abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86161175
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:04 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel mij n00b. Wat is een 6 pool? :P
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_86161216
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:07 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Spawning pool bij 6 workers maken. :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:11:27 #203
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_86161290
quote:

[..]

Dat merk je wel als je binnen 5 min van zerg verliest :Y)
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_86161514
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:04 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen. Daar ging mijn koffie :( ;) o|O
pi_86165090
quote:

[..]

6pool = bij 6/10 meteen een spawning pool maken. Je hebt dan heel snel 6 zerglings die dan een do or die push doen op de tegenstanders. Men probeert op die manier meteen de game te winnen.

Als de taktiek mislukt rape je wel je economy.

6pool :r
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:07:50 #206
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86165259
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef paintmeester het volgende:
Zo'n onzin he, iedereen die verliest van een 6pool, verdient het ook gewoon.
Ik vind het een prima tactiek, waarom in 30 minuten winnen als het ook in 5 kan.
pi_86165368
quote:

[..]

6pool = bij 6/10 meteen een spawning pool maken. Je hebt dan heel snel 6 zerglings die dan een do or die push doen op de tegenstanders. Men probeert op die manier meteen de game te winnen.

valt mee, 150 mins valt best mee te leven.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:11:28 #208
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86165397
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

valt mee, 150 mins valt best mee te leven.
Ja maar het feit dat je maar 6 workers hebt valt niet mee ;)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86165826
quote:

[..]

Mooie strategie. Misschien ga ik dat ook wel eens doen. O-)
pi_86165930
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Zo'n onzin he, iedereen die verliest van een 6pool, verdient het ook gewoon.
Ik vind het een prima tactiek, waarom in 30 minuten winnen als het ook in 5 kan.
als je deze tactiek scout is hij heel makkelijk te verslaan. Daar heb je gelijk in. Neemt niet weg dat de spelers die deze tactiek regelmatig gebruiken niet in een hogere league thuishoren. :{w
pi_86166584
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:23 schreef paintmeester het volgende:

[..]

als je deze tactiek scout is hij heel makkelijk te verslaan. Daar heb je gelijk in. Neemt niet weg dat de spelers die deze tactiek regelmatig gebruiken niet in een hogere league thuishoren. :{w
Ik zit dan ook in silver, toch versla ik er regelmatig gold en hoger mee, zoals gezegd die eigenlijk mislukte was ook tegen platinum. 6 pool mislukt-tech naar speedlings en nydus canal en t was over :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 16:03:30 #212
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_86167633
quote:

[..]

HuK (een van de beste protoss spelers in Amerika/Canada) werd laatst in de groupfase van IEM door Machine ge6pooled. :P
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_86169025
Ik speel ook starcraft 2, mokkel markus is de naam zit nu in platinum league in 2v2/3v3/4v4 (moet nog steeds 1v1 placement afmaken :p)
pi_86170930
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat je maar 6 workers hebt valt niet mee ;)
Ik koop altijd 1 worker erna. Heb je nog 3pool over voor de 6 lings. Als je merkt dat het niet gaat lukken kan je doorpompen voor meer lings of drones pompen. Als je tegenstander genoeg verzwakt hebt kun je nog met betere eco eindigen.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:15:11 #215
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86170953
quote:

[..]

En wat zegt een hogere league dan precies? Juist, helemaal niets. Als ik netjes elk potje aan een bepaalde tactiek vasthou (bijvoorbeeld quick cloaked banshee's) weet ik zeker dat ik binnen een maand minimaal in Diamond zit. En dan? Boohoo zit je in een hogere league.
Ik vind aparte tactieken zoals een battlecruiser rush ofzo veel cooler, maar dat betekend wel dat je redelijk kwetsbaar bent, en dus ook vaak een potje verliest, waardoor je niet in de hogere ladders blijft.
Maargoed ieder z'n ding, wilde gewoon even duidelijk maken dat de league waar je in zit vrij weinig zegt.
pi_86171187
Minimaal in Diamond? En waarin zit je dan maximaal :') met een quick cloaked banshee rush haal je het niet eens naar platinum man.
pi_86172096
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Minimaal in Diamond? En waarin zit je dan maximaal :') met een quick cloaked banshee rush haal je het niet eens naar platinum man.
Geef eerlijk toe, zo moeilijk is het niet om in platinum/diamond te komen. Wel jammer vind ik, want het zou veel leuker zijn als alleen de pro's erin zitten, want nu moet je gewoon redelijk wat spelen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:17:57 #218
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86172963
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is ook gewoon een voorbeeld, er is niet 1 winnende strategie. Als je er 1 pakt waar je veel mee wint, en je houd je strikt aan die tactiek, zit je binnen no-time in Platinum (jaja die bedoelde ik dus :)).
Maar je snapt m'n punt denk ik wel, de league waar je in zit zegt simpelweg niks over hoe goed iemand is.
pi_86173437
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

En wat zegt een hogere league dan precies? Juist, helemaal niets. Als ik netjes elk potje aan een bepaalde tactiek vasthou (bijvoorbeeld quick cloaked banshee's) weet ik zeker dat ik binnen een maand minimaal in Diamond zit. En dan? Boohoo zit je in een hogere league.
Ik vind aparte tactieken zoals een battlecruiser rush ofzo veel cooler, maar dat betekend wel dat je redelijk kwetsbaar bent, en dus ook vaak een potje verliest, waardoor je niet in de hogere ladders blijft.
Maargoed ieder z'n ding, wilde gewoon even duidelijk maken dat de league waar je in zit vrij weinig zegt.
Sorry, maar nee. Tegen terran zorg ik dat ik altijd snel een observer heb en stalkers. Kan je het vergeten met je banshees.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_86173471
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef McGilles het volgende:

[..]

Geef eerlijk toe, zo moeilijk is het niet om in platinum/diamond te komen. Wel jammer vind ik, want het zou veel leuker zijn als alleen de pro's erin zitten, want nu moet je gewoon redelijk wat spelen.
Platinum zegt al wel redelijk iets, maar nog niet heel erg veel. Diamond is wel een klasse apart.
pi_86173828
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Dit onderstreept mijn comment toch alleen maar? Als je alleen maar kan 6poolen, proxy rax of planetary fortress rushen hoor je niet thuis in leagues die bedoeld zijn voor betere spelers.

Ik heb verder geen uitspraken gedaan over dat diamond of platinum spelers altijd beter zijn dan silver/ gold spelers... c_/
pi_86175343
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Dit onderstreept mijn comment toch alleen maar? Als je alleen maar kan 6poolen, proxy rax of planetary fortress rushen hoor je niet thuis in leagues die bedoeld zijn voor betere spelers.

Ik heb verder geen uitspraken gedaan over dat diamond of platinum spelers altijd beter zijn dan silver/ gold spelers... c_/
Dit geldt natuurlijk net zo zeer voor een "battlecruiser rush" (belachelijke benaming overigens): als je altijd een strategie uitvoert leer je nooit het spel spelen: als iemand anders wél reactief kan spelen en ziet dat je voor een "battlecruiser rush" gaat, dan anticipeert hij, bouwt de correcte counter, of bouwt gewoon een enorm leger die je basis platbrandt terwijl jij al je vespene in je fusion core aan het pompen bent. Zo ook voor de wél functionerende cheese taktieken. Twijfel er niet aan of ze kunnen je tot diamond brengen, maar op een gegeven moment kom je het niveau tegen die het gewoon wél 100% weet te counteren (of misschien maar 90% want zelfs Artosis en HuK hebben op professionele toernooien verloren van 6pools). Verschil is vooral dat degenen die toen 6poolden óók andere strategiën hebben en de 6pool/2gate proxy/oid meer een gok is om de tegenstander uit balans aan te treffen dan dat het hun standaard taktiek is.

[ Bericht 0% gewijzigd door andrew.koster op 07-09-2010 19:27:28 ]
pi_86179607
Agravaine vs Nifty, we hebben ff 3 vriendschappelijke potjes gedaan :) Voor wie ze wil zien, hier zijn de replays :)

http://www.sc2replayed.co(...)otoss-steppes-of-war
http://www.sc2replayed.co(...)-protoss-lost-temple
http://www.sc2replayed.co(...)-protoss-metalopolis

Het waren 3 zeer leuke potjes waarbij er niet op de meest standaard manier werd gespeeld :) leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86180551
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:17 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een voorbeeld, er is niet 1 winnende strategie. Als je er 1 pakt waar je veel mee wint, en je houd je strikt aan die tactiek, zit je binnen no-time in Platinum (jaja die bedoelde ik dus :)).
Maar je snapt m'n punt denk ik wel, de league waar je in zit zegt simpelweg niks over hoe goed iemand is.
Mwah daar ben ik het niet mee eens. Ja als iemand na 5 placement in Platinum geplaatst is, dan kan het ook op geluk zijn toevallig. Als iemand al 150+ games gespeeld heeft en in Diamond zit dan heeft die persoon toch wel een bepaald minimum niveau. Natuurlijk is er ook een groot verschil tussen sommige spelers in dezelfde league, maar om nou te zeggen dat het helemaal niks zegt over hoe goed iemand is vind ik onzin.
pi_86182272
Diamond in 1v1 zegt wel iets hoor. Diamond in 2v2 AT is wel nice, random iets makkelijker. Diamond in 3v3 is easy zoiets als platinum in 1v1 en diamond in 4v4 :') :') :') :') :'), persoonlijke ervaring overigens.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:40:49 #226
216908 shythe
spamt er op los
pi_86182291
weet iemand misschien waarom ik niet samen met een vriend online kan spelen tegen elkaar? elke keer als ik hem probeer te inviten in een game declined hij automatisch zonder dat hij er iets aan kan doen... ook laden bij hem de multiplayer maps veel langzamer
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:37:42 #227
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86185189
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Natuurlijk is er ook een groot verschil tussen sommige spelers in dezelfde league, maar om nou te zeggen dat het helemaal niks zegt over hoe goed iemand is vind ik onzin.
Ok, hier ga ik wel mee akkoord. Het zegt een beetje, het geeft een zekere ondergrens aan. Maar meer ook niet. :9
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:05:08 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86186719
Terran versus Protoss
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_86187763
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef AgLarrr het volgende:
Terran versus Protoss
ja en?
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:36:55 #230
157428 GoodGawd
pi_86188400
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Harlon het volgende:

[..]

ja en?
:')
pi_86191380
:')
pi_86191612
kun je met de volgende specificaties de game fatsoenlijk spelen:

intel core i7-870 processor (2.93 ghz, 8 mb L3 cache), ati radeon hd5450 videokaart met 1024 mb werkgeheugen, 4096 mb werkgeheugen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_86191686
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:08 schreef Slayage het volgende:
kun je met de volgende specificaties de game fatsoenlijk spelen:

intel core i7-870 processor (2.93 ghz, 8 mb L3 cache), ati radeon hd5450 videokaart met 1024 mb werkgeheugen, 4096 mb werkgeheugen
Ya
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_86191727
Ik heb net twee lange games achter de rug tegen twee Terran spelers. Eerste game duurde 1 uur en 20 minuten en de tweede bijna een uur. Beide verloren :')

Als iemand zin en tijd heeft om de replays te bekijken en mijn grove fouten wil aanwijzen, dan zal ik dat erg op prijs stellen.

Game 1

Game 2

ps. ik speel zerg
pi_86191871
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Harlon het volgende:
Agravaine vs Nifty, we hebben ff 3 vriendschappelijke potjes gedaan :) Voor wie ze wil zien, hier zijn de replays :)

http://www.sc2replayed.co(...)otoss-steppes-of-war
http://www.sc2replayed.co(...)-protoss-lost-temple
http://www.sc2replayed.co(...)-protoss-metalopolis

Het waren 3 zeer leuke potjes waarbij er niet op de meest standaard manier werd gespeeld :) leuk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar dat Agravaine z'n resources constant zo op liet lopen, vage shit :)
pi_86192009
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:14 schreef matjek het volgende:
Ik heb net twee lange games achter de rug tegen twee Terran spelers. Eerste game duurde 1 uur en 20 minuten en de tweede bijna een uur. Beide verloren :')

Als iemand zin en tijd heeft om de replays te bekijken en mijn grove fouten wil aanwijzen, dan zal ik dat erg op prijs stellen.

Game 1

Game 2

ps. ik speel zerg
Ik speel dan wel geen zerg, noch terran, maar ik ga toch even kijken :)

Ok, eerste replay gezien, wat mij op valt als niet-zerg speler:
- Je bouwt in 't begin een extractor (je 2e) waar je een tijdje niets mee doet. Scheelt toch wat.
- In het begin is je creep echt minimaal. Als je de top zerg spelers ziet, zie je dat ze vrij snel beginnen met creep tumors neergooien.
- Op een gegeven moment zie ik de volgende gebouwen: hydralisk den, roach warren, baneling nest, spire. Je leger bestaat vervolgens ook uit een combinatie van allerlei units. Over 't algemeen is dit niet zo'n best plan (weet niet hoe 't bij zerg zit?). Je moet namelijk investeren in upgrades voor al deze units, terwijl je net zo goed een kleinere selectie kan maken.
- Je kan je overlords gebruiken om op strategische plekken te scouten. Hoewel ik niet zeker weet of dat een goed idee is met die thors die rondvliegen.
- In het begin had je een starport met een tech lab gescout (je kon em iig zien). Die banshees, had je die verwacht? Ik wel in de replay :P

Dat is 't zo'n beetje wel. Ter referentie, ik speel in gold op dit moment. Dus supergoed ben ik niet. Ik doe ook veel dingen fout, maar da's meer omdat ik 't niet in de gaten heb tijdens 't spelen.

[ Bericht 37% gewijzigd door tedkees2 op 08-09-2010 01:53:06 ]
pi_86198385
Als iemand 1v1 wil dan moet je me ff adden (Flummie - 955).

Ik ben diamond in alle leagues btw. PM me maar in game :P
pi_86199990
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef Flammie het volgende:

In alle leagues lal? wat speel je met 2vs2 3vs3 4vs4 random of zo?
http://www.fdnl.nl gaming since 1999!
pi_86201742
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef Flammie het volgende:

Ik voeg je wel toe :), ben zelf ook diamond in alle leagues. Zin in een 2v2 of 1v1?
  woensdag 8 september 2010 @ 14:00:24 #240
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86203123
Hebben jullie ook zo'n last van een enorm niveau verschil in 3v3 en 4v4 potjes?
Ik zit in Silver bij 3v3 en 4v4, maar ik heb toch het idee dat sommige teamgenoten echt in de concrete-league horen.
De helft verdomd het gewoon om überhaupt iets terug te zeggen als je een plan voorstelt, andere zeggen A en doen B.
Of een terran die massa's marines beloofd, om vervolgens een halfuur lang zijn base volledig dicht te turtlen en met 15 marines zonder upgrades aan komt zetten.
Op deze manier vind ik het maar moeilijk om een league omhoog te gaan, het is al snel 3v4 of 2v3.
Word dit beter als je een league omhoog gaat? Niet dat ik al klaar ben voor Diamond ofzo, maar sommige mensen lijken wel dronken ofzo.
pi_86203408
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Ik zit in Silver bij 3v3 en 4v4, maar ik heb toch het idee dat sommige teamgenoten echt in de concrete-league horen.
De helft verdomd het gewoon om überhaupt iets terug te zeggen als je een plan voorstelt, andere zeggen A en doen B.
Of een terran die massa's marines beloofd, om vervolgens een halfuur lang zijn base volledig dicht te turtlen en met 15 marines zonder upgrades aan komt zetten.
Op deze manier vind ik het maar moeilijk om een league omhoog te gaan, het is al snel 3v4 of 2v3.
Word dit beter als je een league omhoog gaat? Niet dat ik al klaar ben voor Diamond ofzo, maar sommige mensen lijken wel dronken ofzo.
De kans dat er een idioot in je eigen team zit is kleiner dan dat hij zit in het team van de tegenstander :P
pi_86203451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Ik zeg altijd dat ik mass marine ga, maar ga dan stiekem voor een battlecruiser-rush. Altijd grappig als je ally word aangevallen, wanhopig naar jou kijkt omdat je beloofde snel units te maken en dan alleen een battlecruiser in productie ziet.

Nee grapje, maar dit is wel een van de redenen dat random 2v2/3v3 en 4v4 niet leuk zijn. Je verwacht een plan te kunnen maken met je ally, maar die is of te slecht of hij doet het gewoon niet. En die keren dat je een goede ally krijgt, heeft het andere team last van deze ziekte en win je zo.
pi_86203793
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bij het eerste potje? tja dat ging niet helemaal volgens plan en kreeg ik steeds berichtjes binnen. Geen excuses voor 2e en derde overigens.
pi_86204511
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

1e en 3e potje gebeurd dat inderdaad veel te veel, 2e niet. Moet er nog iets beter op letten.
pi_86204702
Daarom speel ik ook alleen maar 2vs2 , 3vs3, 4vs4 met een vaste groep spelers. wel in verschillende combinaties maar met de meeste combinaties heb ik al minimaal 10 en sommige wel 60 games gespeeld.

Maareh, wij kunnen altijd nog spelers gebruiken dus mocht je interesse hebben pm dan add ik je wel ff @ battle.net..

ksta geloof ik nog niet in OP maar pasmanni - 726
pi_86208933
Lol. Net ook weer een mooie. Ik zeg gg, doet die ander surrender. Ik had niets meer :D Gratis win!
pi_86209647
Ik laatst ook, werd ingemaakt komt ie m'n kamp binnenstormen en ineens leaved hij :')
pi_86209673
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef McGilles het volgende:

[..]

De kans dat er een idioot in je eigen team zit is kleiner dan dat hij zit in het team van de tegenstander :P
In het geval van Anus_Cocainus weet ik dat zo net nog niet ;)
pi_86211032
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik laatst ook, werd ingemaakt komt ie m'n kamp binnenstormen en ineens leaved hij :')
gebeurt vaker, mensen die niet uit silver/gold willen promoten omdat ze anders ingemaakt worden ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 18:16:06 #250
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86212100
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

In het geval van Anus_Cocainus weet ik dat zo net nog niet ;)
:N

"Niet happen, niet happen, niet happen..."

phew, gelukt. c_/
pi_86212523
Even noob zerg vraagje tussendoor, ik weet dat je die infested marines van een infestor allemaal in 1 keer kan laten spawnen, maar hoe doe je dat? shift click werkt niet control click ook niet, hoe dan?
  woensdag 8 september 2010 @ 18:31:25 #252
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86212563
Knop ingedrukt houden toch?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 8 september 2010 @ 18:45:34 #253
202546 Baszh
The Dude abides
pi_86213100
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Even noob zerg vraagje tussendoor, ik weet dat je die infested marines van een infestor allemaal in 1 keer kan laten spawnen, maar hoe doe je dat? shift click werkt niet control click ook niet, hoe dan?
Wat je kunt doen is ze ergens heen laten lopen en tijdens dat ze aan het lopen zijn een heleboel shift-clicken op de grond waar je je infested wil hebben, als ze dan op locatie aankomen spugen/poepen(?) ze heel snel een bende infested eruit.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_86218629
Iemand hier op Fok! zin om wat potjes te oefenen 1v1? Speel nu in gold, protoss. Wie wil kan me toevoegen, Thoraxx#443. Ik wil wel eens wat potjes spelen die langer duren dan 15 minuten!
  woensdag 8 september 2010 @ 20:55:17 #255
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86218881
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef tedkees2 het volgende:
Iemand hier op Fok! zin om wat potjes te oefenen 1v1? Speel nu in gold, protoss. Wie wil kan me toevoegen, Thoraxx#443. Ik wil wel eens wat potjes spelen die langer duren dan 15 minuten!
Verkapte 'ik ben heel goed' of 'ik ben heel slecht' post? :9
Wil je graag helpen, maar ben druk aan de achievements begonnen :)
pi_86219566
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Verkapte 'ik ben heel goed' of 'ik ben heel slecht' post? :9
Wil je graag helpen, maar ben druk aan de achievements begonnen :)
Haha, nee hoor, ik ben gemiddeld. Maar 't is meestal 1 push, en dan is 't over. Of voor mij, of voor hem. Ik heb in m'n 150 games nog nooit templars gebruikt geloof ik, af en toe colossus, maar meestal is 't heel standaard 3-gate + robo, een mix van gateway units met een immortal of twee.

Laatst wel voor de verandering een leuke op desert oasis, met phoenixes. Had echt 't gevoel dat ik map control had (ook gewonnen ;))

[ Bericht 4% gewijzigd door tedkees2 op 08-09-2010 21:17:57 ]
pi_86221543
Hij is heel slecht ;) :*
pi_86222187
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij is heel slecht ;) :*
Bedankt he :(

Maar 't was wel een leuk potje. Had wel al vrij snel 't idee dat ik zwaar in 't nadeel was, je speelt veel beter dan de meeste spelers die ik tegenkom. Maar wel prettig om eens een keertje langer dan 15 minuten door te kunnen ^O^
pi_86222838
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef tedkees2 het volgende:

[..]

Bedankt he :(

Maar 't was wel een leuk potje. Had wel al vrij snel 't idee dat ik zwaar in 't nadeel was, je speelt veel beter dan de meeste spelers die ik tegenkom. Maar wel prettig om eens een keertje langer dan 15 minuten door te kunnen ^O^
gewoon zorgen dat je het volgende fok tournooi mee doet ;). Maar potjes die korter duren dan 15 minuten zijn ook leuk. bij de verliezende daarvan moet je jezelf de schuld geven dat die niet langer duurden.
pi_86223389
bij jullie ook de battle net down?
pi_86223599
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:28 schreef augurkenkoning het volgende:
bij jullie ook de battle net down?
Ik kreeg net 'launcher connecting to patch server'. Zouden ze NU AL patch 1.1 uitbrengen? :o
pi_86223926
Nee, bnet 0.2 was gewoon weer kut.
pi_86235465
gister werd ik in 3vs3 ook gedropped ineens bij onze eerste push... tering wat heb ik ff lopen schelden op battlenet :D
pi_86235525
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  donderdag 9 september 2010 @ 12:02:48 #265
157428 GoodGawd
pi_86236850
pi_86237517
godver heb geen sounds hier @ werk, thuis maar ff luisteren :P
pi_86238319
ZERG RUSH

kekekekekeke
pi_86238527
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Jantehs het volgende:
ZERG RUSH

kekekekekeke
Zooo baas
pi_86238738
quote:
ZERG RUSH

kekekekekeke
6-pooler alert!
pi_86243308
quote:
ZERG RUSH

kekekekekeke
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 september 2010 @ 15:21:03 #271
157428 GoodGawd
pi_86243561
edit
  donderdag 9 september 2010 @ 15:21:24 #272
157428 GoodGawd
pi_86243573
wrong topic edit
  donderdag 9 september 2010 @ 16:30:48 #273
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86246092
"Tell my wife i love her, GG."
Prachtig einde lol :)
pi_86249870
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef Anus_Cocainus het volgende:
"Tell my wife i love her, GG."
Prachtig einde lol :)
Haha, dat ga ik er in houden. Bij iedere gg zoiets verzinnen :D
pi_86250926
Net een game gewonnen waarbij ik creep had tot in z'n base, lekker met queens mee en healen maar :)
  donderdag 9 september 2010 @ 19:04:02 #276
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86251374
Hier even een ge-update list met fok-spelers, aangeizen ik de OP niet meer kan updaten.

404_ - Endzeit#606
AgLarrr - Aglar#282
Aibmi - Skamba #832
Andrew.koster - Acro#130
AnusCocainus - Cocainus#370
apij4125 - Qing #933
ASSpirine - Asspirine#713
Baszh - Basz#718
BObNL - CaptSmits#762
Borstmelk - Avation #687
CantFazeMe - Seodore#168
Casino.Bob - ZeroT#820
Cudles - Dwarfmaster#386
Disko.Krali - Echo#508
Donderkonijn - donderkonijn#758
ElmarO - Elmar#534
Flammie - Flummie#955
Gianthuust - Gianthuust#450
GoodGawd - Nifty#875
Harlon - Agravaine #489.
Irving - Irving#592
Jenglejack - Jenglejack#997
Katth - Katth#701
Klaagtvaak - Rovado#581
Logros - Logros#902
McGilles - Mimango#998
MrManuel - Craven#136
nuck.chorris - Xalithian#351
Olle. - Olle#581
paintmeester - Rhanald#536
Pasmanni - Pasmanni #726
Revje1 - Revje#745
Simsfan88 - AngelEye#373
sp3c - spek#763
Symphony #49
TC_Artemis - Trick#869
tedkees2 - Thoraxx#443
TwenteFC - DirkZz#892
Vinno - Vinno#407
Wolfje - Wolfje#150
YellowBlacks - YellowBlacks#387
YoshiBignose - Yoshi#981
zforces - ZForce#447
Zodie - Bane#970
  donderdag 9 september 2010 @ 20:20:36 #277
157428 GoodGawd
pi_86254110
gut gut gut net league match verloren van cannon rush :') :') :')

Ik zag die probe al uber snel in mijn base dus dacht al hier gaat wat gebeuren :D Ik sloopte de 1e pylon inmiddels had hij cannon neergegooid en daarna 2e pylon. Maar ik dacht er een beetje makkelijk over, had gewoon al die scvs moeten sturen >_>
pi_86255023
waarom vloog je niet gewoon weg met je base?
  donderdag 9 september 2010 @ 20:49:46 #279
157428 GoodGawd
pi_86255385
Dat deed ik later toen het beetje verloren zaak was, maar toen zettie daar ook weer een pylon neer. Als ik de helft van mijn scvs had gestuurd was er niks aan de hang geweest.
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:25:12 #280
101809 BObNL
Je bent top!
pi_86264320
Yeeesss I am mothafukcing gold :7 yes yes eindelijk :D :D sta gelijk op de 4e plaats op naar platinum c_/ arrrrgg B-)
Leuter mee!!
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:36:23 #282
101809 BObNL
Je bent top!
pi_86264591
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef tedkees2 het volgende:
Kijk eens hier: http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Nice jammer dat er niemand in mijn divisie zit!
Leuter mee!!
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:39:43 #283
157428 GoodGawd
pi_86264687
quote:
Wauw cool, is dat nieuw Dat zie ik nu pas :D
pi_86264809
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:39 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wauw cool, is dat nieuw Dat zie ik nu pas :D
Ik zag 't ergens voorbij komen, en heb even een kwartiertje zitten zoeken naar battle.net URLs om zoveel mogelijk mensen er in te krijgen. Sommige fokkers in de lijst staan echter niet op sc2ranks, waarschijnlijk nog geen ladder gespeeld ofzo.
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:48:15 #285
157428 GoodGawd
pi_86264925
OP Waardig :)
pi_86266935
Vandaag ff niet geladderd om mijn "hard campaign ace" maar eens te halen. Ook alle achievements in die laatste 3 missies gehaald. Best grappig :)
pi_86269354
leuke lijst idd, alleen jmmr dat ik niet zoveel 1on1 doe :P Maar goed...
pi_86270450
Cool, ik sta 7e :P
pi_86272037
Ik doe nu nog heel veel 4 vs 4. Kzal me nu toch meer moeten toeleggen op 1vs1 :P
Maar daar ben ik meestal nog niet zo goed in. bij 4vs4 leer ik sneller alles te bouwen etc.. Dus hopelijk krijg ik het wel onder de knie
pi_86272089
Als ik de single player heb uitgespeeld, wil ik ook op de fok! lijst. :7
pi_86275700
Ben weer wat meer aan het oefenen met Zerg, lekker hoor :)

Net eerst push met 10 roaches, hij had echt zat marines dus ik snel terugtrekken. Hij in de aanval en vernielde m'n natural, gelukkig kon ik hem nog tegenhouden.

Snel tech naar ultralisks, had er net 3 toen hij aankwam met MMM, 2x fungal growth en hij duwt gelijk op surrender. :)
pi_86280829
Nog even druk op het werk, maar straks weekend en SC2 tijd. O+
pi_86282482
quote:
Ben ik nou echt de enige die random speelt?
pi_86283059
Ik speel ook wel eens random, maar ik neem aan dat ie daar het icoontje meegeeft aan wat je het meeste speelt?

En je bent sowieso niet de enige, Gianthuust heeft ook dat random icoontje.
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:49:08 #295
157428 GoodGawd
pi_86283270
Ik heb soms lag, echt irritant net ook weer volgens mij ligt dat gewoon aan Bnet, mijn pc is prima en internet ook
pi_86284575
Mijn god, ik zuig echt, zelfs op casual raak ik al gestressed van de singleplayer :')

Vooral dat gezever met missies die op tijd gaan of waar je persé de vijand ergens van af moet zien te houden enzo. Ik wil gewoon rustig een basis bouwen en dan langzaam op strooptocht gaan :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86284691
Je kan mij ook adden: viiva.965
pi_86284772
Damn ik krijg die Blaze of Glory achievement maar niet (in die In Utter Darkness missie van Zeratul, waarbij de Protoss gepwned worden)... zelfs op Normal blijf ik steken rond 2100 kills :{ Ik maak vooral veel Colossi en Void Rays, + Phoenix voor AA en dat Graviton Hybrid lift gebeuren, en blokkeer alles met Photon Cannons... maar toch word ik op een gegeven moment onder de voet gelopen door heel veel Hybrids :{
Ben ik nou echt zo achterlijk met RTS games of zie ik gewoon duidelijk iets over het hoofd hier? :')

Ik moet en zal alle campaign achievements halen :( Vergeleken met deze missie ervaar ik de meeste andere als vrij eenvoudig...

[ Bericht 3% gewijzigd door Fleischmeister op 10-09-2010 17:38:35 ]
pi_86285186
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, ik zuig echt, zelfs op casual raak ik al gestressed van de singleplayer :')

Vooral dat gezever met missies die op tijd gaan of waar je persé de vijand ergens van af moet zien te houden enzo. Ik wil gewoon rustig een basis bouwen en dan langzaam op strooptocht gaan :(
Ik ken het gevoel, ik kom van een C&C geschiedenis waar je redelijk wat van die 'bouw op je gemak een basis en ga een beetje lanterfanten' missies had. Vergeet het maar bij SC2, veel missies hebben een tijdsdruk op 1 of andere manier dus zal je snel moeten handelen met de juiste strategie.
Je zal er aan moeten wennen... toen ik net begon aan de Normal campaign was het eerst ook wel stressvol, en toen ik later na het uitspelen ervan bepaalde missies opnieuw speelde omdat ik een achievement gemist had, ging het opeens veel makkelijker omdat ik beter wist wat ik meost doen.

Gewoon veel spelen dus. Alleen heb ik een haatverhouding met de laatsate Zeratul missie, dingen gaan daar erg snel, en je moet erbij blijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 10-09-2010 17:55:15 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:14:55 #300
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_86286285
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Henno het volgende:
Damn ik krijg die Blaze of Glory achievement maar niet (in die In Utter Darkness missie van Zeratul, waarbij de Protoss gepwned worden)... zelfs op Normal blijf ik steken rond 2100 kills :{ Ik maak vooral veel Colossi en Void Rays, + Phoenix voor AA en dat Graviton Hybrid lift gebeuren, en blokkeer alles met Photon Cannons... maar toch word ik op een gegeven moment onder de voet gelopen door heel veel Hybrids :{
Ben ik nou echt zo achterlijk met RTS games of zie ik gewoon duidelijk iets over het hoofd hier? :')

Ik moet en zal alle campaign achievements halen :( Vergeleken met deze missie ervaar ik de meeste andere als vrij eenvoudig...
Nadat je dat ding 20 minuten beschermt hebt, trek je terug naar high ground (bij je basis).
Wss heb je iets van 6000 minerals of meer, plant die hele basis vol met cannons, en dan bedoel ik niet 30 cannons, ik bedoel echt 100 cannons of meer. Goed je mothership gebruiken, veel vortexen om aanvallen uit te stellen. De cannons zorgen voor je laatste paar honderd kills.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')