Volgens mij moet je dan voor 'tzelfde geld iets anders uitkiezen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef numero_uno het volgende:
Krijg je je geld terug bij FRS als je iets retouneerd?
35 pond?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
35 pond is het
die 23 van van amazon moet ook 32,99 zijn.
kom je op 42 euro uit.
excuus pc versiequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
35 pond?
Heul niet
To:
Your order for Fallout: New Vegas has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
Order reference:
Title: Fallout: New Vegas
Price: EURO 34.99
Quantity:1
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card
Delivery Address:
quote:Ben aan het installeren, ik zal eens zeggen of het bij mij wel goed loopt over een tijdje.. als ik er aan denk, zal wel niet mjah.Op woensdag 20 oktober 2010 18:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Schrok me dood toen die Nightkin op me af kwam vliegen.![]()
Goed spelkom maar op met de patch trouwens, telkens als er npcs in beeld komen krijg ik major haperingen.
quote:Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef sk888er het volgende:
Hoe hebben jullie Fallout geinstalleerd?
Ik krijg foutmelding van steam dat ik het niet kan installeren omdat het nog niet officieel is gereleased.
quote:Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij steam kan je pas vrijdag spelen ongeveer.
Dat is dus geen foutmelding.
Andere mensen hier hebben het veelal gewoon fysiek gekocht in een winkel.
Overigens over de bugs in het spel klopt.
Er zitten nogal wat technische fouten in helaas.
quote:Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb het spel dus bij de bart smit gekocht maar moet(?) toch steam installeren...
quote:Tegenwoordig dus wel :/Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is zeer vreemd.. normaal hoort dat niet zo te gaan volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |