Kan jij hier ophoepelen, als je hier niks te zoeken hebt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef klaasdj het volgende:
GATVRR wat was dat toch een vreselijke man.
*insert iets met rechten en vrijheden*quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kan jij hier ophoepelen, als je hier niks te zoeken hebt?
Dude, zoals de beste man al zei...'Half of me you'll never be.....' ik denk dat het wel op jou slaat ook een beetje. Een vreselijke man? Juiiiiiiiiiiist vriend, gebaseerd op exactly what ook alweer? Oooh natuurlijk, de geweldige media die echt fantastisch en accuraat nieuws bracht tijdens de rechtzaak he. Geen wonder dat er nog altijd ongelooflijke dompies als jij rondlopen, lekker alles geloven. De beste man had godverdomme miljoen keer vrijgesproken kunnen worden, voor een hoop simpele zielen is het gewoon nooit goed genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef klaasdj het volgende:
GATVRR wat was dat toch een vreselijke man.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef Moonwalker1982 het volgende:
[..]
Dude, zoals de beste man al zei...'Half of me you'll never be.....' ik denk dat het wel op jou slaat ook een beetje. Een vreselijke man? Juiiiiiiiiiiist vriend, gebaseerd op exactly what ook alweer? Oooh natuurlijk, de geweldige media die echt fantastisch en accuraat nieuws bracht tijdens de rechtzaak he. Geen wonder dat er nog altijd ongelooflijke dompies als jij rondlopen, lekker alles geloven. De beste man had godverdomme miljoen keer vrijgesproken kunnen worden, voor een hoop simpele zielen is het gewoon nooit goed genoeg.
Afgezien van de aanklachten die jij volgens mij gewoon gelooft(LMAO) , wat voor vreselijks heeft ie ook alweer gedaan? Oh shit natuurlijk....ongelooflijk veel centjes gegeven aan ontelbaar veel goeie doelen, hij staat bovenaan in de guiness book of records van meest gesteunde charities ooit. Damn wat een vreselijke daad zeg. Hij heeft een niet al te leuke jeugd gehad, jezus mina wat een hufter zeg, dat is ECHT zijn schuld man. In zijn nummers heeft ie het over wereldvrede en dat we goed bezig zijn met het vergallen van de wereld...wederom een werkelijk walgelijke daad.
Er was een gozer die kanker had en die werd geholpen door MJ, hij nam hem onder zijn hoede. De doktoren hadden hem al opgegeven,maar toch someway somehow.....ging de kanker weg. Wat doet dat joch in opdracht van zijn familie? Klaagt hem aan.....moet ik nog even doorgaan?
Naar mannetje he die MJ....poeh!!! Get the fuck outta here man, nee serieus!
Janena geloof ik, trouwens Janena heel veel plezier, en vertel je ons hoe het was?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Vond het gewoon even nodig. Gaat iemand van hier trouwens morgen naar Amsterdam toe? De MJ Fan event?
Omdat ik had gewild dat hij het meemaakte! Dat ie gewoon 52 jaar werd. Dat zijn kinderen het met em konden vieren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:25 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Zijn verjaardag een rotdag? Waarom dan? 25 juni vond ik zelf een stuk minder eigenlijk. Hoe dan ook morgen ochtend met de trein naar Amsterdam , samen met drie vrienden erheen. Heb er zin in, gewoon 100 % MJ sfeer, en das nice!!! Vorig jaar in Best was ook erg geslaagd.
Daar heb je 100% gelijk in, tegen deze tijd was ie ook volop klaar geweest met TII, dus tenzij er andere plannen waren had ie het idd nu gevierd met ze, damn.Het is eeuwig zonde en echt een ramp, zo'n goed mens en dan gewoon niet meer op deze....fucked up wereld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat ik had gewild dat hij het meemaakte! Dat ie gewoon 52 jaar werd. Dat zijn kinderen het met em konden vieren.
Aha, veel plezier, en breng je rapport uit?
Ik geloof helemaal niet dat hij pedofiel is. Ik vind dat ik niet in de positie ben om daar zinnige uitspraken over te doen. Ik vind hem gewoon een viezerd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef Moonwalker1982 het volgende:
[..]
Dude, zoals de beste man al zei...'Half of me you'll never be.....' ik denk dat het wel op jou slaat ook een beetje. Een vreselijke man? Juiiiiiiiiiiist vriend, gebaseerd op exactly what ook alweer? Oooh natuurlijk, de geweldige media die echt fantastisch en accuraat nieuws bracht tijdens de rechtzaak he. Geen wonder dat er nog altijd ongelooflijke dompies als jij rondlopen, lekker alles geloven. De beste man had godverdomme miljoen keer vrijgesproken kunnen worden, voor een hoop simpele zielen is het gewoon nooit goed genoeg.
Afgezien van de aanklachten die jij volgens mij gewoon gelooft(LMAO) , wat voor vreselijks heeft ie ook alweer gedaan? Oh shit natuurlijk....ongelooflijk veel centjes gegeven aan ontelbaar veel goeie doelen, hij staat bovenaan in de guiness book of records van meest gesteunde charities ooit. Damn wat een vreselijke daad zeg. Hij heeft een niet al te leuke jeugd gehad, jezus mina wat een hufter zeg, dat is ECHT zijn schuld man. In zijn nummers heeft ie het over wereldvrede en dat we goed bezig zijn met het vergallen van de wereld...wederom een werkelijk walgelijke daad.
Er was een gozer die kanker had en die werd geholpen door MJ, hij nam hem onder zijn hoede. De doktoren hadden hem al opgegeven,maar toch someway somehow.....ging de kanker weg. Wat doet dat joch in opdracht van zijn familie? Klaagt hem aan.....moet ik nog even doorgaan?
Naar mannetje he die MJ....poeh!!! Get the fuck outta here man, nee serieus!
Ja, ben ook erg benieuwd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:35 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Nou dat is een nieuwe, je gelooft niet dat hij een pedo is maar vind hem wel een viezerd. Kun je die mening ook onderbouwen dan?
Lekker kortzichtig ben je. Oh, en een echte internetheldquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef klaasdj het volgende:
Die gast is fucking half verbouwd. Dat is gewoon niet normaal. Zo ongeveer ziet hij er uit:Alleen wat doder nu.
Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar julle tegen 't zere been schoppen is veel te leuk.
Weet niet, je hoort er niks meer van he, raar idd........oh Jermaine zou het regelen, hmmz, dat verklaart hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:47 schreef Nystiq het volgende:
Michael![]()
Fuck haters
Btw, komt die memorial concert nog in London..
Die schilderijen zijn echt gaaf!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Ik vond vooral Daan helemaal niet geweldig, en wij baalden extreem toen hij nummers als Heal the world en Human Nature ging doen, en echt zingen ook....klonk echt totaal niet.
Van links naar rechts, Mustafa (een fan die naar onze mening had moeten optreden) mijn maatje Jerry, en ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billiejeansquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:09 schreef Janena het volgende:
Het fan-event was tof!
Ik heb al mijn geld opgemaakt bij de stand met kinderkleding (nieuw merk, billiejeans).
Met mijn zwak voor leuke kinderkleren (nee, niet voor mezelf maar voor mijn kinderen) kon ik er niet voorbij komen zonder vanalles te kopen.
ERG!
Sfeer was super, progamma ook leuk...
Wat ik zelf bijzonder leuk vond was het vraag-gesprek met die fotograaf die met michael gewerkt heeft...
Is eens wat anders dan zingen en dansen en het leek me een enorm interessant persoon.
Kom morgen even verder kletsen, mijn jonste staat om half 7 in zijn bed te krijsen dat ie eruit wil dus ik moet rap mijn nest in!
Hij heeft wel een handschoentje aan maar ik zie hem geen MJ-liedjes doen, welke heeft hij gezongen/gerapt dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Was deze al bekend? Echt heel mooi gemaakte fan-made video van Whatever Happens...damn blijft echt een zwaar vet nummer.
Snoop Dogg, along with director Spike Lee, paid homage to the memory of the late Michael Jackson yesterday when they celebrated his birthday at the 2nd annual "Brooklyn Loves Michael Jackson" party. According to reports, Snoop performed multiple Michael Jackson songs adding "His music, his spirit represented love and peace around the whole world and it influenced me and what I do, so for me to come through, it's just showing love and respect and paying homage to a great artist who meant so much to music in general and the people."
Voor de video hierheen
http://www.rapbasement.co(...)-here-click-now.html
TOF!!!!!
Wat een big bullyquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Echt gewoon een stuk verdriet die dikke, hij had rustig kunnen doorlopen , maar neeeeee...hij moest persé hem irriteren. Kwaad dat die impersonator ook is op het eind zeg, zo dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een big bully![]()
MIchael Jackson just got pissed off
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |