Serious Requestquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is SR?
* -Miauw-kruipt terug onder steen
Leuke TT Benny
Erniequote:
Omdat het kan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht bij de TT aan condooms. Waarom?
Jij denkt eerder aan condooms dan aan ijsjes?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Oja, dat met die sneeuwballenquote:
Nauwelijks. Toch weer 10 nieuwe bordjes erbij ondanks dat ik de deur nog niet uit geweest benquote:
Hahaha ik ben er ook mee gestopt. Het is een bijzonder ventjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdiep je niet teveel in Jordy, Miauw. Soms is het beter om nergens van te weten.
Betrapt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij denkt eerder aan condooms dan aan ijsjes?
omdat dat je favoriete smaken zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Aardbei ftw.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
Als ik een milkshake drink is dat vrijwel altijd ´aardbei´of ´banaan´.
Mokkaquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
Als ik een milkshake drink is dat vrijwel altijd ´aardbei´of ´banaan´.
Ja geweldig hequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
c_a, die jongens met Fight for this Love
als ik een milkshake drink, weet ik zeker dat ik na een paar uur kan poepenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Milkshakes maken me niet zo blij. Die ben ik na drie slokken altijd weer zat.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Milkshakes maken me niet zo blij. Die ben ik na drie slokken altijd weer zat.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze daar wel gewoon goeie groepen hebben
Eensquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat...zeg...je....me...nou
![]()
Ik vind ijs en alles uit de ijsfamilie echt het allerlekkerste
Zuivelallergie ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik een milkshake drink, weet ik zeker dat ik na een paar uur kan poepen
B&Jquote:
Ik vond 'm geweldigquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind ik zoooooo zoet
Nee gewoon milkshake banaan of chocolade
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat...zeg...je....me...nou
![]()
Ik vind ijs en alles uit de ijsfamilie echt het allerlekkerste
Ik moet 'm nogquote:
Ik krijg ook alleen maar trek van dit onderwerpquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
Softijs! Men, dat heb ik al kei lang niet op. Daar heb ik trek in!
Offff!!!! Een Swirl! Oeh! Als ik naar die meet zaterdag ga, dan moet ik echt een Swirl halen op Utrecht![]()
![]()
Ik ga met je meeeee! Zullen wij een pre-meet doen bij de Swirlquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
Softijs! Men, dat heb ik al kei lang niet op. Daar heb ik trek in!
Offff!!!! Een Swirl! Oeh! Als ik naar die meet zaterdag ga, dan moet ik echt een Swirl halen op Utrecht![]()
![]()
iBenny, ben je ook van de party?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:24 schreef Myraela het volgende:
Ik stem voor een pre-meet bij de Swirl.
jazekerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
iBenny, ben je ook van de party?![]()
Ik weet al wat ik neem
Midden in de halquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Die swirlding zit toch op het station van Utrecht?
Want in dat geval vind ik het nu al een geweldig idee
Ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Die swirlding zit toch op het station van Utrecht?
Want in dat geval vind ik het nu al een geweldig idee
Volgens mij over de TAL meetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het wel allemaal over de meet van aanstaande zaterdag?![]()
Kan ook voor de TAL meet hoor.
Haha ik had het over de TAL-meetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het wel allemaal over de meet van aanstaande zaterdag?![]()
Kan ook voor de TAL meet hoor.
11jaars meet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik had het over de TAL-meetWelke meet is er zaterdag dan?
Huh wat? Ik heb er verder niks meer over gehoordquote:
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb er verder niks meer over gehoord
Addictquote:
Ik moet naar Rotterdam reizen puur om iets in te leveren, dan verdien ik toch wel een ijsje? Ja toch?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet naar Rotterdam reizen puur om iets in te leveren, dan verdien ik toch wel een ijsje? Ja toch?
Hier hadden ze stempelkaarten voor korting... moest je er 5 hebben om een swirl voor een euro te kunnen halen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AddictJe kan sparen voor Swirl-laptophoezen
Maar mijn stempelkaart was alleen geldig in Den Haag, wanneer kom ik daar nou?
Ik vind van welquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet naar Rotterdam reizen puur om iets in te leveren, dan verdien ik toch wel een ijsje? Ja toch?
ik wil die laptophoesquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier hadden ze stempelkaarten voor korting... moest je er 5 hebben om een swirl voor een euro te kunnen halen.
Hier is het zowat om de hoek
Kan je die niet gewoon kopen als je er eentje wil hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AddictJe kan sparen voor Swirl-laptophoezen
Maar mijn stempelkaart was alleen geldig in Den Haag, wanneer kom ik daar nou?
neequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon kopen als je er eentje wil hebben?
Wat moet je er voor doen om hem te krijgen dan?quote:
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je er voor doen om hem te krijgen dan?
Anders koop je bijvoorbeeld 5 swirl ijsjes, deel je die uit aan wat zwervers, en tik je die hoes binnen
Roep even als je dat doet he, want dan zorg ik dat ik in Den Haag ben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen![]()
Thanks
Kan jij die hoes nie ff voor Miauw bij elkaar vreten anders?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roep even als je dat doet he, want dan zorg ik dat ik in Den Haag ben.
Dat wordt wel een dure Swirl danquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roep even als je dat doet he, want dan zorg ik dat ik in Den Haag ben.
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef iBenny het volgende:
Ohw, deze die?
http://swirls.nl/Acties/Spaar-voor-gratis-laptop-hoes
Op zich zouden we nu al 3 stempels kunnen hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jij die hoes nie ff voor Miauw bij elkaar vreten anders?
Gooi je charmes in de strijd. Gaat lukken!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat wordt wel een dure Swirl danIk ga morgen een nieuwe stempelkaart halen of vragen of ik de mijne mag omruilen voor een Amsterdamse stempelkaart.
Na een zo'n swirl hoef ik de rest van de dag niets meer. Die dingen zijn groot.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jij die hoes nie ff voor Miauw bij elkaar vreten anders?
Raarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Stom dan dat je aparte stempelkaarten per plaats hebt
Hahahahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich zouden we nu al 3 stempels kunnen hebben
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Stom dan dat je aparte stempelkaarten per plaats hebt
Ja, even die kaart weer uit de papierbak op het werk vissenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gooi je charmes in de strijd. Gaat lukken!
Elke dag een ijsje... moet kunnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
geweldig
Ik ga deze week die hoes bij elkaar eten (en wandelen als een gek)
Staat er niet bijquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe groot is die laptophoes eigenlijk?
Ja, zelfs van een kleintje ga je behoorlijk vol zitten. Maar ik heb nu een doelquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een zo'n swirl hoef ik de rest van de dag niets meer. Die dingen zijn groot.
Oh nee, zul je net zien. Als ik eindelijk die kaart vol heb en die hoezen nog aanwezig zijn, past 'ie niet. Dat is echt heel -Miauw-quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe groot is die laptophoes eigenlijk?
dat is nog onmogelijker dan niets van Jordy van L. gehoord te hebbenquote:
Marc-Marie en Beau? was toch Gerard en Beau?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef iBenny het volgende:
Wat een achterlijke namen geeft SBS eigenlijk aan haar programma's
De leukste verborgen cameragrap van Nederland, De Zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau... ligt allemaal zo lekker in de mond ook
Ik kreeg gratis ijsquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ook leuk idee van B&J
http://www.givolution.nl/create
Hi Llquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit de bus naar Hellraiser 3 of wat?
Vraag me af of we ze in het oosten hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat is nog onmogelijker dan niets van Jordy van L. gehoord te hebben
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van B&J
Moest ijs testen enzo... En toen kreeg ik later een bon opgestuurd.
Tering kriebeltquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit de bus naar Hellraiser 3 of wat?
Ik wacht wel op de TAL-meet. Samen met jullie moet ik overtuigd raken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ijs testen
![]()
Vaduz in Hengelo, Enschede, Apeldoorn zit er een.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de TAL-meet. Samen met jullie moet ik overtuigd raken.
Die loopt niet in 7 sloten tegelijk hoorquote:
Zij kan dat, dus je weet maar nooit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die loopt niet in 7 sloten tegelijk hoor
Ehm, ik vond het wel leuk.. maar niet supergoed ofzo.. begrepe ik het goed, en zijn er maar 5 uitzendingen?quote:
Mar is zwanger.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
Nog iets keburt hier? Ik lees nooit terug.
quote:
Dat is wel nieuws he.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe vet![]()
Hoe is het met je vriendin afgelopen? Die van die zwangerschapstest?quote:
Niet zwanger. Gelukkig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin afgelopen? Die van die zwangerschapstest?
Dat kan ik me best wel voorstellen jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zwanger. Gelukkig.
Dat was best een opluchting.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, wacht jullie weten dat natuurlijk net..
Ik weet dat al een heule tijd
Ken ik niet, even voorzingen op de meet maar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Herfst, herfst wat heb je te koop?
Dikke zwarte wolken op een hoop
Alles in de stad, gooi ik nat.
Koop jij van mij zo'n regenbad?
mijn lievelingsherfstliedje op de kleuterschool
Gewoon wat ik normaal doe, maar dan zonder internet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb jij de afgelopen dagen uitgespookt, Bel?
Klinkt als een Annie MG Schmidt versje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Herfst, herfst wat heb je te koop?
Dikke zwarte wolken op een hoop
Alles in de stad, gooi ik nat.
Koop jij van mij zo'n regenbad?
mijn lievelingsherfstliedje op de kleuterschool
Haha ok.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon wat ik normaal doe, maar dan zonder internet.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ken ik niet, even voorzingen op de meet maar.
Ja, het deuntje hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik meen het wederom.
(ik kan nog veel van je leren)
Haha thanks. Nog geen lichtje dat gaat branden. Die kinderstemmetjes zo in de maat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dit is een iets betere![]()
http://www.amazon.com/Herfst-herfst-wat-heb-koop/dp/B002D4Q7JO
Ja, dat is eigenlijk minder. Dat valse kleutergekraai en desperate need voor een logopedist maakt het juist zo leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha thanks. Nog geen lichtje dat gaat branden. Die kinderstemmetjes zo in de maat.
Ik heb het idee dat - omdat ik op een christelijke school heb gezeten- ik dit niet mee heb gekregen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk minder. Dat valse kleutergekraai en desperate need voor een logopedist maakt het juist zo leukKen je dan, in de categorie 'winterliedjes' 'Dag meneer de Sneeuwman?'
Ik ook hoor! Alleen maar op christelijke scholen gezetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat - omdat ik op een christelijke school heb gezeten- ik dit niet mee heb gekregen.
Waar ik heen ga, realistisch gezien nergens, virtueel sluit ik af.quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Alleen maar op christelijke scholen gezeten
Dat houdt je niet langer dan een half uur vol.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
Waar ik heen ga, realistisch gezien nergens, virtueel sluit ik af.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ik heen ga, realistisch gezien nergens, virtueel sluit ik af.
Jawel, weken als het moet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat houdt je niet langer dan een half uur vol.
Ik ben het kwijt hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee Mango verkopen ze alleen bij Mango, mallerd
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben het kwijt hoor
Ik dacht dat het over Milkshake-smaken ging
Ik zal je even bijzingen tijdens de meetquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik boos op mezelf hoor.
Heel goed, verheug me er nu al op.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal je even bijzingen tijdens de meet![]()
Na de nodige alcohol![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel goed, verheug me er nu al op.Bij bekende dingen zing ik mee.
Ah, tofquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ceeeeeeeeeeeeeeeee! Ik heb een krabbel terug van Bas op mijn hyves
vandaag, 16:58
Xfactor is voor alleen zangers dan kunnen we er geen muziek bij maken jammer genoeg!
kus!
bas
Best grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe nostalgie, Westenwind op RTL Lounge
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben echt brak, ik denk dat ik zo in bad ga liggen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef iBenny het volgende:
c_a!!!
Je moet ff kijken![]()
![]()
Bas is lid geworden[HGT] Bas en Harald
Tot zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat het water maar vast lopen, ben er over een half uurtje.
jaja, das gewoon appelsap met bubbeltjes zekerquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tot zo![]()
Ik zet de kaarsjes vast aan en ontkurk de sjampanje
Badderse.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad![]()
heb het nog steeds koud
Maar dan kan ik er niet om giechelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt ook zeggen: het plopt of ploft.
Whut. Sinds jij eindelijk eens er op mocht kom ik echt overal dit soort kreten van je tegenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet met jezelf spelen, hč.Of juist wel.
Ouiquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eey!
Is het gelukt met het Franse ingrediënt?
Blader even een half jaar terug. Sowieso al veel seksistische opmerkingen, hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Whut. Sinds jij eindelijk eens er op mocht kom ik echt overal dit soort kreten van je tegen
Ik ken je niet andersquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Blader even een half jaar terug. Sowieso al veel seksistische opmerkingen, hoor.
Ik hoop dat je kraan goed vol is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ouimaar iets te veel zout ingedaan
Ja maar dan meestal in de categorie 'jong en onschuldig', en nu;quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Blader even een half jaar terug. Sowieso al veel seksistische opmerkingen, hoor.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Als 'ie eenmaal zit, ben ik doorgaans niet meer te houden.
TMIquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef Socios het volgende:
Maakt mij echt niets uit op welke leeftijd een vrouw nog 'thuis' woont. Als ze lekker is, neuk ik haar gewoon.
stopquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan meestal in de categorie 'jong en onschuldig', en nu;
[..]
[..]
TMI
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar dan meestal in de categorie 'jong en onschuldig', en nu;
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:05 schreef Socios het volgende:
Geil toch als ze ook met een dildo beginnen te rammen.
Wel met zeef in je mond dan, kraanwater is vast gezonder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En anders steek ik mijn hoofd even naar buiten, mond open
'voorgedragen'quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal voorgedragen uit 'eigen werk' of voornamelijk uit films en fantasie?
Wie ik? Ja, hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik wil die quotes helemaal niet lezen. Ooit ben je toch wel jong en onschuldig geweest?
Loop jij niet een beetje lastig na dat 'geram met een dildo'?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik wil die quotes helemaal niet lezen. Ooit ben je toch wel jong en onschuldig geweest?
Praten over ´het weer´.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
O..k.....laten we het over het weer hebben
Mijn dildo laat ik thuis, maar nu ik weet dat Socios dat geil vind zal ik dat onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Loop jij niet een beetje lastig na dat 'geram met een dildo'?
Hehehe ik heb van die vitaminebruistabletten (Scrabble!) en ik heb er een keertje één in mijn mond gedaan toen ik onder de douche stondquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel met zeef in je mond dan, kraanwater is vast gezonder.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
O..k.....laten we het over het weer hebben
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef Myraela het volgende:
Mijn dildo laat ik thuis, maar nu ik weet dat Socios dat geil vind zal ik dat onthouden voor de volgende keer.
Wat een voortschrijdend inzicht ook echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:06 schreef Socios het volgende:
Er neuken hier maar twee mensen met elkaar en dat zijn Myraela en Socios. Niet nu letterlijk, maar over een tijdje.
Hmm...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag 2 weken zon en geen regen
Alleen zei je dat wel bij iedereen. Dat is vals spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Wat een voortschrijdend inzicht ook echt.
Ik geloof het nog nietquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het nog nietKNMI zegt dat het wisselvallig wordt vanaf 5 september
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Wat een voortschrijdend inzicht ook echt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zon!!! http://tweetphoto.com/42184882
Je zit nu in bad?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het bad weer uit
Geen zin meer
Ik zit ook weer in pyamaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit al in pyama... heb het nog steeds koud
Goffer... Er zitten nu koekspetters op mijn beeldschermquote:Op maandag 14 juni 2010 02:06 schreef Socios het volgende:
Er neuken hier maar twee mensen met elkaar en dat zijn Myraela en Socios. Niet nu letterlijk, maar over een tijdje.
Baby te huur??? Nog nooit gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer
ff gegeten... nu Baby te huur kijken
Geniaal programma, ik wil ook meedoen
Want?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer... Er zitten nu koekspetters op mijn beeldscherm
Weet je zeker dat het koek is?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
Goffer... Er zitten nu koekspetters op mijn beeldscherm
2 jongeren die een relatie hebben, krijgen voor een paar dagen/week een baby van een ander om op te passen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baby te huur??? Nog nooit gezien
Echt he, dat slaat nergens op.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Is helemaal niet leuk als die mensen ouderen moeten verzorgen
Wie was er jarig dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
Damn ik zit vol![]()
Maar was een gezellige verjaardag
Man en zoon van een vriendin vierden hetquote:
Jaquote:
Jij bent ook bijna jarigquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Man en zoon van een vriendin vierden het![]()
Maar zij maakt een killer hete kip, dus weer teveel gegeten
Jaquote:
8 septemberquote:
hete kipquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Man en zoon van een vriendin vierden het![]()
Maar zij maakt een killer hete kip, dus weer teveel gegeten
Wanneer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben ook bijna jarig. Dan ben ik opeens geen tiener meer.
Ik heb het receptquote:
Hey mede-maagdquote:
Alweer? Die was toch een maand geleden ook uitgezonden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw, This is it was net
Waarom wist ik dat nie
Klopt, maar toen kon ik het niet zien...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alweer? Die was toch een maand geleden ook uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |