mja, maar ik had ze toevallig nog liggen in de vriezer, dus waarom niet?quote:
Dan duik je in je kruidenrekje en fabriceer je zelf een heerlijke kruidenmelange die je samen met een paar blikjes tomatenpuree (of ketchup als je geen puree hebt) door je gehakt/groentemix mengt, presto pasta!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:38 schreef Brennie het volgende:
Wat doe je als je bijna klaar bent met het bereiden van spaghetti en er dan achter komt dat je helemaal geen mix hebt!Creatief zijn: heb maar carbonara mix door het gehakt gegooid. Was niet eens echt vies.
klinkt best goed behalve die bos radijsquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef renzell het volgende:
Net een bos radijs achter de kiezen.![]()
Vanavond vegaschnitzels met gestoomde groene groenten (erwtjes, asperges, broccoli en peultjes) in een munt-yoghurt dipje en met een salade van tomaat, komkommer, rode ui en basilicum. Even balansen na die 3000 kilo tapas van gisteren.
Straks als lunch een enorme yoghurtshake met daardoorheen banaan, rode besjes en muesli met noten. Lekker!
kapjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef Purdey het volgende:
Radijs is lekker juist!![]()
Dadelijk boterhammen eten met rosbief, en een kapje met speculoosVanavond eet ik een left-over spinazietaart
Alleen kleine kindjes hebben moeite met korstjes hé?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kapjesook al zoiets.. ik hou niet van korstjes dus kapjes vind ik al helemaal niks
zie je mijn ava niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Alleen kleine kindjes hebben moeite met korstjes hé?
Ook niet als ze supervers zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kapjesook al zoiets.. ik hou niet van korstjes dus kapjes vind ik al helemaal niks
nee vind het geen lekkere smaak hebben. ben sowieso geen groot broodliefhebber maar eet zacht brood alleen, dus kadetjes of puntjesquote:
Klinkt heul niet vervelendquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Lunchvan tomaten, feta, olie, Boris'pesto, pijnboompitjes die op moesten en een beetje balsamico
En een koppie thee erbij.
HI hi, ik ben verslaafd aan radijs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt best goed behalve die bos radijs
Ik betwijfel of je partner daar straks ook zo over denktquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef renzell het volgende:
[..]
HI hi, ik ben verslaafd aan radijs.Ik eet dus zo'n 'snoepbeker' leeg, TERWIJL ik nog op de fiets naar huis zit!
Nou ja, er zijn slechtere verslavingen denkbaar, zullen we maar zeggen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je partner daar straks ook zo over denkt
En áls je je vergrijpt aan zoiets chemisch als schuimpjes, dan natuurlijk roze!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je partner daar straks ook zo over denkt
Ik eet schuimpjes. Roze
Maar dat zijn eer-lijke suikersquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Weet je hoeveel suiker daar in zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |