Ja, alleen was het best vermoeiend en er was teveel etenquote:
Nou, vanavond mag je lekker met ons relaxt naar WMB en RMV kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, alleen was het best vermoeiend en er was teveel eten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, vanavond mag je lekker met ons relaxt naar WMB en RMV kijken
quote:Het is ruim een jaar geleden dat Jaycee Lee Dugard zich meldde op het politie bureau van Contra Costa County. Achttien jaar was ze vermist en haar moeder en stiefvader hadden de hoop al opgegeven haar ooit weer levend te zien. In 1991 werd ze voor de ogen van haar stiefvader ontvoerd en is sindsdien misbruikt als seksslavin door het echtpaar Phillip en Nancy Garrido. Ze leefde achttien jaar in tenten in de achtertuin van het echtpaar en bracht daar ook twee kinderen van haar ontvoerder en verkrachter ter wereld.
Zou wel willen, maar moet er morgen vroeg uitquote:
Waarvoor?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet er morgen vroeg uit
Intakegesprek voor mijn nieuwe opleidingquote:
Is dat ook zo'n boeiende opleiding als je vorigequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Intakegesprek voor mijn nieuwe opleiding
Docentenopleidingquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n boeiende opleiding als je vorige
Ik ben eten trouwens, tot zo
Succes alvastquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Intakegesprek voor mijn nieuwe opleiding
Eetzequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n boeiende opleiding als je vorige
Ik ben eten trouwens, tot zo
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Bijna dit hele topic is mijn vriend
Ik ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Bijna dit hele topic is mijn vriend
Welke is dat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgende week een reportage die ik waarschijnlijk meekijk
Wauw!quote:
Juf nog welquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar wil je juf in worden
OMFG hoe kun je dat interessant vindenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Juf nog wel
Mooiste zou zijn bedrijfseconomie, maar algemene economie lijkt mij ook wel wat
Economie is interessantquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMFG hoe kun je dat interessant vinden
quote:
Wat Hyndai zegt.. iedereen heeft ermee te makenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat maakt het interessant?
Ahja ieder zijn eigen ding denk ik danquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat Hyndai zegt.. iedereen heeft ermee te makenWat je ook gaat studeren later, als je een goede basis hebt van economie dan kan dat zoveel voordelen met zich meebrengen. Als je iets koopt, als je een rekeningnummer gaat openen, hypotheek afsluit. Als je die basis weet dan heb je al een voorsprong. Ook al ben je van beroep programmeur
Bedrijfseconomie is interessant omdat je dan weet hoe bedrijven werken. Hoe komen ze aan hun geld en wat moeten zij afdragen aan de fiscus. Hoe weet je of een bedrijf het goed doet en hoe kan je deze verbeteren? Ik heb hier een boekenkast vol staan met boeken over de economie en deze is nog lang niet volledig. Het is gewoon een prachtig vak
Hoe kun je dan vantevoren weten of DSB/icesafe een slechte keus is?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:13 schreef Maraca het volgende:
Bijvoorbeeld.. net zat ik een boek te lezen over de DSB. Veel mensen wisten niet waar zij aan begonnen toen zij een lening afsloten bij Scheringa. Met een goede economische basis weet je dat gewoon beter
had je maar een vak moeten lerenquote:
als je op tijd je centen weghaalde wel jaquote:
bijvoorbeeld jaquote:
Altijd bij de 25 laten ze om de 5 min spoilers zien van de top 3quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef Hyundai het volgende:
Ellemieke Vermolen bij de 25 : ' WOOOW! Dat meen je niet! Dit ziet u na de reclame'
je kreeg alles gewoon terug als je maar onder 100k zatquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je op tijd je centen weghaalde wel ja
quote:
Bij DSB was het helemaal geen probleem om een gewone (spaar)rekening te openenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je dan vantevoren weten of DSB/icesafe een slechte keus is?
Nou ondertussen is heel NL toch allang genoeg wakker geschudquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar wat ik graag zou zien is dat mensen zich meer bewust worden van de economie en weten dat er risico's zijn.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ondertussen is heel NL toch allang genoeg wakker geschud
Ik wordt er alleen paranoid vanquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaMaar dan praat je over de volwassenen. Bij kinderen is dit minder c.q. niet het geval en die zal je het dus moeten leren
Niet doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wordt er alleen paranoid van
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:58 schreef tralalala het volgende:
Deze mensen zullen dit seizoen ook nog wel terugkomen.
Als ik problemen heb bel ik je wel, ik heb je nummerquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik problemen heb bel ik je wel, ik heb je nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |