quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Greys, zit je nou gewoon uit pure liefheid ons cadeautjes te geven bij FV?![]()
Lijken!?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Strega, wat zal dat lekker ruiken idd, met dat rookkastje!
[..]
Zelf was ik er al maanden niet meer geweest en nu heb ik gister ff de lijken opgeruimd en weer een beetje geschoffeld en troep geplant enzoZodat mijn 'buren' een wat prettiger uitzicht hebben
En jullie kadootjes gestuurd idd, ik hoef ze zelf niet want ik doe er toch niets mee.
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet zietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
Tombo, heb jij met die daim snoepjes ook dat je na een snoepje of vijf de papiertjes gaat weggooien, omdat het er anders zo 'berg'-achtig uit ziet op je tafel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet ziet
Mijn ouders hebben Wyandottesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef Strega het volgende:
Wij hebben sinds juni een stel nieuwe kippen en haan. (Boer Koekoek) We hebben nm. koekoekskleurige cochins en brahma's.
dan wordt het na een tijdje steeds moeilijker zoeken naar snoepjes en vind je steeds meer papiertjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die stop ik altijd terug in de zak zodat je ze niet ziet
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Tombo, is er ondertussen al een manier op Farmville om al je dieren tegelijk te aaien, kammen, ont-ijsblokken, enzo? Want dat was wat me de vorige keer eigenlijk tegenstond, dat je daar zo lang aan kwijt bent in verhouding
Neeee ze hebben ook haantjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
*als zwabber zich erg misplaatst voelt in een kippenhok*
Misschien laat ik dat voortaan dan wel een paar dagen zitten, die gaan er niet 'dood' van als je er niets mee doet he? Dan plant ik wel dingen die lang duren om te groeien en misschien dat ik het dan toch wel weer oppak, want het is eigenlijk best leuk als jullie er ook allemaal zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Farmhands heet datDie krijg/kreeg je uit paaseieren, de paardenstal, speciale eieren en heel soms mystery gifts (maar mijne zijn bijna op
)
nee, dieren kun je gerust langer laten staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien laat ik dat voortaan dan wel een paar dagen zitten, die gaan er niet 'dood' van als je er niets mee doet he? Dan plant ik wel dingen die lang duren om te groeien en misschien dat ik het dan toch wel weer oppak, want het is eigenlijk best leuk als jullie er ook allemaal zitten![]()
Ik ben er wel een beetje uit merk ik, want ik weet niet meer zo goed waar ik die wall kan vinden waarop ik alle dingen zie die jullie doen/vinden enzo. Ff kijken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dieren kun je gerust langer laten staan
Leuk!
Sowieso, als je iets van bijvoorbeeld 3 dagen groeitijd plant, dan kun je daarna ook nog 3 dagen wachten met oogsten, voor het verdortquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje uit merk ik, want ik weet niet meer zo goed waar ik die wall kan vinden waarop ik alle dingen zie die jullie doen/vinden enzo. Ff kijken!
Oeh, dat popster/operaster programma komt nu
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Fijne avond
Het onweert en bliksemt hier heel hard
Ieks.
Echt? hier strak blauwe luchtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
Fijne avond
Het onweert en bliksemt hier heel hard
Ieks.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met rokenHandig cadeau. Iets zegt me dat dat iets te maken heeft met het algemeen belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Hier bliksem en regen. Kind is naar een openlucht bioscoopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? hier strak blauwe luchtwat dat half uurtje kan doen.
Aw.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier bliksem en regen. Kind is naar een openlucht bioscoop
Het zeil ligt en de mood is even donker als het weer buiten. Mot in de tent
Mot in welke tent?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik kijk mee Cat
Hoe zit het met die 'reclame' die ik nu steeds krijg op Farmville met die vijf stappen die je moet doen om een more dedicated farmer te zijn? Kan ik op die laatste 'publish faster' klikken en ben ik er dan vanaf, of moet ik dat niet doen?
Ja nou vooruit. Ik wilde het ff snel hier vragen omdat jullie ervaren Farmvillertttts zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Vraag het anders eens in de topicreeks die Loveless ooit is gestart om het gebabbel in andere topics kwijt te zijn.Farmville 119# Met onderdak voor de varkentjes
Oeh nou bereid je maar voor, het zijn een aantal fikse klappen en de hemel barst ff open qua regen bij je zometeen denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ow hier begint het ook te rommelen
Eff de ramen dicht gooien.
Ll is er toch niet, dus je mag het hier rustig vragen hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou vooruit. Ik wilde het ff snel hier vragen omdat jullie ervaren Farmvillertttts zijn
Ik ga nog wel ff knoeien straks, ik kom er wel uit
Hmm heb net de HD in de kelder opgezocht (voor USquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh nou bereid je maar voor, het zijn een aantal fikse klappen en de hemel barst ff open qua regen bij je zometeen denk ik
Bink en Boor kijken niet op of omquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
Hier onweert het ook, Dodge is er onrustig van. Ik weet niet of het bij katten net zo werkt als bij honden maar ik doe gewoon net als anders en negeer het verder maar een beetje
Wolter kan idd weer beter Viva Hollandia gaan zingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Volkszanger doet opera... neuh.![]()
La donna mobileeej.
Dat wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wolter kan idd weer beter Viva Hollandia gaan zingen
Maar wel sportief dat ie het doet!
Het komt nu ook echt met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
Wat toch een weer bij jullie.Hier is het rustig.
Elco heeft er nooit om gegeven, onweer niet, vuurwerk ook niet, ik ben banger dan hijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Boor kijken niet op of om
Ik hou niet van onweer. Ja, ergens ook wel, qua sfeervol enzo. Maar ik vind het eng
Best goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Carmen!Femme fatale in rode jurk.
![]()
En volgens mij gaat Glennis dat heel mooi doen.
Dat zei ze idd al, dat ze totaal niets met de Franse taal heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Ai, frans is niet haar sterkste taal. Maar ze doet het niet slecht. Die laatste uithaal!![]()
Ja, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Oke, dit vind ik écht stoer, Lange Frans met opera
Aw!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco heeft er nooit om gegeven, onweer niet, vuurwerk ook niet, ik ben banger dan hij![]()
Hummer is ook vrij onverstoorbaar maar Dodge is veel gevoeliger, veel sneller onder de indruk. Hij zit nu ook al tien minuten met grote ogen naar de tuindeuren te kijken
Zong hij nou ergens halverwege over 'appelstroop'?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Frans is gewoon schattig!![]()
![]()
Hij doet echt zijn stinkende best maar met opera heeft het weinig te maken.
Zeker wel.quote:
Ik snappur niks van. Dat stuk was veel te laag (gezet?) voor haar. Het kwam niet echt uit de verf nee, maar ik weet niet in hoeverre dat Jenny aan te rekenen was.quote:
Daardoor komen er dingetjes boven die al een tijdje onder de oppervlakte leven. Komt vast wel weer goed, maar het moet er blijkbaar uit. Ik ben nogal conflictvermijdend, maar nu probeer ik dat eens niet te doen in een poging constructief om te gaan met het hele idee conflict.quote:
Ai, echt tussen jou en de mister dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daardoor komen er dingetjes boven die al een tijdje onder de oppervlakte leven. Komt vast wel weer goed, maar het moet er blijkbaar uit. Ik ben nogal conflictvermijdend, maar nu probeer ik dat eens niet te doen in een poging constructief om te gaan met het hele idee conflict.
Ai, lastig. Maar je lost het inderdaad niet op door het te omzeilen. Hopelijk lost het zich gauw op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daardoor komen er dingetjes boven die al een tijdje onder de oppervlakte leven. Komt vast wel weer goed, maar het moet er blijkbaar uit. Ik ben nogal conflictvermijdend, maar nu probeer ik dat eens niet te doen in een poging constructief om te gaan met het hele idee conflict.
Heel leuk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Greys, wat deed ze het leuk he?De eerste die er echt een rol van maakt.
Ook al zwabberde ze bij de hoge noten soms wat teveel all over the place en klonk ze wat dun. Maar ze kwam wel heel dichtbij opera.
Ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk!
Ze bleef alleen soms 'haken' achter de eerste medeklinker van een woord
Jup!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Het (van ons uit gezien) linker Lane zusje doet het beter dan de rechtse.
Volgens mij waren beide partijen even moeilijk. Maar links was meer opera en rechts bleef meer pop. Ook met haar handgebaartjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
En de rechter zei wel dat de linker de moeilijkste partij had, maar die lage partij lijkt mij juist moeilijker
Dat ene stukje dat ze niet tweestemmig deden, hoort dat?
Dat hoort toch ook tweestemmig?
Ik vind eigenlijk dat Nikki moet winnen. Die zong net wat beter en had dezelfde goede uitstraling.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Glennis moet winnen, ook qua uitstraling
Maar denk dat Nikki wint.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef senesta het volgende:
Kijk nou, het verjaardagslijstje van Samara:
moksiepopen
ij gen wosmesiene
ijgenwasetje
en neptelen telufon
k3 spritou
k3 filum
nep telefoonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef senesta het volgende:
moksiepopen
ij gen wosmesiene
ijgenwasetje
en neptelen telufon
k3 spritou
k3 filum
Als je ze pas hetb toegevoegd zie je ze nog niet. Als je meer buurtjes hebt dan je scherm groot is kun je naar links of rechts scrollen (pijltjes). En anders kun je ze vinden via het tabje 'neighbours' wat bovenin je scherm staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Cat, mag ik nog 1 FV vraagje stellen?
Sommige buren zie ik niet in dat rijtje buren dat onderin je scherm staat.
Hoe kom ik nou toch op hun farm om te helpen?
Oh ja wat goed, een springtouw!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nep telefoon
K3 springtouw
k3 film
en ehh, wut?
Thanks!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ze pas hetb toegevoegd zie je ze nog niet. Als je meer buurtjes hebt dan je scherm groot is kun je naar links of rechts scrollen (pijltjes). En anders kun je ze vinden via het tabje 'neighbours' wat bovenin je scherm staat.
Welkom terug!
Vertalingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef senesta het volgende:
moksiepopen
ij gen wosmesiene
ijgenwasetje
en neptelen telufon
k3 spritou
k3 filum
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef senesta het volgende:
moksiepopen
ij gen wosmesiene
ijgenwasetje
en neptelen telufon
k3 spritou
k3 filum
Ja wat goed! Op dat springtouw heb ik zelf ook even zitten zwoegen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nep telefoon
K3 springtouw
k3 film
en ehh, wut?
Die is al binnen jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Een was-setje! OMG, wat een voorbeeldkind
Je koopt meteen drie van die setjes voor haar, neem ik aan?
Smart move, Senesquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Een was-setje! OMG, wat een voorbeeldkind
Je koopt meteen drie van die setjes voor haar, neem ik aan?
Schort heeft ze al en de stofzuiger zit bij het setjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
en de komende jaren een schort, deegroller, pollepel, en een stofzuigert
Jij hoeft niks meer te doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Schort heeft ze al en de stofzuiger zit bij het setje
Kijk:
[ afbeelding ]
Bedoel je de bushels die je van de feed haalt (Facebook)? Volgens mij moet je alle bushels kunnen accepteren, al kun je nog niet alles gebruiken. Of ben je telkens net te laat en zijn ze op?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Cat, moet ik soms een bepaald level hebben voordat ik dingen in dat marktkraampje kan stoppen? Want ik krijg soms dingen van jullie voor in dat marktkraampje, maar als ik er met mijn muis op sta zegt ie 'closed'.Dit durf ik niet in het FV topic te vragen hoor, want ik loop zo achter
![]()
@Senes, wat een geweldig karretje
Nee geen keukentje. We kokkerellen vaak samen. Koekjes bakken of samen eten maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hoeft niks meer te doen!
Je hebt toch ook al wel een keukentje hé
Ik heb zelf 1 kraampjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoel je de bushels die je van de feed haalt (Facebook)? Volgens mij moet je alle bushels kunnen accepteren, al kun je nog niet alles gebruiken. Of ben je telkens net te laat en zijn ze op?
Heb je al je eerste kraampje neergezet (maximum is 5)? Want dat moet je wel doen natuurlijk.![]()
Edit: Ow, wacht! Jouw kraampje zelf is closed!? Dat zal dan komen omdat je zelf nog niet geoogst hebt en er dus geen gewassen van jouw land in beland zijn. Maar als het goed is krijg je als je op je kraampje staat en klikt wel een tabje 'farmers market'. Als je daarop klikt dan kun je je binnengehaalde bushels zien.
Ik heb je gePMd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 kraampje
En al een paar van die bushels dingen geaccepteerd. Maar wat moet ik daar dan mee?
Ik klikte wel via mijn kraampje op de market, maar daar stonden alleen dingen die ik kon kopen geloof ikIk ga nog wel eens kijken zo
Ik heb je gePMd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 kraampje
En al een paar van die bushels dingen geaccepteerd. Maar wat moet ik daar dan mee?
Ik klikte wel via mijn kraampje op de market, maar daar stonden alleen dingen die ik kon kopen geloof ikIk ga nog wel eens kijken zo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zijn ze buiten vuurwerk aan het afsteken.![]()
Ik hoor knallen! De katten kijken niet op of om.
Wyandottes hebben wij ook gehad, die hebben van die leuke broeken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben WyandottesEen colombia-haan en 3 zilvergerande (?) kippen
Ja leuk hé, die Brahma's hebben ook van die leuke vederpoten! Die hebben onze cochins ook, maar die zijn kriel. Van die hele leuke kleine henne eitjes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Zit je klaar Greys?![]()
En bedankt voor je kadootjes en leuk dat je weer komt Farmvillen.![]()
Mijn ouders hebben ook kippen. Van die pluizige (bazige!) krielkipjes en Brahma's. En dit jaar weerkuikentjes
omdat het huidige bestand wel erg oud aan het worden was. Inmiddels zijn de
kuikentjes
trouwens
puberts
geworden.
Fijne verjaardag Tombo!
Oh it's in the air. Hier ook, de achterdeur ging net met een dreun dicht voor het laatste honden rondje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je hem al gereset?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:27 schreef Cat22 het volgende:
Hier niks geen onweer gehad. Dat ik weet.
Of toch wel? Want gisteren vloog opeens mijn draadloos internet eruit en nu nog steeds.![]()
Weet iemand hoe ik mijn modem kan vertellen dattie gewoon braaf draadloos moet doen?
Op een stoel voor de kast waar de router inzit met een kabeltje internetten is niks leuk.
Japs, maar hij kan gewoon geen enkel netwerk vinden. Niet dat van mij en niets in de buurt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je hem al gereset?
Mogge trouwens, hier viel het onweer wel mee gelukkig
Hm strange..maar meer dan resetten van de modem kan ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, maar hij kan gewoon geen enkel netwerk vinden. Niet dat van mij en niets in de buurt.
Bij mij houdt het dan ook op.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hm strange..maar meer dan resetten van de modem kan ik niet
Die gaat vast allerlei enge dingen noemen die ik met mijn flaptop moet doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Zwabber weet dat soort dingen geloof ik wel Cat!
Mogguh!
Volgens mij moet je hem (opnieuw) kunnen instellen dmv je draad-internet. Staat er niks op de site van je provider hoe dat moet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, maar hij kan gewoon geen enkel netwerk vinden. Niet dat van mij en niets in de buurt.
Ik heb dit ook een keer gehad, dat ik op geen enkele manier meer met mijn draadloos verbinding kreeg. Bleek dat ik gewoon een verkeerde toets had ingedrukt (ipv Fn + F9 om het geluid uit te zetten had ik Fn + F11 geklikt oid). Dus een paar keer Fn + F11 gedaan tot ik in beeld weer dat draadloos tekentje had en toen deed alles het weerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gaat vast allerlei enge dingen noemen die ik met mijn flaptop moet doen.![]()
Gelukkig heb ik een heel makkelijke en goed te verschuiven leunstoel, dus ik heb de woonkamer tijdelijk omgebouwd.
Goedemorgenquote:
Ben net een uurtje thuisquote:
Ja hallo! Die zijn 2 dagen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe gaat het met je tuig?Nog steeds geen geknok gehoord 's nachts?
Mijn ananassen zijn NOG niet klaar bij FV
Ze zijn 93% nu. Dus dat ze ff opschieten, dan heb ik weer geld om de rest in te zaaien.quote:
Als het kon gaf ik je wat van mijn 3 miljoen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn 93% nu. Dus dat ze ff opschieten, dan heb ik weer geld om de rest in te zaaien.
Ik ben blutterig
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het kon gaf ik je wat van mijn 3 miljoen.
Oh ik ga eens kijken!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Hadden jullie trouwens al gezien dat Cassandra87 erover aan het denken is Limoentje te adopteren?![]()
![]()
Er zijn nog wat mitsen en maren en het kan nog niet meteen ivm een verhuizing, maar ze heeft al ervaring met schuwe katten en een rustig huishouden, dus dat zou helemaal ideaal zijn.
Er staat niet veel in het topic, ik heb met haar gepb't.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga eens kijken!
Bij start --> verbindingen, staat daar je draadloos op ingeschakeld of op uitgeschakeld?
Al die dingen helpen hier vooralsnog niet om deze laptop draadloos te krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga eens kijken!
Bij start --> verbindingen, staat daar je draadloos op ingeschakeld of op uitgeschakeld?
Heeeyyy, ik heb het Limoentje topic niet meer gevolgd. Ik begreep dat de kindjes een thuis hebben en dat er voor Limoentje zelf nog gezocht werd. Meer heb ik niet gevolgd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Hadden jullie trouwens al gezien dat Cassandra87 erover aan het denken is Limoentje te adopteren?![]()
![]()
Er zijn nog wat mitsen en maren en het kan nog niet meteen ivm een verhuizing, maar ze heeft al ervaring met schuwe katten en een rustig huishouden, dus dat zou helemaal ideaal zijn.
Is die van jou ooit draadloos geweest?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Al die dingen helpen hier vooralsnog niet om deze laptop draadloos te krijgen
Natuurlijk niet, daar heb je personeel voor!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Bedoelt Greys het knopje van het draadloos netwerk dat op je laptop zelf zit?
Dat had ik wel ingeschakeld. Ik heb zelfs allerlei sleutels zitten invoeren van wat er op het modem stond en zo. Gedoe ook. Zoiets moet bij mij gewoon werken. Hoef niet overal verstand van te hebben, toch
Niet helemaal wat mij betreft. Maar ik heb dan ook niet MIJN hart gelucht. Daar was geen ruimte voor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar heb je personeel voor!![]()
Lucht alweer opgeklaard?
Whoehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer draadloos!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Via die start-verbindingen optie van Greyskwam ik bij een uitgeschakeld ethernet apparaat uit.
Ingeschakeld en mijn draadloze balkjes zijn weer zichtbaar.
Was het dan over the top gegaan denk je, als je dat wel gedaan had?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet helemaal wat mij betreft. Maar ik heb dan ook niet MIJN hart gelucht. Daar was geen ruimte voor.
Mmmmm, dat klinkt niet fijn. Toch tijd maken voor een GG? (goed gesprek)quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet helemaal wat mij betreft. Maar ik heb dan ook niet MIJN hart gelucht. Daar was geen ruimte voor.
Doe je dat een andere keer als jullie er rustig en vriendelijk over kunnen praten?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien vandaag?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen vraag ik me het nut af als ik dat nu zou doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het dan over the top gegaan denk je, als je dat wel gedaan had?
Want blijf je nu niet met opgekropte issues zitten?
Dat wellicht. Ik moet maar zien wat er gebeurt dat de aanleiding zal zijn. Waar er openingen zijn. Maar heel erg lang kan het niet duren, want dan ben ik al heel erg hard gaan tieren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe je dat een andere keer als jullie er rustig en vriendelijk over kunnen praten?
Heeeeeerlijk werken. Hoef ik tenminste even niets met mijn gevoel verder te doen. Helaas is het mijn laatste week. Dat doet ook nog leuk mee met mijn emoties.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien vandaag?
Anders ga je morgen gelijk met een rotgevoel je werkweek in.
Hmm ja dan ga je ook iets sneller van leerquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk werken. Hoef ik tenminste even niets met mijn gevoel verder te doen. Helaas is het mijn laatste week. Dat doet ook nog leuk mee met mijn emoties.
Dat is echt extra kutquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk werken. Hoef ik tenminste even niets met mijn gevoel verder te doen. Helaas is het mijn laatste week. Dat doet ook nog leuk mee met mijn emoties.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja dan ga je ook iets sneller van leer![]()
Ik snap wel dat hij gewoon ziek is en dat die medicijnen rot zijn. En ik toon ook al tijden begrip voor het feit dat hij niet lekker in zijn vel zit. Maar inmiddels roept er een stemmetje in mij: jaaa hallo... en ik dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is echt extra kut![]()
Heeft hij misschien veel last van het stoppen met roken?
Ehhh hier kan ik twee kanten mee opquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Misschien zou ik dat eens moeten doen.... van leer gaan.
Ja snap het, Misschien toch ook je hart luchten hoor, begrip is mooi, maar jij bent er ook!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij gewoon ziek is en dat die medicijnen rot zijn. En ik toon ook al tijden begrip voor het feit dat hij niet lekker in zijn vel zit. Maar inmiddels roept er een stemmetje in mij: jaaa hallo... en ik dan?
Die, ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
Cassandra op eigen benen
Deze Cassandra ?
Eigenlijk een beetje om niksquote:
Op zich wel ja, toen ie even langs kwam (later voor snoepjes kwam ie ook op tafel enzo)quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Ow
Ja snap ik, dat je daar kribbig van wordt.
Maar vonden ze Sjef op zich wel lief?
Ow, wat een lompe opmerkingquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
En natuurlijk, ze is zwanger, en het is allemaal spannend, en voor het eerst enzo, maar hallo, ik ben er ook nog he
En de enige keer dat ik echt bij het gesprek gehaald werd was toen mijn moeder vertelde van een stel dat geen kinderen kon krijgen, en zij hadden toen besloten dat ze dan minder contact met de zus van de vrouw wilden, die wel kinderen had, en toen zei mn zusje: "Dat ga jij toch niet doen he?"Ga er even lekker van uit dat ik nooit kinderen krijg, dank je
Zwangere vrouwen mja ik doe ook pogingen eraan te wennen dat het dan 1 cirkel is.Kan me voorstellen dat dat behoorlijk vervelend voor jou kan zijn Tomboquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
En natuurlijk, ze is zwanger, en het is allemaal spannend, en voor het eerst enzo, maar hallo, ik ben er ook nog he
En de enige keer dat ik echt bij het gesprek gehaald werd was toen mijn moeder vertelde van een stel dat geen kinderen kon krijgen, en zij hadden toen besloten dat ze dan minder contact met de zus van de vrouw wilden, die wel kinderen had, en toen zei mn zusje: "Dat ga jij toch niet doen he?"Ga er even lekker van uit dat ik nooit kinderen krijg, dank je
Euh ik heb Tombo in mijn vakantie gevraagd op te passenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
Cat, vond je mijn PM niet te brutaal?
(Ik heb Cat gevraagd of ze met mijn FV inlog wil proberen die gouden doos open te krijgen)
Nee, dat geloof ik ook niet (en ik was het ook niet van planquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow, wat een lompe opmerking
Maar die was vast niet zo bedoeld. Ze bedoelt vast *nu*. Omdat je nu geen kinderen hebt en ze wel graag zou willen. Ze ging er vast niet van uit dat je ze nooit krijgt.
Oh.. dat is helegaar niet fijn..quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook vrij lastig om elke dag naast mijn jonge zwangere collega te zitten en alle pret aan te horen. Vooral als iemand er (per ongeluk) iets uit flapt dat het fijn is dat ze nog zo jong is omdat het na je 35e echt niet goed meer is enzo. Ja, bedankt heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En daarna ben je ermee gestoptquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh ik heb Tombo in mijn vakantie gevraagd op te passendus dit is vast niet brutaal
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet (en ik was het ook niet van plan), maar het was gewoon nog even erbij... En nu denk ik dus van "stik er maar in, volgende keer zeg ik dus niet dat ze langskomen omdat ik het sneu vindt dat zij alleen thuis zit". Mijn ouders gaan ook vaak genoeg langs bij haar, dan belt ze ook niet naar mij of ik langskom (dat is haar goed recht natuurlijk), dat doe ik gewoon ook niet meer, dan gaat het misschien weer eens over mij [/klaagmodus]
zo, nu weer vrolijk doen; Nelis ligt op schoot![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh.. dat is helegaar niet fijn..
Mensen denken dat je jong moet zijn om zwanger te worden, behoorlijk irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, dat lijkt me inderdaad rot... Ik heb zelfs af en toe moeite met mn oppaskindjes, die dan zeggen "jij hebt nog steeds geen vriend he, krijg je dan nooit zelf kindjes?"quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook vrij lastig om elke dag naast mijn jonge zwangere collega te zitten en alle pret aan te horen. Vooral als iemand er (per ongeluk) iets uit flapt dat het fijn is dat ze nog zo jong is omdat het na je 35e echt niet goed meer is enzo. Ja, bedankt heur
Niet meteen maar heb er gewoon geen tijd meer voor..quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ja maar ja, als je die keuze altijd maar had...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Oh en even buiten de spoiler om, ik vind óók dat je eigenlijk (het liefst) jong zou moeten zijn om zwanger te wordenIk bedoel, als je de keuze hebt... Want qua cijfers word je niet blij als je die leest na je 35e.
Hmm ja heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Oh en even buiten de spoiler om, ik vind óók dat je eigenlijk (het liefst) jong zou moeten zijn om zwanger te wordenIk bedoel, als je de keuze hebt... Want qua cijfers word je niet blij als je die leest na je 35e.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]Heb maar 1 reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkels! Ongevoelige sukkels..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Maar aan de andere kant gaat het ook vaak genoeg goed hequote:
Ja, soms is tact ver te zoekenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb maar 1 reactiesukkels! Ongevoelige sukkels..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant gaat het ook vaak genoeg goed heDaar hoor je alleen minder verhalen over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ze het niet rot bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is soms wat ondoordacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nogal jaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat ze het niet rot bedoelen
Maar het is soms wat ondoordacht.Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat kan toch, dat is per persoon verschillend
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hihi kreeg de vraag of wij "ze" wilden vorige week van iemand waarvan ik weet dat het niet lukt (beroepshalve weet ik dat) en had zoiets van nou euhmm ehhh jaa euhhh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, dat is niet ongevoelig om te roepen nu, echt niet![]()
Grinnikquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Dikkevoor de dames met vraagstukken-trubbels-lompe collega´s/familie etc.
![]()
Op mijn werk ook zo´n leuke: 'ja, we gaan op stap met 9 vriendinnen, 7 zijn getrouwd en hebben kinderen, de andere 2 zijn nog niet gesetteld.'
Toen heb ik even geïnformeerd wat zij dan verstond onder gesetteld. Want ook al voldoe ik niet aan haar ´criteria´, ik vind mezelf toch aardig gesetteld.
Toen was het even stil....
Is ook bij ons speelt het vooral mee dat wij ze niet zoals andere mensen soms doen kunnen uitbesteden aan fam of schoonfamquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar dat kan toch, dat is per persoon verschillend
Is ook belangrijk iddquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is ook bij ons speelt het vooral mee dat wij ze niet zoals andere mensen soms doen kunnen uitbesteden aan fam of schoonfam
Die hebben we beide of niet of ver weg wonen.
Geen idee, maar ik ben uitgefrunikt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Cat, kan ik gewoon zelf ook inloggen op FV nu of moet ik wachten tot jij er hebt gefrunnikt?
Kan tegelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Cat, kan ik gewoon zelf ook inloggen op FV nu of moet ik wachten tot jij er hebt gefrunnikt?
98 nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben uitgefrunikt.Je staat op 97%
Ikke wel, lijkt op ons oude buurkatjequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
Mn moeder kwam trouwens binnen, zag Sjefke, en zei: "oh, een Felix-kat!" Had ik nog niet eens gezien
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehhh hier kan ik twee kanten mee op
Tomboooo!quote:
Klopt wel hoor. En doorgaans vind ik dat ook. Maar een leven kan soms anders lopen. En soms blijven mensen kinderloos. Dat is ook niet erg, hoewel de persoon zelf het heel erg kan vinden. Een leven loopt zoals het loopt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
Dikkevoor de dames met vraagstukken-trubbels-lompe collega´s/familie etc.
![]()
Op mijn werk ook zo´n leuke: 'ja, we gaan op stap met 9 vriendinnen, 7 zijn getrouwd en hebben kinderen, de andere 2 zijn nog niet gesetteld.'
Toen heb ik even geïnformeerd wat zij dan verstond onder gesetteld. Want ook al voldoe ik niet aan haar ´criteria´, ik vind mezelf toch aardig gesetteld.
Toen was het even stil...
Goed, hoewel Sjefke mn eten van mijn bord probeert te stelen op dit momentquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tomboooo!Hoe gaat het met je duo?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:02 schreef senesta het volgende:
De vader van mijn man zei na onze bruiloft dat hij zo blij was dat we getrouwd waren, niet omdat hij het anders een probleem vond (Wel dus) maar omdat de buitenwereld er niet mee om kon gaan en Joey het dan moeilijk zou krijgen op school
![]()
Let op, dit was in novenmber 1999 :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Doe dat dan niet!quote:
Hmm ja ik kon ook alles uit doen netquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik net terug fietste van de sportschool ben ik echt zeiknat geregend
Ik gisteravondquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik net terug fietste van de sportschool ben ik echt zeiknat geregend
Dan ga je nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik "moet" zo naar de band, een buitenoptreden
Hier regent het ook
Nou ja, het is om de hoek, en het is bij de optredens van vandaag (en die van vrijdag) altijd ook een beetje een eerbetoon aan een vriend van me, dus ik kan het niet echt maken om niet te gaan...quote:
Ja, vond ik ook welquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik kon ook alles uit doen neten m'n laarzen zien eruit als modderklompjes.
Wel goed van jou zeg sporten op zondag!
Ja, het zijn ook geen kleine buien inderdaad, je bent binnen tien seconden door- en doornat!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gisteravondToen hebben we ons toevlucht maar gezocht in het studentenhuis van een vriendin van dievanmij die mee was. Het ging echt hozen! En ze deelden wel poncho's uit, maar dat hielp echt geen flikker zo hard ging het
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel![]()
[..]
Ja, het zijn ook geen kleine buien inderdaad, je bent binnen tien seconden door- en doornat!
Hmm ja dan is het duimen voor zonquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is om de hoek, en het is bij de optredens van vandaag (en die van vrijdag) altijd ook een beetje een eerbetoon aan een vriend van me, dus ik kan het niet echt maken om niet te gaan...
Hoe bedoel je? In de sportschool?quote:
Nou, komt 'ie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje, ga maar maken dat ik van de bank af kom
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
[..]
Nou, komt 'ie hoor
Maar goed dat je dat even onder een spoiler zet. brrrrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:dank. Kon em gebruiken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
[..]
Nou, komt 'ie hoor
Pff en dat op de zondag. Voor je lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net ff geslapen, maar daar word je zo mogelijk alleen nog maar gaarder van![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jeetje, ga maar maken dat ik van de bank af kom
Liefquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je gek, iedereen moet lekker doen waar 'ie zelf zin in heeft.
En Nok, ik had al zo'n flauw vermoeden dat ik het maar beter in een spoiler kon zetten![]()
Ik moet het ook wel doen hoor, dat sporten. Ik begin uit te dijenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jawel maar van dat bankgehang wordt ik niet actiever/slanker
Ga eens een patroontje uittekenen zo meteen buiten iets doen zit er niet in ieg.
Huh wat?quote:
Heb me voorgenomen de weegschaal zo eens uit de kelder te halen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet het ook wel doen hoor, dat sporten. Ik begin uit te dijen![]()
Dat dat kan in Nederland!quote:
Turquoisequote:
Maar dan doorzichtig.quote:
Ja.quote:
En die heb ik heeelemaal opnieuw, maar wel op dezelfde manier, op moeten zetten. Hij was met ezel en al omgevallen, en zo met de punt van de ezel erinquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef DanseMacabre het volgende:
@Nok, ik zag laatst een schilderij van een wetterhoun. En ik vond het echt helemaal niks, zo'n saai, typisch tafereel was het.
Ik laat echt aan iedereen de foto's uit je mail zien.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Goodbye jij bent gek sportief!![]()
Hier wil het niet echt doorregenen. Zou vandaag wel mogen, ik ga toch nergens naartoe.![]()
Gisteren was ik op een feestje, kwam ik een kennis tegen:
'En, wat doe jij tegenwoordig?'
'Uhm.. Koos werkeloos sinds een maand of 2 he.'
' Ow ja, jij zat in de Tweede Kamer'![]()
Al mag hij niet klagen, hij krijgt wachtgeld.
Nee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En die heb ik heeelemaal opnieuw, maar wel op dezelfde manier, op moeten zetten. Hij was met ezel en al omgevallen, en zo met de punt van de ezel erin
Dat dacht ik dus ook.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En die heb ik heeelemaal opnieuw, maar wel op dezelfde manier, op moeten zetten. Hij was met ezel en al omgevallen, en zo met de punt van de ezel erin
Wij hebben het ook jaren moeilijk me gehad, en inderdaad, die "onschuldige" opmerkingen komen vaak het hardst aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant gaat het ook vaak genoeg goed heDaar hoor je alleen minder verhalen over
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Echt... ik kon wel janken. Was wel gelijk de aanleiding om de hobbykamer helemaal opnieuw in te richten.
Zeil erin, van de ezel afhalen als klaar voor die dag en op de bovenste plank rechtop zetten. Valt het, dan valt het plat.
Och, wat een tegenslag.Dan gaat er ook van alles mis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Echt... ik kon wel janken. Was wel gelijk de aanleiding om de hobbykamer helemaal opnieuw in te richten.
Zeil erin, van de ezel afhalen als klaar voor die dag en op de bovenste plank rechtop zetten. Valt het, dan valt het plat.
Het is ieders persoonlijke keuze natuurlijk en ik keur de keuze van je broer absoluut niet af Strega.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren moeilijk me gehad, en inderdaad, die "onschuldige" opmerkingen komen vaak het hardst aan.
Na je 35e kan ook goed gaan hoor, voorbeeld, mijn broer, 5 jaar geleden tweede vrouw, hij had geen kinderen met z'n eerste. Mijn nieuwe schoonzusje was toe 34, ze hebben nu 3 koters, oudste 4, middelste 3 en de jongste is vandaag net 2. Mijn broer word 48, maar is een erg leuke vader!
Het gaat ook meer om mensen die zo nodig een hele carriere MOETEN, totaal materieel moeten leven van zichzelf, en daarna op hun 39 een kind gaan "nemen".quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren moeilijk me gehad, en inderdaad, die "onschuldige" opmerkingen komen vaak het hardst aan.
Na je 35e kan ook goed gaan hoor, voorbeeld, mijn broer, 5 jaar geleden tweede vrouw, hij had geen kinderen met z'n eerste. Mijn nieuwe schoonzusje was toe 34, ze hebben nu 3 koters, oudste 4, middelste 3 en de jongste is vandaag net 2. Mijn broer word 48, maar is een erg leuke vader!
Tegelijk zijn we allemaal op de wereld gezet en maakt het dan niet echt veel uit waar en door wie. We zijn er.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ieders persoonlijke keuze natuurlijk en ik keur de keuze van je broer absoluut niet af Strega.
Maar ik zie bij mijn schoonzus hoe moeilijk het ook kan zijn als je op latere leeftijd kinderen krijgt. In dit geval is zij het kind. Moeder is 75, vader is recent overleden op 87 jarige leeftijd (zij is nu 39). Terwijl schoonzus middenin de jonge kinderen van haarzelf zit heeft ze heel veel zorgen gehad om haar vader en nu nog steeds om haar moeder (dit deelt ze uiteraard met mijn broer). Ze is enig kind, dat maakt de verantwoording nog zwaarder. Mijn ouders nemen vaak de kleinkinderen mee en passen regelmatig op. Haar ouders hebben dat gewoonweg nooit gekund.
Ook zag je dat opa helemaal niet van zijn kleinkinderen kon genieten. hij was van een dusdanige leeftijd dat hij niet in staat was met hen te spelen en vaak waren ze gewoon te druk.
Natuurlijk hoef je niet te kijken naar eventuele kleinkinderen als je zelf aan kinderen begint maar ik vraag me wel af in hoeverre oudere ouders hierover nadenken en of dat voor hen een factor is die ze meenemen in de overweging. Want je legt later best een last neer bij je kinderen. Die ze vaak met liefde dragen, maar waar ze niet voor gekozen hebben.
Ik vind 22 een vrij normale leeftijd voor een kind. Maar ik vind 34 ofzo ook normaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om mensen die zo nodig een hele carriere MOETEN, totaal materieel moeten leven van zichzelf, en daarna op hun 39 een kind gaan "nemen".
Dat zijn de mensen waardoor je vreemd tegen oudere ouders aan gaat kijken.
En toch vind ik dat raar. Ik kreeg Joel zo jong. 22. Niet abnormaal jong. Maar toch werd ik aangekeken en aangesproken alsof ik een of andere tienermoeder was. Daar heb ik me vroeger erg aan geërgerd. Wat me altijd opviel was dat een kind hebben met mij hetzelfde deed als met de 30 plussers. Je loopt allemaal tegen dezelfde dingen aan waar je als ouder nu eenmaal tegenaan loopt.
Tja, in mijn geval zijn mijn beide ouders op relatief jonge leeftijd overleden, mijn vader was 61 en had zwaar reuma (Bechterev) dus daar hadden we onze zorgen al mee gehad, en met mijn moeder hebben we ook 10 jaar daarna na heel wat gezondheids en andere problemen gehad voor ze op haar 64e overleed. In zoverre is leeftijd dus relatief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegelijk zijn we allemaal op de wereld gezet en maakt het dan niet echt veel uit waar en door wie. We zijn er.
Er zijn ergere dingen om je druk over te maken als je gaat bepalen of je wel of geen kind wil. Of je het vervolgens ook krijgt is dan ook nog maar de vraag.
Dit was ook niet bedoeld als kritiek op jou Cat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Natuurlijk zegt leeftijd niet alles en kun je niet altijd kiezen op welke leeftijd je kinderen krijgt (daar ging mijn verhaal ook helemaal niet over). Maar feit is wel dat de kans een stuk groter is dat een 80 jarige grootvader minder lang zijn kleinkinderen zal kunnen leren kennen of ermee kunnen spelen voordat hij ziek wordt of overlijdt dan een grootvader van 60.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Strega het volgende:
Wij gaan hier genieten van een verrukkelijke port, met een kaasplankje. (Nog steeds in het kader van het verjaarsweekend).
quote:
Dag Fiets.quote:
Absoluut niet. Het was van mij ook enkel een filosofische overpeinzing.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit was ook niet bedoeld als kritiek op jou Cat.
Het was meer in z'n algemeenheid dat het leven soms heel anders gaat lopen dan je ooit had gedacht.
In zoverre vind ik het meestal ook een beetje vreemde redenering dat mensen zo stellig kunnen zeggen wij "nemen dan en dan kinderen".
Ow, oké.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het was van mij ook enkel een filosofische overpeinzing.
Awwww....quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Mn telefoon doet stom
En ik heb het koud!
Fairly nuts van Ben&Jerries.quote:
quote:
Nee, ik ben chagrijnig dus ik hoef hem nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww....Maar je bent wel net op tijd voor de LaPo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |