequote:Op woensdag 22 december 2010 18:45 schreef Komakie het volgende:
Momenteel is het wel een beetje warm.
Vandaag was het echt zweten op de piste. Niet echt lekker. Maar het komt weer goed, want overmorgen komt er weer schnee
Waar precies in Vorarlberg?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef Ienepien het volgende:
Jaaaaaaaaa Ienepien geht auch wieder loss!!
Na vorig jaar drie weken achtereen in het Zillertal vertoefd te hebben (Gerlos & Kaltenbach) mag ik dit jaar als vanouds twee losse weken:
29-01 t/m 05-02: Vorarlberg
19-03 t/m 26-03: Konigsleiten
![]()
Weet ik nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |