Bush zit er zelf achterquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef polderturk het volgende:
Ik zou graag de bewijzen willen zien dat Bin Laden en 19 Al Qaida leden de aanslagen hebben gepleegd. Laat de officiele verhaal gelovers maar laten zien dat Bin Laden verantwoordelijk is voor de aanslagen zoals de autoriteiten claimen.
In de andere topics wordt getracht aan te tonen dat het officiele verhaal niet klopt. In deze topic zal getracht worden aan te tonen dat het officiele verhaal wel klopt. Er wordt gevraagd om de bewijzen die geleid hebben tot de conclusie dat Bin Laden en 19 Al Qaida terroristen de aanslagen hebben gepleegd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:16 schreef nattermann het volgende:
Volgens mij loopt hier al een hele reeks over.
Klopt, hij staat inderdaad niet op de lijst.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef polderturk het volgende:
Ik meen me te herinneren dat zelfs Bin Laden niet eens wordt gezocht voor de aanslagen van 11 september volgens de site van de FBI omdat daar geen bewijzen voor zijn. Als dit waar is, dan is dit toch sterk bewijs dat het officiele verhaal niet klopt.
Het officiele verhaal is dat 19 Al Qaida terroristen onder leiding van Bin Laden de aanslagen hebben gepleegd. We mogen dus concluderen dat dit bewijs is tegen het officiele verhaal. Er is een video waarin "Bin Laden" de aanslagen opeist. De FBI ziet deze video dus niet als bewijs. De FBI gaat er dus vanuit dat de video nep is (zoals ook heel veel andere mensen denken). 'quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Aquars het volgende:
[..]
Klopt, hij staat inderdaad niet op de lijst.
Hij wordt wel gezocht voor wat andere aanslagen volgens mij, waaronder de aanslag op de Amerikaanse ambassade in Nairobi in 1998.
Leg eens in je eigen woorden uit waarom het de moeite zou zijn om dat linkje te bekijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:50 schreef oompaloompa het volgende:
logisch onmogelijke vraag, en wel hierom:
http://en.wikipedia.org/w(...)ategorical_inference
Ziehier mohammed Atta vlak voordat hij het toestel van vlucht 11 van American Airlines in ging.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef polderturk het volgende:
Ik zou graag de bewijzen willen zien die aantonen dat Bin Laden en 19 Al Qaida leden de aanslagen hebben gepleegd. Laat de officiele verhaal gelovers maar laten zien dat Bin Laden verantwoordelijk is voor de aanslagen zoals de autoriteiten claimen.
definieer bewijs, wat wil je precies hebben en op basis waarvan heb je de verwachting dat dat leverbaar moet zijn? (sorry t klinkt nogal cryptisch)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:17 schreef trolololo het volgende:
Kan iemand ook bewijs tonen over brokstukken van vlucht 93?
Daar blijkt ook vanalles niet over te kloppen
Foto's van brokstukken; ik kan ze helemaal nergens vinden namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
definieer bewijs, wat wil je precies hebben en op basis waarvan heb je de verwachting dat dat leverbaar moet zijn? (sorry t klinkt nogal cryptisch)
Wat zou daar niet aan kloppen dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:17 schreef trolololo het volgende:
Kan iemand ook bewijs tonen over brokstukken van vlucht 93?
Daar blijkt ook vanalles niet over te kloppen
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Foto's van brokstukken; ik kan ze helemaal nergens vinden namelijk.
Maar normaal wordt er altijd wel iets naar buiten gebracht over het incident maar hierbij (bijna) niks.
De krater en de foto's van de 'vliegtuigbrokstukken' lijken heel anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat zou daar niet aan kloppen dan?
Anders dan wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
De krater en de foto's van de 'vliegtuigbrokstukken' lijken heel anders.
Een uitgebrande krater waar geen vliegtuig in te herkennen is en brokstukken die in de originele kleuren worden teruggevonden ?
Niks, aangezien de grond er om heen niet zwart is, en de planten etc nog gewoon intact zijn. Hier heeft dus geen brand plaats gevonden, en dus zal de verf gewoon op de rompdelen zijn blijven zitten lijkt me?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:40 schreef VancouverFan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er fout aan die kleuren?
Vaak genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Anders dan wat?
Heb je vergelijkingsmateriaal met een vliegtuig dat eerder op volle snelheid de grond in is gevlogen?
Nou wees eens concreet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
http://www.airdisaster.com/photos/
Alleen het lijkt me zo vreemd dat een vliegtuig neerstort en delen in verschillende staten worden aangetroffen
En dingen rondom de plek lijken ook niet te kloppen; het was natuurlijk een enorm vliegtuig maar ik blijf het vreemd vinden![]()
[ afbeelding ]
Als jij een 737 net op het 3 landenpunt de grond in boord, krijg je het wel voor elkaar om brokstukken in 3 landen te deponeren gok ik zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
http://www.airdisaster.com/photos/
Alleen het lijkt me zo vreemd dat een vliegtuig neerstort en delen in verschillende staten worden aangetroffen
En dingen rondom de plek lijken ook niet te kloppen; het was natuurlijk een enorm vliegtuig maar ik blijf het vreemd vinden![]()
[ afbeelding ]
Er zijn veel lichte zaken zoals kussens door de wind die kant op gevlogen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als jij een 737 net op het 3 landenpunt de grond in boord, krijg je het wel voor elkaar om brokstukken in 3 landen te deponeren gok ik zo.En kijkend naar de schaalbalk hebben we het over een paar km maximaal, brokstukken kunnen volgens mij wel zover vliegen als er genoeg energie vrij komt bij de klap. En veel dingen die verderop zijn gevonden, zijn ook dingen die door wilde dieren meegenomen kunnen worden, dat hoeft niet automatisch een conspiracy te betekenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |