Lievvvquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:39 schreef Aure het volgende:
whutt er zit schimmel op mn jam van ehh 2 weken geleden![]()
Maar nu is het toch al op?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik zal even een setje foto's van het eten maken voor hier in de SC
Pastasalade.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Die pastasalade in die glazen schaal, wat zat daar in?
En lekkerquote:
Wordt aan gewerkt as we speakquote:
ik hekel uien snijden echt hardquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
Uien snijden blijft trouwens niet mijn hobby
Oooohhquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt op dit moment een "full English breakfast" gemaakt door dr. Rossi
au zwaar! maar rond dit tijdstip kan het denk wel. eet smakelijk!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
zeker wel jaloers !quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Was dit recept.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
Die pastasalade in die glazen schaal, wat zat daar in?
Ik had moeten blijven slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
hey thx bluezzquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ook nog met ontzag voor je moed tussen al die nare wijvuh die je wegstemdennaar de stoere Braam gekeken gisteravond
Leuke filmpjes
Yeah baby *gromtquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:40 schreef Duderella het volgende:
Wij zijn ook weer wakker.![]()
O heerlijk Bluezz, je ontbijt! Met worstjes en de hele rimram?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt as we speakIk doe er nog een paar DVD's extra bij
Ter compensatie van het lange wachten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, gazpacho met brood en aioli
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd, gazpacho met brood en aioli
Was dat tuinbonenpuree?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nog 10 minutes and the cook is ready for take off
Die tuinbonenpuree was echt een overwinning voor mij & lekkerIk ben er nog verbaasd van als bonenhater
Klopt, maar voor een zacht prijsje exporteren we ook naar Noord Hollandquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:55 schreef golfer het volgende:
Die whisky die ik erg lekker vind en kreeg van TAB en Sunny heet GlenGrant en is alleen te koop in de Mitra van Wierden.
Doe eens, luilakje, ik ben al uren klaar me die van mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Net ontbeten met 2 boterhammen met sategaat lekker hier
Nu even de recensie van Hermitage schrijven
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:en ik ben er ook weer.. ongeveer
Heb heeeeel erg gedanst gister
op pumps
tot ik ze uit deed that is
![]()
Oh en ik vind jullie allemaal lief
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:11 schreef freecell het volgende:
Had Isa nog haar fameuze bananensoep?
Hé P., hoe is het met je petjequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Bananensoep is lekkerEn mijn soepje ook zeg
Huh? Wie, wat en waar?quote:
Zus, een baby, daar waar ze wonen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Wie, wat en waar?![]()
Hoe was je etentje?
En sun&TAV wat fijn dat het feest zo leuk was. Vooruit, dan was het oké dat jullie zo vroeg weg moesten.
Grmblquote:
Aha! Mijn zus kreeg haar eerste baby 35 jaar geleden, dus ik kan me niet meer zo veel voorstellen bij eventuele nichtjes/neefjes-vreugde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zus, een baby, daar waar ze wonen!
En etentje wasZie het restaurantweek-topic voor een uitgebreid verslag.
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Duderella het volgende:
En sun&TAV wat fijn dat het feest zo leuk was. Vooruit, dan was het oké dat jullie zo vroeg weg moesten.
Ik ben echt heel slecht in schrijvenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe eens, luilakje, ik ben al uren klaar me die van mij
Wat lief! En heel leuk dat jij en Thijs het daar al over hadden gehad hahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd was![]()
![]()
Oh en zoooo lief.. ze hadden ons gevraagd foto's te maken, dus hebben we dat als cadeau gedaan en maken we er een mooi boek van voor ze en zo. Maar toen het afgelopen was en we weg wilden gaan drukten ze ons een grote enveloppe in de hand. Er zat een grote kaart in van een getekend schots landschap met de mededeling dat ze ons mee gaan nemen naar de HielanderZo lief
![]()
![]()
En de grap was dat Thijs en ik er op weg naar het feest langs liepen en we tegen elkaar zeiden dat we daar toch een keer moeten gaan eten.. en dat het wel leuk zou zijn dat met hen te doen
Aww wat leuk en liefquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, was echt heel erg leuk. En mijn dinnetje straalde alsof ze stiekem tóch getrouwd was![]()
![]()
Oh en zoooo lief.. ze hadden ons gevraagd foto's te maken, dus hebben we dat als cadeau gedaan en maken we er een mooi boek van voor ze en zo. Maar toen het afgelopen was en we weg wilden gaan drukten ze ons een grote enveloppe in de hand. Er zat een grote kaart in van een getekend schots landschap met de mededeling dat ze ons mee gaan nemen naar de HielanderZo lief
![]()
![]()
En de grap was dat Thijs en ik er op weg naar het feest langs liepen en we tegen elkaar zeiden dat we daar toch een keer moeten gaan eten.. en dat het wel leuk zou zijn dat met hen te doen
Is een collega van mij geweest en ze was heel enthousiast. Ze had er een whisky-arrangement bij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alweer bonen!quote:
Diningcity restaurantweek topic, laatste blz volgens nij. vlak boven sarabi. kan niet linken op tel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is een collega van mij geweest en ze was heel enthousiast. Ze had er een whisky-arrangement bij.
Lie, ik kan je recensie niet vinden. Waar o waar?
hehe dat, en springen/pogoënquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aww wat leuk en liefFijn dat je zo geswinged hebt
Ja klopt.. heb ook nog een stiefzus (en het zijn half broertje en zusje van me)quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:46 schreef LieLie het volgende:
Sun, volgens mij hebben we nog iets gemeen!
Zag foto's op je hyve met je broertje en zusje, klopt dat?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:37 schreef LieLie het volgende:
Sarabi, ik hem vanavond goed lezen!
Wij gaan even weg!
Gevonden, tof verslag!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Diningcity restaurantweek topic, laatste blz volgens nij. vlak boven sarabi. kan niet linken op tel.
Die van mij is heel bijzonder jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
dan hebben we allebei een bijzondere broer. al is die van mij niet half, eerder anderhalf (hij is lang!)
Ik vond het zo leuk dat ik even uitgebreid naar je dermals mocht gluren! Intrigerend en ze staan je prachtig bovendien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Het was gister echt tof en ook ik.vind iedereen leuken dank voor de gastvrijheid van B&G
Beterschap! en geniet ervan vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er lekker uit Bluezz!!![]()
heb vandaag alleen nog een gekookt eitje gegeten want had maag/longpijn vanwege continu hoesten en kokhalzen vannacht. maar nu voel ik mn maag ff niet meer dus straks maar eens iets eten ofzo![]()
wordt vnv patatje op de kermis. ga nu douchen en dan van 17u tot 21u feesten. ik heb het zelf dansen afgezegd. skiihuuuuuutttttt! waaar ziiijjnn die haaannndeeeennnnn!!
ziek zijn en toch doorgaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ziet er lekker uit Bluezz!!![]()
heb vandaag alleen nog een gekookt eitje gegeten want had maag/longpijn vanwege continu hoesten en kokhalzen vannacht. maar nu voel ik mn maag ff niet meer dus straks maar eens iets eten ofzo![]()
wordt vnv patatje op de kermis. ga nu douchen en dan van 17u tot 21u feesten. ik heb het zelf dansen afgezegd. skiihuuuuuutttttt! waaar ziiijjnn die haaannndeeeennnnn!!
Heb jij eigenlijk nog iets van dat meisje gehoord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ziek zijn en toch doorgaanDIE HARD !!!!
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog iets van dat meisje gehoord?
Klinkt helemaal niet faalquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.
mogelijke senario's zijn nu:
- Ik was toch niet interesant genoeg
- Ik heb in alle stress niet het juiste nummer doorgegeven
- ..... (vul zelf maar in)
Iig ben ik vastbesloten om maandag via de organisatie van Tmo te proberen haar nummer te achterhalen en haar zelf op te bellen, en als dat niet lukt heeft een vriend van mij haar hyves al naar mij doorgelinkt
Ongetwijfeld heel erg faal als je het zo leest, maar zo'n onwijs leuke meid die mij ff gered heeft van landelijke afgang laat ik niet een, twee, drie schieten
Braam, die meiden doen het alleen maar om op tv te komen... is gewoon niks persoonlijksquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
Nog niet, want ik had haar mijn tel nr. gegeven en ze heeft niet meer terug gebeld.
Iig ben ik vastbesloten om maandag via de organisatie van Tmo te proberen haar nummer te achterhalen en haar zelf op te bellen, en als dat niet lukt heeft een vriend van mij haar hyves al naar mij doorgelinkt
Ongetwijfeld heel erg faal als je het zo leest, maar zo'n onwijs leuke meid die mij ff gered heeft van landelijke afgang laat ik niet een, twee, drie schieten
Ik ga straks een sunkap kaasje proberenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmmmm uienmarmelade en franse kaasjes gaan zoooo goed samen
Ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga straks een sunkap kaasje proberen
Als de dr. Rossi breakfast gezakt is that is
I know, maar die meid kan het me dan ook niet kwalijk nemen als ik het niet alsnog probeerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Braam, die meiden doen het alleen maar om op tv te komen... is gewoon niks persoonlijks
Heel goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Braamyo het volgende:
I know, maar die meid kan het me dan ook niet kwalijk nemen als ik het niet alsnog probeer
Leek me een leuke meid ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dank je !quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leek me een leuke meid ja!Succes met de speurtocht!
Een licht verstandelijke beperking, PDD-nos en Gilles de la Tourette.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van mij is heel bijzonder ja![]()
Wat heeft die van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |