Wat je kunt doen is ze ergens heen laten lopen en tijdens dat ze aan het lopen zijn een heleboel shift-clicken op de grond waar je je infested wil hebben, als ze dan op locatie aankomen spugen/poepen(?) ze heel snel een bende infested eruit.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Even noob zerg vraagje tussendoor, ik weet dat je die infested marines van een infestor allemaal in 1 keer kan laten spawnen, maar hoe doe je dat? shift click werkt niet control click ook niet, hoe dan?
Verkapte 'ik ben heel goed' of 'ik ben heel slecht' post?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef tedkees2 het volgende:
Iemand hier op Fok! zin om wat potjes te oefenen 1v1? Speel nu in gold, protoss. Wie wil kan me toevoegen, Thoraxx#443. Ik wil wel eens wat potjes spelen die langer duren dan 15 minuten!
Haha, nee hoor, ik ben gemiddeld. Maar 't is meestal 1 push, en dan is 't over. Of voor mij, of voor hem. Ik heb in m'n 150 games nog nooit templars gebruikt geloof ik, af en toe colossus, maar meestal is 't heel standaard 3-gate + robo, een mix van gateway units met een immortal of twee.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben heel goed' of 'ik ben heel slecht' post?![]()
Wil je graag helpen, maar ben druk aan de achievements begonnen
Bedankt hequote:
gewoon zorgen dat je het volgende fok tournooi mee doetquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Bedankt he
Maar 't was wel een leuk potje. Had wel al vrij snel 't idee dat ik zwaar in 't nadeel was, je speelt veel beter dan de meeste spelers die ik tegenkom. Maar wel prettig om eens een keertje langer dan 15 minuten door te kunnen
Ik kreeg net 'launcher connecting to patch server'. Zouden ze NU AL patch 1.1 uitbrengen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:28 schreef augurkenkoning het volgende:
bij jullie ook de battle net down?
Zooo baasquote:
Haha, dat ga ik er in houden. Bij iedere gg zoiets verzinnenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef Anus_Cocainus het volgende:
"Tell my wife i love her, GG."
Prachtig einde lol
Nice jammer dat er niemand in mijn divisie zit!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef tedkees2 het volgende:
Kijk eens hier: http://sc2divisions.com/custom/fok/481
Wauw cool, is dat nieuw Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef tedkees2 het volgende:
Ik zag 't ergens voorbij komen, en heb even een kwartiertje zitten zoeken naar battle.net URLs om zoveel mogelijk mensen er in te krijgen. Sommige fokkers in de lijst staan echter niet op sc2ranks, waarschijnlijk nog geen ladder gespeeld ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:39 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wauw cool, is dat nieuw Dat zie ik nu pas
Ben ik nou echt de enige die random speelt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef tedkees2 het volgende:
Ik ken het gevoel, ik kom van een C&C geschiedenis waar je redelijk wat van die 'bouw op je gemak een basis en ga een beetje lanterfanten' missies had. Vergeet het maar bij SC2, veel missies hebben een tijdsdruk op 1 of andere manier dus zal je snel moeten handelen met de juiste strategie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, ik zuig echt, zelfs op casual raak ik al gestressed van de singleplayer
Vooral dat gezever met missies die op tijd gaan of waar je persé de vijand ergens van af moet zien te houden enzo. Ik wil gewoon rustig een basis bouwen en dan langzaam op strooptocht gaan
Nadat je dat ding 20 minuten beschermt hebt, trek je terug naar high ground (bij je basis).quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Henno het volgende:
Damn ik krijg die Blaze of Glory achievement maar niet (in die In Utter Darkness missie van Zeratul, waarbij de Protoss gepwned worden)... zelfs op Normal blijf ik steken rond 2100 killsIk maak vooral veel Colossi en Void Rays, + Phoenix voor AA en dat Graviton Hybrid lift gebeuren, en blokkeer alles met Photon Cannons... maar toch word ik op een gegeven moment onder de voet gelopen door heel veel Hybrids
Ben ik nou echt zo achterlijk met RTS games of zie ik gewoon duidelijk iets over het hoofd hier?
Ik moet en zal alle campaign achievements halenVergeleken met deze missie ervaar ik de meeste andere als vrij eenvoudig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |