Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tonen-lingerie.dhtml
Ik zie alleen maar slanke vrouwen
Dus dit is vol
Damn dan ben ik dik
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het ADquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
Op dat kapsel na niets mis met het lichaam
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardagquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan nazomeren
vanaf dinsdag zon en geen regen meer!!! Tot minimaal 11 sep
WTF die is tegen het magere aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dit een volle vrouw is, wil ik dood.
[ afbeelding ]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvolquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is dan een volle vrouw volgens het AD
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard altijd mooi weer op mijn verjaardag
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is magerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al die foto's bekeken er is maar 1 foto tussen van een wat vollere vrouw. Dit is allemaal halfvol.
Grieks etenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En mijn trouwdag
Denk dat we lekker uit eten gaan bij de Griek ofzo
Inderdaad... ik zie geen 1 vollere vrouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Halfvol? Je ziet haar heupbotten en schouderbotjes erdoorheen dat is mager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |