Lievvvquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:39 schreef Aure het volgende:
whutt er zit schimmel op mn jam van ehh 2 weken geleden![]()
Maar nu is het toch al op?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik zal even een setje foto's van het eten maken voor hier in de SC
Pastasalade.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Die pastasalade in die glazen schaal, wat zat daar in?
En lekkerquote:
Wordt aan gewerkt as we speakquote:
ik hekel uien snijden echt hardquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
Uien snijden blijft trouwens niet mijn hobby
Oooohhquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt op dit moment een "full English breakfast" gemaakt door dr. Rossi
au zwaar! maar rond dit tijdstip kan het denk wel. eet smakelijk!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
zeker wel jaloers !quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Was dit recept.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Die pastasalade in die glazen schaal, wat zat daar in?
Ik had moeten blijven slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
hey thx bluezzquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ook nog met ontzag voor je moed tussen al die nare wijvuh die je wegstemdennaar de stoere Braam gekeken gisteravond
Leuke filmpjes
Yeah baby *gromtquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:40 schreef Duderella het volgende:
Wij zijn ook weer wakker.![]()
O heerlijk Bluezz, je ontbijt! Met worstjes en de hele rimram?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt as we speakIk doe er nog een paar DVD's extra bij
Ter compensatie van het lange wachten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, gazpacho met brood en aioli
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, gazpacho met brood en aioli
Was dat tuinbonenpuree?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nog 10 minutes and the cook is ready for take off
Die tuinbonenpuree was echt een overwinning voor mij & lekkerIk ben er nog verbaasd van als bonenhater
Klopt, maar voor een zacht prijsje exporteren we ook naar Noord Hollandquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:55 schreef golfer het volgende:
Die whisky die ik erg lekker vind en kreeg van TAB en Sunny heet GlenGrant en is alleen te koop in de Mitra van Wierden.
Doe eens, luilakje, ik ben al uren klaar me die van mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Net ontbeten met 2 boterhammen met sategaat lekker hier
Nu even de recensie van Hermitage schrijven
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:en ik ben er ook weer.. ongeveer
Heb heeeeel erg gedanst gister
op pumps
tot ik ze uit deed that is
![]()
Oh en ik vind jullie allemaal lief
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:11 schreef freecell het volgende:
Had Isa nog haar fameuze bananensoep?
Hé P., hoe is het met je petjequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Bananensoep is lekkerEn mijn soepje ook zeg
Huh? Wie, wat en waar?quote:
Zus, een baby, daar waar ze wonen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Wie, wat en waar?![]()
Hoe was je etentje?
En sun&TAV wat fijn dat het feest zo leuk was. Vooruit, dan was het oké dat jullie zo vroeg weg moesten.
Grmblquote:
Aha! Mijn zus kreeg haar eerste baby 35 jaar geleden, dus ik kan me niet meer zo veel voorstellen bij eventuele nichtjes/neefjes-vreugde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zus, een baby, daar waar ze wonen!
En etentje wasZie het restaurantweek-topic voor een uitgebreid verslag.
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
En sun&TAV wat fijn dat het feest zo leuk was. Vooruit, dan was het oké dat jullie zo vroeg weg moesten.
Ik ben echt heel slecht in schrijvenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe eens, luilakje, ik ben al uren klaar me die van mij
Wat lief! En heel leuk dat jij en Thijs het daar al over hadden gehad hahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd was![]()
![]()
Oh en zoooo lief.. ze hadden ons gevraagd foto's te maken, dus hebben we dat als cadeau gedaan en maken we er een mooi boek van voor ze en zo. Maar toen het afgelopen was en we weg wilden gaan drukten ze ons een grote enveloppe in de hand. Er zat een grote kaart in van een getekend schots landschap met de mededeling dat ze ons mee gaan nemen naar de HielanderZo lief
![]()
![]()
En de grap was dat Thijs en ik er op weg naar het feest langs liepen en we tegen elkaar zeiden dat we daar toch een keer moeten gaan eten.. en dat het wel leuk zou zijn dat met hen te doen
Aww wat leuk en liefquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd was![]()
![]()
Oh en zoooo lief.. ze hadden ons gevraagd foto's te maken, dus hebben we dat als cadeau gedaan en maken we er een mooi boek van voor ze en zo. Maar toen het afgelopen was en we weg wilden gaan drukten ze ons een grote enveloppe in de hand. Er zat een grote kaart in van een getekend schots landschap met de mededeling dat ze ons mee gaan nemen naar de HielanderZo lief
![]()
![]()
En de grap was dat Thijs en ik er op weg naar het feest langs liepen en we tegen elkaar zeiden dat we daar toch een keer moeten gaan eten.. en dat het wel leuk zou zijn dat met hen te doen
Is een collega van mij geweest en ze was heel enthousiast. Ze had er een whisky-arrangement bij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alweer bonen!quote:
Diningcity restaurantweek topic, laatste blz volgens nij. vlak boven sarabi. kan niet linken op tel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is een collega van mij geweest en ze was heel enthousiast. Ze had er een whisky-arrangement bij.
Lie, ik kan je recensie niet vinden. Waar o waar?
hehe dat, en springen/pogoënquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aww wat leuk en liefFijn dat je zo geswinged hebt
Ja klopt.. heb ook nog een stiefzus (en het zijn half broertje en zusje van me)quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, volgens mij hebben we nog iets gemeen!
Zag foto's op je hyve met je broertje en zusje, klopt dat?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef LieLie het volgende:
Sarabi, ik hem vanavond goed lezen!
Wij gaan even weg!
Gevonden, tof verslag!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Diningcity restaurantweek topic, laatste blz volgens nij. vlak boven sarabi. kan niet linken op tel.
Die van mij is heel bijzonder jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
dan hebben we allebei een bijzondere broer. al is die van mij niet half, eerder anderhalf (hij is lang!)
Ik vond het zo leuk dat ik even uitgebreid naar je dermals mocht gluren! Intrigerend en ze staan je prachtig bovendien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Het was gister echt tof en ook ik.vind iedereen leuken dank voor de gastvrijheid van B&G
Beterschap! en geniet ervan vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er lekker uit Bluezz!!![]()
heb vandaag alleen nog een gekookt eitje gegeten want had maag/longpijn vanwege continu hoesten en kokhalzen vannacht. maar nu voel ik mn maag ff niet meer dus straks maar eens iets eten ofzo![]()
wordt vnv patatje op de kermis. ga nu douchen en dan van 17u tot 21u feesten. ik heb het zelf dansen afgezegd. skiihuuuuuutttttt! waaar ziiijjnn die haaannndeeeennnnn!!
ziek zijn en toch doorgaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er lekker uit Bluezz!!![]()
heb vandaag alleen nog een gekookt eitje gegeten want had maag/longpijn vanwege continu hoesten en kokhalzen vannacht. maar nu voel ik mn maag ff niet meer dus straks maar eens iets eten ofzo![]()
wordt vnv patatje op de kermis. ga nu douchen en dan van 17u tot 21u feesten. ik heb het zelf dansen afgezegd. skiihuuuuuutttttt! waaar ziiijjnn die haaannndeeeennnnn!!
Heb jij eigenlijk nog iets van dat meisje gehoord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ziek zijn en toch doorgaanDIE HARD !!!!
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog iets van dat meisje gehoord?
Klinkt helemaal niet faalquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.
mogelijke senario's zijn nu:
- Ik was toch niet interesant genoeg
- Ik heb in alle stress niet het juiste nummer doorgegeven
- ..... (vul zelf maar in)
Iig ben ik vastbesloten om maandag via de organisatie van Tmo te proberen haar nummer te achterhalen en haar zelf op te bellen, en als dat niet lukt heeft een vriend van mij haar hyves al naar mij doorgelinkt
Ongetwijfeld heel erg faal als je het zo leest, maar zo'n onwijs leuke meid die mij ff gered heeft van landelijke afgang laat ik niet een, twee, drie schieten
Braam, die meiden doen het alleen maar om op tv te komen... is gewoon niks persoonlijksquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.
Iig ben ik vastbesloten om maandag via de organisatie van Tmo te proberen haar nummer te achterhalen en haar zelf op te bellen, en als dat niet lukt heeft een vriend van mij haar hyves al naar mij doorgelinkt
Ongetwijfeld heel erg faal als je het zo leest, maar zo'n onwijs leuke meid die mij ff gered heeft van landelijke afgang laat ik niet een, twee, drie schieten
Ik ga straks een sunkap kaasje proberenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmmmm uienmarmelade en franse kaasjes gaan zoooo goed samen
Ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga straks een sunkap kaasje proberen
Als de dr. Rossi breakfast gezakt is that is
I know, maar die meid kan het me dan ook niet kwalijk nemen als ik het niet alsnog probeerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Braam, die meiden doen het alleen maar om op tv te komen... is gewoon niks persoonlijks
Heel goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Braamyo het volgende:
I know, maar die meid kan het me dan ook niet kwalijk nemen als ik het niet alsnog probeer
Leek me een leuke meid ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dank je !quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leek me een leuke meid ja!Succes met de speurtocht!
Een licht verstandelijke beperking, PDD-nos en Gilles de la Tourette.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van mij is heel bijzonder ja![]()
Wat heeft die van jou?
Ah ok.. clustertje..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een licht verstandelijke beperking, PDD-nos en Gilles de la Tourette.
tis hier de hele dag nog droog geweest,quote:
Hoe oud is hij? En hoe redt hij zich in het dagelijks leven?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. clustertje..
de mijne heeft het Williams-Beuren-syndroom. Beetje vergelijkbaar met Down aangezien het ook een chromosomale afwijking is die het veroorzaakt. Alleen heel andere kenmerken zowel uiterlijk als verstandelijk zeg maar. Hij heeft er een behoorlijke verstandelijke beperking bij trouwens, dat kan nogal verschillen.
Lekker hoorquote:
Dat was het met name toen hij thuis woonde hoor. Sinds hij alleen woont gaat het een stuk beter. Zowel met hoe hij is als hoe goed ik er tegen kanquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Lekker hoorHeb er nog wat over voor morgen
![]()
Klinkt trouwens wel heftig wat je broertje heeft zeg.
Eigenlijk doet hij het heel goed. Hij wordt in december 19 en hij werkt in een bakkerij van een lunchroom (zo'n project voor gehandicapten). Fermento in Alkmaar, voor wie daar wel eens komt. Hij woont nog gewoon thuis en dat gaat eigenlijk wel heel erg goed nog, maar ze zijn bezig een 'jongerenhuis' te bouwen bij een bestaande instelling waar hij dan zal gaan wonen, begeleid ook. Ze hebben daar alleen maar woongroepen voor volwassenen en veel jongeren vinden het dan dood eng daar bij te moeten gaan wonen, en het is met een vriendinnetje van mijn broertje ook al mis gegaan. Ze missen echt aansluiting. Mijn stiefmoeder heeft een werkgroepje van ouders opgericht om dit van de grond te krijgen en het lijkt allemaal te gaan lukken. Erg tof. Maar het moet nog gebouwd worden dus hij woont nog wel ff thuis denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? En hoe redt hij zich in het dagelijks leven?
Mijn broer woont in zo'n begeleid wonen project, en dat gaat erg goed gelukkig. Hij is er wel van opgeknapt dat ie t huis uit ging.
Oh, dat klinkt wel heel goed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eigenlijk doet hij het heel goed. Hij wordt in december 19 en hij werkt in een bakkerij van een lunchroom (zo'n project voor gehandicapten). Fermento in Alkmaar, voor wie daar wel eens komt. Hij woont nog gewoon thuis en dat gaat eigenlijk wel heel erg goed nog, maar ze zijn bezig een 'jongerenhuis' te bouwen bij een bestaande instelling waar hij dan zal gaan wonen, begeleid ook. Ze hebben daar alleen maar woongroepen voor volwassenen en veel jongeren vinden het dan dood eng daar bij te moeten gaan wonen, en het is met een vriendinnetje van mijn broertje ook al mis gegaan. Ze missen echt aansluiting. Mijn stiefmoeder heeft een werkgroepje van ouders opgericht om dit van de grond te krijgen en het lijkt allemaal te gaan lukken. Erg tof. Maar het moet nog gebouwd worden dus hij woont nog wel ff thuis denk ik
Oh wel fijn dat hij dat kan. Mijn broertje is daar echt veel te gek voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel heel goed!![]()
Mijn broer heeft niet echt aansluiting met de jongeren die in dat project wonen (hij heeft echt z'n eigen appartementje zeg maar), maar daar heeft hij ook geen behoefte aan. Die moet thuis echt z'n eigen wereldje hebben, anders wordt het niks. Hij staat nu op de wachtlijst voor een gewoon huurappartement. Daar komt dan nog wel af en toe iemand langs en kan hij altijd iemand bellen als het nodig is.
Oh, dat is inderdaad wel het tegenovergestelde van autisme dan jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat hij dat kan. Mijn broertje is daar echt veel te gek voor![]()
![]()
De woongroep die ze gaan bouwen heeft wel apartementjes maar het zijn ook echt woongroepen.. dat moet hij ook wel hebben juist. Bij zijn syndroom hoort een groot sociaal hart dus die doe je er geen plezier mee hem alleen te zettenZe noemen het wel eens het 'tegenovergestelde van autisme' en in de VS wordt vaak over ze gesproken als 'angel children'
Ja he.. heel bijzonder vind ik zijn syndroom.. prettig gestoord ook welquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wel het tegenovergestelde van autisme dan jaHoewel hij zich wel redelijk red in groepen hoor, maar op zijn manier en niet te lang.
heb je verder echt niets??quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Iemand een idee wat ik met een bak champignons kan? Dat is zo'n beetje het enige wat er nog is.
Champignons en barbecuesaus
Euhm, een ui? Wat kaas.Misschien dat de koriander nog niet helemaal verlept is. Een paar plakjes italiaanse ham.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb je verder echt niets??
gewoon bakken en dan met saus opeten??
Oh dat is fijn danquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat was het met name toen hij thuis woonde hoor. Sinds hij alleen woont gaat het een stuk beter. Zowel met hoe hij is als hoe goed ik er tegen kan
Haha, ik kan dat ook zo goed. Ben je net terug: 'Ah nee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat is fijn dan![]()
En ik kan geen foto's maken, batterijen zijn leegOh fuck en ik heb die camera morgen nodig. Naja ik ga morgenochtend wel even batterijen kopen.. Ben vandaag al 2 keer naar de super gelopen, ik ga niet nog een keer
Heerlijk Dudequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Tickets geboekt. Dude gaat helemaal ontstapelen met de kerst.![]()
En superslank, want we zijn een paar flinke ribben kwijt als ik al mijn paradijselijke wensen daar heb vervuld.Yoga in de bergen, cocktails aan het strand.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef Duderella het volgende:
Van pure pret ga ik een mojito maken.
He, wat vervelend weer allemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
En superslank, want we zijn een paar flinke ribben kwijt als ik al mijn paradijselijke wensen daar heb vervuld.Yoga in de bergen, cocktails aan het strand.
Klinkt heel goed dudequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
Ik las dat de meet van gister in april al vol zat? Moet er nu dan al één voor het voorjaar gepland worden?
Ik geef me vast opquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
Ik las dat de meet van gister in april al vol zat? Moet er nu dan al één voor het voorjaar gepland worden?
Ik ben d'r bie!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
wehehehe zolang we maar eten mee nemen dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef LieLie het volgende:
Mag hier B!![]()
Zei tegen vriend: misschien is de volgende meet hier.
V: 'Wat houdt dat dan in?'
L: Dan komen er allemaal mensen, en ze nemen eten mee'
V: 'Hm, oké'
't is niet zo'n moeilijk typequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehehe zolang we maar eten mee nemen dus![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef LieLie het volgende:
Mag hier B!![]()
Goede groenteboeren denk ik.. of toko's misschien?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil risotto met paddestoelen maken, maar kon bij de AH geen porcini (eenkoorntjesbrood) vinden. Iemand een idee welke winkels dit wel verkopen?
We hebben een treinstationquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dr dan ook wel denk ikIs t een beetje te bereiken met OV?
Ahjah! Er zit een goede groentenboer om de hoek, ik zal daar morgen eens kijken. Dan maak ik het vanavond wel ff zonder. (heb nog genoeg voor een paar dagenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goede groenteboeren denk ik.. of toko's misschien?
Je kan hem altijd even laten meelezen hier natuurlijk, zodat hij kan zien wat hij in huis haalt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef LieLie het volgende:
Mag hier B!![]()
Dreugequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee.. ik zit gewoon op de bank
Hij vertrouwt op mijn beoordelingsvermogen zegt ie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan hem altijd even laten meelezen hier natuurlijk, zodat hij kan zien wat hij in huis haalt.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zal 'm vast geruststellen.
hoe lang zijn jullie samen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op mijn beoordelingsvermogen zegt ie.
Dat wordt nog lachen dan
Proficiat : tickets en autohuur geregeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
Dat zal de laatste keer zijn dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op mijn beoordelingsvermogen zegt ie.
Dat wordt nog lachen dan
Autohuur ga ik zo regelen, en een aantal onderkomens. Verder zijn er al nieuwe flipflops aangeschaft (elke vakantie verdient zijn eigen flipflops), gaat over twee weken een streng dieet in met veul sporterij, en dan kan alleen een aardbeving onze vakantie daar nog verpesten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Proficiat : tickets en autohuur geregeld.
En onderdak ?
Slapen op het strand. Oh nee, kamperen werd het niet.
Ow! could be. Ik heb daar niet veel verstand van.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Het kan zijn dat het seizoen er nog niet voor is Rijsttafel, aangezien eekhoorntjesbrood geloof ik niet makkelijk gekweekt kan worden.. Dus misschien pas meer in de herfst algemeen verkrijgbaar?
Ja komop AnneX, krullen los en heupwiegend door het leven gaan!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:26 schreef AnneX het volgende:
oh ...jullie geloven het vast niet : de kachel wil niet aan !
/KLB modus
Dan gooi ik mijn krullen maar los.
* zingt zachtjes: turkije turkije turkije
Ahquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Duderella het volgende:
Mijn warmte komt uit Frankrijk, waar vandaan een zekere Draak me op msn vertelt dat ze van me houdt!![]()
Zo'n ding?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het ook koud, trek mijn nieuwe fleesdekentje aan & neem een proseccootje om warm te worden
Dat moet ik! Ik heb er ook altijd last van dat ik onder de deken wil zitten maar dan kan ik niet goed typenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Duderella het volgende:
Mijn warmte komt uit Frankrijk, waar vandaan een zekere Draak me op msn vertelt dat ze van me houdt!![]()
Dat zijn toch hilarische dingen!quote:
oh dat zijn leuke berichtjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Duderella het volgende:
Biblebelt is meer SGP en CUquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
Hahaha, als je nu op de buienradar kijkt loopt de rode streep met onweer precies langs de bible belt.
God straft meteen, rottige cda'ers
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef Duderella het volgende:
Van pure pret ga ik een mojito maken.
we zouden toch een zomermeet houdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
Zal inmiddels herfst worden danquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
we zouden toch een zomermeet houden
Oók! Oók!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
we zouden toch een zomermeet houden
Oók! Oók!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal inmiddels herfst worden dan
Ik zie het geen zomer meer worden inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal inmiddels herfst worden dan
Ik wel. Rond kerst en oud en nieuw.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie het geen zomer meer worden inderdaad
Waar dan Petje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Net een kilo aardbeien opgehaald. Ze zijn mooi roodBeter dan die AH-meuk
Eens kijken of ik binnenkort nog een keer die kant op kan
![]()
Ohh dat klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef Duderella het volgende:
Oh, by the way. Spread the word:
Ons huis is gedurende de kerstvakantie beschikbaar voor mensen (jong ende oud) die om de één of andere reden zin hebben om een paar dagen of langer op de katten te passen. Dus als je iemand weet (studerende nichtjes of neefjes bijvoorbeeld, die even 'op zichzelf' willen met vriend/vriendin), of als je nog een logeeradres zoekt voor buitenlandse gasten: denk aan ons.
Ik bazuin het altijd enorm rond en dan lukt het eigenlijk altijd om oppas in huis te hebben (vind ik zelf zo'n gezellig idee, als ik op vakantie ben. Dat iemand van ons huis en ons mooie stadje geniet).
Ik ookquote:
Nou, onthoud het maar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ohh dat klinkt wel leuk eigenlijk
Katten + even weg (ik hou wel van kerst maar niet te drukke kerstdagen)
Zal ik doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, onthoud het maar.![]()
De katten vragen niet veel werk en het huis is warm & comfortabel. En we zorgen voor een aangename voorraad spijzen & dranken.
Mijnsheerenlandquote:
Petje de Hoogquote:
Dat zou helemaal mooi zijn! Maar indien niet, dan kun je bij ons stage lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal ik doen
Misschien dat we tegen die tijd al een eigen huisje (+katten hebben) maar daar durf ik nog niet van uit te gaan
Omschrijft de man in één keer ook hè?quote:
Is goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn! Maar indien niet, dan kun je bij ons stage lopen. Geef tegen die tijd maar even een gil, als je belangstelling hebt. Ik wil het dan zo ongeveer eind november graag een beetje weten.
Oh dat klinkt als de moeite waard ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MijnsheerenlandDaar in de Hoekse Waard...bij de teler himself. Collega had meegenomen voor me
Maar ik kan zelf natuurlijk die kant ook op rijden
Dat is trouwens ook een fijn vooruitzicht zeg! Welk eiland?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eerst uitwaaien op een waddeneiland in de herfst
Ik ga binnenkort op zoek naar een goeie petquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omschrijft de man in één keer ook hè?
Terschelling. Een van deze appartementen: http://www.appartementenopterschelling.nl/quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook een fijn vooruitzicht zeg! Welk eiland?
Heer-lijk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Terschelling. Een van deze appartementen: http://www.appartementenopterschelling.nl/
Ach ik had nog een pet hangen van de Giro (d italia)quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga binnenkort op zoek naar een goeie petIk kom zo nooit meer van dit stigma af
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Terschelling. Een van deze appartementen: http://www.appartementenopterschelling.nl/
Vaste prik, doen we iedere herfstvakantie. Is zo begonnen omdat Thijs dat als verrassing had geregeld toen ik nog midden in mijn afstudeerstage zat. Dit wordt dus al weer de 6e keerquote:
goeie vaste prikquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaste prik, doen we iedere herfstvakantie. Is zo begonnen omdat Thijs dat als verrassing had geregeld toen ik nog midden in mijn afstudeerstage zat. Dit wordt dus al weer de 6e keer
Ook telkens naar Terschelling?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaste prik, doen we iedere herfstvakantie. Is zo begonnen omdat Thijs dat als verrassing had geregeld toen ik nog midden in mijn afstudeerstage zat. Dit wordt dus al weer de 6e keer
Wij eten restjes gok ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef DarkElf het volgende:
net een goeie deal gesloten voor de zondag; ik doe de mise en place voor t eten en de mr maakt t af
Nee, de 1e keer wel, toen Ameland, toen Vlieland, Schier, Vlie, Schier en nu weer Terschellingquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ook telkens naar Terschelling?
Ik vind dat een hartstikke leuk eiland trouwens!
Oh en ergens staat een man in een schuurtje de gekste dingen te roken, waaronder zeezout. Moet je maar even vragen aan de locals. Kun je ook lekkere vissies halen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef DarkElf het volgende:
net een goeie deal gesloten voor de zondag; ik doe de mise en place voor t eten en de mr maakt t af
Ik heb dan ook nog geen tijdstip geplandquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
dat je nog iets lust na je copieuse ontbijt!
Wat is daar mis mee?quote:
Ja hequote:
quote:
euhm, wat dan zoalquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zat al te wachten tot je zou gaan reageren
Sommige dingen onthou ik best goed
Niets, maar P. is nogal hoog sensitief als het om zijn petje gaat, daar maken wij graag gebruik vanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:37 schreef AnneX het volgende:
Wat is er mis mee? hé P.
Heel handig voor brildragers als het regent.
Niemandquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ross vond me sweet
![]()
Zeg maar dat het wederzijds is![]()
Oh en Isa: ik had dat bij jou dus ook he.. terwijl ik nou niet bepaald veel foto's van jou heb gezien of zo![]()
Wie was er dronken??
Jaaaaquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
En Dude 'walked straight out of desperate housewives'
Ik ken die hele serie niet.quote:
We hadden het hier gister over en jij suggereerde deze iconquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
euhm, wat dan zoalIk ben me van geen kwaad bewust
Duderella gaat kamperen in Duitsland (Komt Dat Zien)quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ken die hele serie niet.Maar w'rom?
Oohhhh!! Welles!!! Wie was het!?! Wie was het?!?quote:
LOL ben blij dat ik aan de verwachting voldaan hebquote:Ross vond je foto's van de hond altijd al zo geweldig leukDus er was al beeldvorming, denk ik
![]()
Hij zegt net dat hij zich bij jou kan voorstellen dat je een duister geheim hebt, zoals 'someone locked away in her cellar' terwijl je voor de buitenwereld de perfecte echtgenote bent.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Duderella het volgende:
Desperate housewives kamperen ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Duderella gaat kamperen in Duitsland (Komt Dat Zien)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij zich bij jou kan voorstellen dat je een duister geheim hebt, zoals 'someone locked away in her cellar' terwijl je voor de buitenwereld de perfecte echtgenote bent.
Ze zouden de kleur van hun scheerlijnen aanpassen aan het leuke kekke campingservies, jaquote:
Oh, dat is niet erg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierzo tussen moet je staan!
Dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zouden ook de kleur van hun scheerlijnen aanpassen aan het leuke kekke campingservies, ja
Laat zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow, Thijs heeft gister avond warempel een paar foto's geschoten waar ik echt echt leuk op sta
Ja hup sunny!quote:
mag ik de volgend keer er bij zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We gaan het nog een keer overdoen.
recensie volgt later vandaag in het betreffende topicquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow dat wil ik ook ooit nog eens proberen : spaghetti van een groente![]()
Was het lekker?
Hij heeft zich prima vermaakt hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:07 schreef DarkElf het volgende:
Wij dachten nog op de terugweg, zou dit wel leuk geweest zijn voor Ross, hij kent alleen natuurlijk Isa en 90% van de tijd werd er Nederlands gesproken, tot die funny drunk woman opdook naast hem natuurlijk
Mooi zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft zich prima vermaakt hoorIk daarbij 's nachts laat nog met Borisz op de wii gespeeld dus dat was allemaal prima
Je moet aan de 20/20 regel voldoen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
mag ik de volgend keer er bij zijn?
blijkbaar de vorige aanmelding ergens gemist.
en ga dit topic niet terug lezen geen puf meer voor
Een dame die al onder het koken/boontjes doppen de restjes Prosecco gewoon met de fles aan de mond dronk en daarna het tempo er flink in bleef houden.quote:
Alleen als Lein er is, toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet aan de 20/20 regel voldoen.
jah hoe gaat die regel nou want ik snappet nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet aan de 20/20 regel voldoen.
Nou nee.. meestal sta ik er echt echt echt níet leuk op!! En dat ligt er niet aan omdat vrouwen dat nooit van zichzelf vinden, Thijs zegt het ook.. 'zo ben je niet!'..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hup sunny!
Sta je dooorgaans niet leuk op foto's? Dat valt toch wel mee?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dame die al onder het koken/boontjes doppen de restjes Prosecco gewoon met de fles aan de mond dronk en daarna het tempo er flink in bleef houden.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die eigenlijk geen prosecco mag?? die??
O dat kan ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee.. meestal sta ik er echt echt echt níet leuk op!! En dat ligt er niet aan omdat vrouwen dat nooit van zichzelf vinden, Thijs zegt het ook.. 'zo ben je niet!'..
Hey! We hebben Petje ook aan een drankverslaving geholpen he..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben jullie zo'n slechte invloed op mensen?
Ja, dan lukt het soms..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat kan ja!
Maar als ze per ongeluk zijn geschoten dan, als je het niet doorhebt?
wie mag geen prosecco?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lukt je hier niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! We hebben Petje ook aan een drankverslaving geholpen he..
Hoe lammer ze is, hoe beter de foto'squote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat kan ja!
Maar als ze per ongeluk zijn geschoten dan, als je het niet doorhebt?
Nja niet te veel iig toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wie mag geen prosecco?
(ik heb een keurige anderhalf wijntje op)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe lammer ze is, hoe beter de foto's![]()
Ik heb ook geen idee wie er geen prosecco zou mogenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef DarkElf het volgende:
wie mag geen prosecco?
(ik heb een keurige anderhalf wijntje op)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe lammer ze is, hoe beter de foto's![]()
Nee, niet die. Die andere.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, ik weet precies wat je bedoelt. Sommige mensen komen nou eenmaal een stuk beter over 'live' dan gevangen in een foto.
Ja. Ik vermoed met een Molenmesje.quote:
Gaandeweg ging ze daarna geloof ik over op de gewone Chardonnay.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
dan moet ze idd wel heeeel veel prosecco gedronken hebben
Tipsyquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, zo dronken was ze nou ook niet hoor. Flink aangeschoten, maar daar is waarschijnlijk geen Engels woord voor
quote:
Daar kom ik dagelijks langsquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Net een kilo aardbeien opgehaald. Ze zijn mooi roodBeter dan die AH-meuk
Eens kijken of ik binnenkort nog een keer die kant op kan
![]()
Er hebben twee dames boontjes gedopt, en bij DE konden we niet meekijken toen ze dat deed, dus het blijft gissen of die een fles prosecco aan haar mond heeft gezet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had die ook boontjes gedopt dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |