Weet niet, je hoort er niks meer van he, raar idd........oh Jermaine zou het regelen, hmmz, dat verklaart hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:47 schreef Nystiq het volgende:
Michael![]()
Fuck haters
Btw, komt die memorial concert nog in London..
Die schilderijen zijn echt gaaf!quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Ik vond vooral Daan helemaal niet geweldig, en wij baalden extreem toen hij nummers als Heal the world en Human Nature ging doen, en echt zingen ook....klonk echt totaal niet.
Van links naar rechts, Mustafa (een fan die naar onze mening had moeten optreden) mijn maatje Jerry, en ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billiejeansquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:09 schreef Janena het volgende:
Het fan-event was tof!
Ik heb al mijn geld opgemaakt bij de stand met kinderkleding (nieuw merk, billiejeans).
Met mijn zwak voor leuke kinderkleren (nee, niet voor mezelf maar voor mijn kinderen) kon ik er niet voorbij komen zonder vanalles te kopen.
ERG!
Sfeer was super, progamma ook leuk...
Wat ik zelf bijzonder leuk vond was het vraag-gesprek met die fotograaf die met michael gewerkt heeft...
Is eens wat anders dan zingen en dansen en het leek me een enorm interessant persoon.
Kom morgen even verder kletsen, mijn jonste staat om half 7 in zijn bed te krijsen dat ie eruit wil dus ik moet rap mijn nest in!
Hij heeft wel een handschoentje aan maar ik zie hem geen MJ-liedjes doen, welke heeft hij gezongen/gerapt dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Was deze al bekend? Echt heel mooi gemaakte fan-made video van Whatever Happens...damn blijft echt een zwaar vet nummer.
Snoop Dogg, along with director Spike Lee, paid homage to the memory of the late Michael Jackson yesterday when they celebrated his birthday at the 2nd annual "Brooklyn Loves Michael Jackson" party. According to reports, Snoop performed multiple Michael Jackson songs adding "His music, his spirit represented love and peace around the whole world and it influenced me and what I do, so for me to come through, it's just showing love and respect and paying homage to a great artist who meant so much to music in general and the people."
Voor de video hierheen
http://www.rapbasement.co(...)-here-click-now.html
TOF!!!!!
Wat een big bullyquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Echt gewoon een stuk verdriet die dikke, hij had rustig kunnen doorlopen , maar neeeeee...hij moest persé hem irriteren. Kwaad dat die impersonator ook is op het eind zeg, zo dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een big bully![]()
MIchael Jackson just got pissed off
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |