abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85820900
Het is 00.00 uur, en Michael Jackson zou vandaag 52 jaar geworden zijn. Dankzij wat de comeback van de eeuw genoemd zou worden, luisterden we allemaal weer naar The King of Pop, Rock and Soul. Wie had dat ooit gedacht? Dat Michael het andermaal zou flikken. The consummate entertainer. De uitvinder van de moonwalk, The Gloved One, de man who made Tito slow down en degene die Shamone in de Engelse taal introduceerde.

Maar het mocht niet zo zijn. In plaats van een Michael mania vanwege een comeback, zitten we met zijn allen in de grootste Michaelmania uit de geschiedenis omdat hij op 25 juni 2009 overleed. Vandaag werd bekend dat de officiele doodsoorzaak "homicide" is.

Michael Jackson is dan misschien wel dood, maar de King of All Time leeft. Hij leeft in de kinderen die langsrijden op hun fietsjes terwijl ze keihard Biedeeeeh! zingen. Hij leeft in al die vrouwen die soppen op zijn vinger, zijn gouden broek en zijn duckface. Hij leeft in al die mannen die stiekem of minder stiekem een traantje hebben weggepinkt tijdens zijn memorial. Hij leeft in Thriller, in Billie Jean en Heal the World.

Michael Jackson is dood. Maar de King of Pop, Rock and Soul leeft meer dan ooit tevoren.

En daarom, lieve Michael, doodoo, applehead, wens ik je vandaag, op je plekje op de maan in The Lake of Dreams, een fijne verjaardag.

Happy Birthday, Michael. You are always in my heart.

-
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:01:44 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85820937
Dood.

Oh, en FIPO
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_85820960
:'(
-
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:03:04 #4
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85820972
GATVRR wat was dat toch een vreselijke man. :r
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:03:30 #5
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85820983
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef klaasdj het volgende:
Kan jij hier ophoepelen, als je hier niks te zoeken hebt?
Leef en Laten Leven
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:04:44 #6
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85821018
Michael...miss you so.
Leef en Laten Leven
pi_85821029
Idd. :{
-
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:11:20 #8
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85821203
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Kan jij hier ophoepelen, als je hier niks te zoeken hebt?
*insert iets met rechten en vrijheden*
Nee niet voor jou dus. Wel voor mij, though.
Washington, DC, Chicago.
pi_85821365
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef klaasdj het volgende:
Dude, zoals de beste man al zei...'Half of me you'll never be.....' ik denk dat het wel op jou slaat ook een beetje. Een vreselijke man? Juiiiiiiiiiiist vriend, gebaseerd op exactly what ook alweer? Oooh natuurlijk, de geweldige media die echt fantastisch en accuraat nieuws bracht tijdens de rechtzaak he. Geen wonder dat er nog altijd ongelooflijke dompies als jij rondlopen, lekker alles geloven. De beste man had godverdomme miljoen keer vrijgesproken kunnen worden, voor een hoop simpele zielen is het gewoon nooit goed genoeg.

Afgezien van de aanklachten die jij volgens mij gewoon gelooft(LMAO) , wat voor vreselijks heeft ie ook alweer gedaan? Oh shit natuurlijk....ongelooflijk veel centjes gegeven aan ontelbaar veel goeie doelen, hij staat bovenaan in de guiness book of records van meest gesteunde charities ooit. Damn wat een vreselijke daad zeg. Hij heeft een niet al te leuke jeugd gehad, jezus mina wat een hufter zeg, dat is ECHT zijn schuld man. In zijn nummers heeft ie het over wereldvrede en dat we goed bezig zijn met het vergallen van de wereld...wederom een werkelijk walgelijke daad.

Er was een gozer die kanker had en die werd geholpen door MJ, hij nam hem onder zijn hoede. De doktoren hadden hem al opgegeven,maar toch someway somehow.....ging de kanker weg. Wat doet dat joch in opdracht van zijn familie? Klaagt hem aan.....moet ik nog even doorgaan?

Naar mannetje he die MJ....poeh!!! Get the fuck outta here man, nee serieus!

[ Bericht 8% gewijzigd door Moonwalker1982 op 29-08-2010 00:22:37 ]
pi_85821405
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef Moonwalker1982 het volgende:

[..]

Dude, zoals de beste man al zei...'Half of me you'll never be.....' ik denk dat het wel op jou slaat ook een beetje. Een vreselijke man? Juiiiiiiiiiiist vriend, gebaseerd op exactly what ook alweer? Oooh natuurlijk, de geweldige media die echt fantastisch en accuraat nieuws bracht tijdens de rechtzaak he. Geen wonder dat er nog altijd ongelooflijke dompies als jij rondlopen, lekker alles geloven. De beste man had godverdomme miljoen keer vrijgesproken kunnen worden, voor een hoop simpele zielen is het gewoon nooit goed genoeg.

Afgezien van de aanklachten die jij volgens mij gewoon gelooft(LMAO) , wat voor vreselijks heeft ie ook alweer gedaan? Oh shit natuurlijk....ongelooflijk veel centjes gegeven aan ontelbaar veel goeie doelen, hij staat bovenaan in de guiness book of records van meest gesteunde charities ooit. Damn wat een vreselijke daad zeg. Hij heeft een niet al te leuke jeugd gehad, jezus mina wat een hufter zeg, dat is ECHT zijn schuld man. In zijn nummers heeft ie het over wereldvrede en dat we goed bezig zijn met het vergallen van de wereld...wederom een werkelijk walgelijke daad.

Er was een gozer die kanker had en die werd geholpen door MJ, hij nam hem onder zijn hoede. De doktoren hadden hem al opgegeven,maar toch someway somehow.....ging de kanker weg. Wat doet dat joch in opdracht van zijn familie? Klaagt hem aan.....moet ik nog even doorgaan?

pi_85821423
Shit, een double post.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:20:13 #12
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85821446
Wind je niet op, dat joch is het niet waard :)
Leef en Laten Leven
pi_85821490
Vond het gewoon even nodig. Gaat iemand van hier trouwens morgen naar Amsterdam toe? De MJ Fan event?
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:22:47 #14
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85821520
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Vond het gewoon even nodig. Gaat iemand van hier trouwens morgen naar Amsterdam toe? De MJ Fan event?
Janena geloof ik, trouwens Janena heel veel plezier, en vertel je ons hoe het was?
Ga jij dan?

Ik vind dit persoonlijk een rotdag. Gatverdamme.
Leef en Laten Leven
pi_85821604
Zijn verjaardag een rotdag? Waarom dan? 25 juni vond ik zelf een stuk minder eigenlijk. Hoe dan ook morgen ochtend met de trein naar Amsterdam , samen met drie vrienden erheen. Heb er zin in, gewoon 100 % MJ sfeer, en das nice!!! Vorig jaar in Best was ook erg geslaagd.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:27:18 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85821646
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:25 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Zijn verjaardag een rotdag? Waarom dan? 25 juni vond ik zelf een stuk minder eigenlijk. Hoe dan ook morgen ochtend met de trein naar Amsterdam , samen met drie vrienden erheen. Heb er zin in, gewoon 100 % MJ sfeer, en das nice!!! Vorig jaar in Best was ook erg geslaagd.
Omdat ik had gewild dat hij het meemaakte! Dat ie gewoon 52 jaar werd. Dat zijn kinderen het met em konden vieren.
Aha, veel plezier, en breng je rapport uit?
Leef en Laten Leven
pi_85821708
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Omdat ik had gewild dat hij het meemaakte! Dat ie gewoon 52 jaar werd. Dat zijn kinderen het met em konden vieren.
Aha, veel plezier, en breng je rapport uit?
Daar heb je 100% gelijk in, tegen deze tijd was ie ook volop klaar geweest met TII, dus tenzij er andere plannen waren had ie het idd nu gevierd met ze, damn.Het is eeuwig zonde en echt een ramp, zo'n goed mens en dan gewoon niet meer op deze....fucked up wereld.

Ja ik zal vertellen hoe het was, ik hoop dat er een beetje toffe dingen te koop zijn ook. Zou niet weten wat, maar vind het altijd wel gaaf om iets tofs te kunnen kopen. We gaan het zien :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:31:42 #18
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85821765
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:16 schreef Moonwalker1982 het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat hij pedofiel is. Ik vind dat ik niet in de positie ben om daar zinnige uitspraken over te doen. Ik vind hem gewoon een viezerd.

Washington, DC, Chicago.
pi_85821868
Nou dat is een nieuwe, je gelooft niet dat hij een pedo is maar vind hem wel een viezerd. Kun je die mening ook onderbouwen dan?
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:36:05 #20
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85821898
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:35 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Nou dat is een nieuwe, je gelooft niet dat hij een pedo is maar vind hem wel een viezerd. Kun je die mening ook onderbouwen dan?
Ja, ben ook erg benieuwd.

:')
Leef en Laten Leven
pi_85821961
En Jimmy Carr? oooooh die....WIE?!!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:39:55 #22
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85822015
Die gast is fucking half verbouwd. Dat is gewoon niet normaal. Zo ongeveer ziet hij er uit: :o Alleen wat doder nu.

Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar julle tegen 't zere been schoppen is veel te leuk.
Washington, DC, Chicago.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:40:25 #23
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85822032
Ciao! :W Succes met je topic.
Washington, DC, Chicago.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:41:49 #24
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85822069
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef klaasdj het volgende:
Die gast is fucking half verbouwd. Dat is gewoon niet normaal. Zo ongeveer ziet hij er uit: :o Alleen wat doder nu.

Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar julle tegen 't zere been schoppen is veel te leuk.
Lekker kortzichtig ben je. Oh, en een echte internetheld :') Dag dag.
Leef en Laten Leven
pi_85822152
De sjap heeft geen seconde erover nagedacht dat er misschien een reden is dat iemand zich zelf zoiets 'aandoet' ? Misshcien heeft het met pijn te maken? Onzekerheid? Ongelukkig zijn? Zijn pa die hem meerdere keren heeft uitgelachen,uitgescholden en zelfs dingen zei als 'you are black, you are not my son' en ga zo maar door. Ooit over nagedacht?

Kijk in de spiegel voordat je over anderen oordeelt, klinkt als een goed idee toch?

Een weekje geleden vierde ik mijn verjaardag en er waren een hoop mensen, waaronder mijn engelse tante en oom. En tijdens de verjaardag had ik op de achtergrond de BluRay van TII aangezet, omdat iemand erom vroeg. Nadat zo'n beetje iedereen weg was, moest mijn tante helaas weer haar mening vertellen. 'He did alot of bad things in his life, got away with alot, tried to be white, but failed.dangling his baby, my god...what parent in his right mind does that...' en ik probeerde wat dingen uit te leggen maar nee hoor, het ging volledig langs haar heen. Heel jammer zulke mensen, best dat die mensne dom willen blijven en als een 'mindless drone' alles van de media geloven, maar hou je mening lekker voor je als je dondersgoed weet dat je bij iemand op bezoek bent die sinds zijn vijfde al fan is, blijkbaar te moeilijk. zucht....

[ Bericht 48% gewijzigd door Moonwalker1982 op 29-08-2010 00:52:59 ]
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:47:06 #26
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_85822236
Michael _O_

Fuck haters

Btw, komt die memorial concert nog in London..
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:54:35 #27
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85822411
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:47 schreef Nystiq het volgende:
Michael _O_

Fuck haters

Btw, komt die memorial concert nog in London..
Weet niet, je hoort er niks meer van he, raar idd........oh Jermaine zou het regelen, hmmz, dat verklaart het :D
Leef en Laten Leven
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:09:13 #28
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_85859277
Het fan-event was tof!

Ik heb al mijn geld opgemaakt bij de stand met kinderkleding (nieuw merk, billiejeans).

Met mijn zwak voor leuke kinderkleren (nee, niet voor mezelf maar voor mijn kinderen) kon ik er niet voorbij komen zonder vanalles te kopen.
ERG!

Sfeer was super, progamma ook leuk...
Wat ik zelf bijzonder leuk vond was het vraag-gesprek met die fotograaf die met michael gewerkt heeft...
Is eens wat anders dan zingen en dansen en het leek me een enorm interessant persoon.

Kom morgen even verder kletsen, mijn jonste staat om half 7 in zijn bed te krijsen dat ie eruit wil dus ik moet rap mijn nest in!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_85859563
Het was inderdaad geweldig, de sfeer zat er perfect in, veel goeie impersonators. Inderdaad, het stukje met die fotos was erg interessant en tof om te horen, zwaar geslaagde dag verder. De schilderijen waren ook krankzinnig mooi gemaakt die er stonden.
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:43:03 #30
33350 Janena
pi_85861309
Ja, die schilderijen waren heel mooi...

Voor mij helaas te duur, ik begrijp wel dat er een prijs aanhangt.
Mischien koop ik er nog wel eens eentje wanneer het schip met geld is aangekomen.

Ik vond niet alle acts leuk maar er zaten zeker leuke dingen bij, ik vond dat Imi het leuk deed met zijn band en die impersonator met die exotische naam (sorry, even zijn naam kwijt) deed het ook goed.
Millie kende ik al, ook leuk zoals altijd.

Die meid die Ben zong (die schilderes) zong trouwens wel heel erg hard en vals, mijn zoontje van 8 vond dat het pijn deed aan zijn oren :o ..

Heb ook veel leuke spulletjes voorbij zien komen maar heb me op mijn Billiejeans uitbarsting na kunnen inhouden(en had ook geen keus want ik had al veel uitgegeven).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_85871651
Ik vond vooral Daan helemaal niet geweldig, en wij baalden extreem toen hij nummers als Heal the world en Human Nature ging doen, en echt zingen ook....klonk echt totaal niet.

Van links naar rechts, Mustafa (een fan die naar onze mening had moeten optreden) mijn maatje Jerry, en ik ;)

[ Bericht 82% gewijzigd door Moonwalker1982 op 30-08-2010 16:27:12 ]
pi_85878230
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Ik vond vooral Daan helemaal niet geweldig, en wij baalden extreem toen hij nummers als Heal the world en Human Nature ging doen, en echt zingen ook....klonk echt totaal niet.

Van links naar rechts, Mustafa (een fan die naar onze mening had moeten optreden) mijn maatje Jerry, en ik ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die schilderijen zijn echt gaaf!
Gemiddelde prijs?
pi_85878778
*Is nieuw hier*

Nu we het toch zo over kunst en zo hebben, deze heb ik een tijdje geleden gekregen:

Het is gespannen in een houten frame, het materiaal voelt een beetje als het spul wat bovenop trommels zit, dus het zal wel iets zijn als dierenhuid of zo.

O+
pi_85878827
Met die Bad gezichten...500+ (formaat is dan iets van 80x120) je hebt ook van 500. En die kleinere (Smooth criminal met lichtblauwe achtergrond) 250 euro.
pi_85879918
Volgens mij is die ene art gebaseerd op een foto van E'Casanova?

pi_85880512
Idd, nu je het zegt. Ik vond die sowieso één van de minste.
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:14:42 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85882315
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:09 schreef Janena het volgende:
Het fan-event was tof!

Ik heb al mijn geld opgemaakt bij de stand met kinderkleding (nieuw merk, billiejeans).

Met mijn zwak voor leuke kinderkleren (nee, niet voor mezelf maar voor mijn kinderen) kon ik er niet voorbij komen zonder vanalles te kopen.
ERG!

Sfeer was super, progamma ook leuk...
Wat ik zelf bijzonder leuk vond was het vraag-gesprek met die fotograaf die met michael gewerkt heeft...
Is eens wat anders dan zingen en dansen en het leek me een enorm interessant persoon.

Kom morgen even verder kletsen, mijn jonste staat om half 7 in zijn bed te krijsen dat ie eruit wil dus ik moet rap mijn nest in!
Billiejeans :D Schot voor open doel natuurlijk.
Heb je daar ook een foto van, hoe dat spul eruit ziet? Ben wel benieuwd.
Leef en Laten Leven
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:20:07 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85882506
Wauw, de meeste schilderijen zijn prachtig. Zo sprekend. Wat zijn sommige mensen toch artistiek.

Hihi, stel je toch eens voor dat diegene die die E'Casanova geschilderd heeft, niet wist dat het Michael niet was ;)
Ik heb nl. het idee dat veel mensen die foto verwarren met MJ's echte foto's. Ik zie em bijv. vaak tussen Michael's foto's in staan.
Leef en Laten Leven
pi_85888854
Was deze al bekend? Echt heel mooi gemaakte fan-made video van Whatever Happens...damn blijft echt een zwaar vet nummer.

Snoop Dogg, along with director Spike Lee, paid homage to the memory of the late Michael Jackson yesterday when they celebrated his birthday at the 2nd annual "Brooklyn Loves Michael Jackson" party. According to reports, Snoop performed multiple Michael Jackson songs adding "His music, his spirit represented love and peace around the whole world and it influenced me and what I do, so for me to come through, it's just showing love and respect and paying homage to a great artist who meant so much to music in general and the people."

Voor de video hierheen

http://www.rapbasement.co(...)-here-click-now.html

TOF!!!!!
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:56:32 #40
33350 Janena
pi_85892417

Ik heb voor de kinderen 2 shirts en 1 broek...
daar kwamen gratis wat van die klikdingen en een pet bij.
Dat jackje koop ik later nog wel online
de shirts gingen voor 10 euro, de jeans voor 25, kan erger...

Op de stand hadden ze 1 spijkerbroekje staan vol met die metalen opklik-buttons, erg tof.
pi_85892599
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Was deze al bekend? Echt heel mooi gemaakte fan-made video van Whatever Happens...damn blijft echt een zwaar vet nummer.

Snoop Dogg, along with director Spike Lee, paid homage to the memory of the late Michael Jackson yesterday when they celebrated his birthday at the 2nd annual "Brooklyn Loves Michael Jackson" party. According to reports, Snoop performed multiple Michael Jackson songs adding "His music, his spirit represented love and peace around the whole world and it influenced me and what I do, so for me to come through, it's just showing love and respect and paying homage to a great artist who meant so much to music in general and the people."

Voor de video hierheen

http://www.rapbasement.co(...)-here-click-now.html

TOF!!!!!
Hij heeft wel een handschoentje aan maar ik zie hem geen MJ-liedjes doen, welke heeft hij gezongen/gerapt dan?
pi_85893113
No idea, de video is daar te kort voor :)

Het event was dus door Spike Lee gedaan en gratis voor iedereen. 50,000 mensen waren gekomen heb ik gelezen op MJJC.

I was there yesterday and had a ball!

Spike Lee just released a statement and said that 50,000 people strong showed up yesterday to celebrate Michael's birthday. Last year the number was 20,000. Spike also said that he is already thinking about NEXT year.

In my opinion, this event will only getter bigger.

We picked a spot to set up camp, but were all over the place. I guess people learned from last year, because this time around there were more chairs, blankets (picnic baskets and coolers). It's like a GIANT outdoor house party, for all ages, colors and creeds. Michael would be proud to see people mixing it up like they were doing yesterday.

Big Ups to Spike Lee for putting the entire thing together for 2 years in a row!
  donderdag 2 september 2010 @ 10:37:04 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85978186
Leuke kleren zeg, en de prijzen vallen idd wel mee...
Het is wel weer een manier voor lui om geld te verdienen door Michael :') maar ja, dat zal toch niet ophouden denk ik.
Leef en Laten Leven
pi_86178868
quote:
Wat een big bully :'(
MIchael Jackson just got pissed off _O-
pi_86179533
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat een big bully :'(
MIchael Jackson just got pissed off _O-
Echt gewoon een stuk verdriet die dikke, hij had rustig kunnen doorlopen , maar neeeeee...hij moest persé hem irriteren. Kwaad dat die impersonator ook is op het eind zeg, zo dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')