Tegen de tijd dat ik in Hoorn ben is de koffie toch al koud. En George rijdt niet op water helaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het kan!
Goede reis!
(ik lust geen koffie, zit al lekker aan de cola:9 )
je houd je aan lintworm jim zijn regelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Hoorn ben is de koffie toch al koud. En George rijdt niet op water helaas
Ja voor je het weet is het GM topic weg, wil ik niet op mn geweten hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je houd je aan lintworm jim zijn regels![]()
en laat die lui voor je thermoskan en benzine betalen!
Zou wel een actie zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor je het weet is het GM topic weg, wil ik niet op mn geweten hebben
Hoe krijg je het voor elkaar, om 2 van 3 achtereenvolgende nachten niet te slapenquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen, het is maandag 30 augustus 2010!
als ik dat wist, was het niet gebeurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, om 2 van 3 achtereenvolgende nachten niet te slapen
Alles is relatief.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik dat wist, was het niet gebeurdmijn ritme komt gewoon niet overeen met dat van de aarde.. ben meer van het type 20 uur wakker 10 uur slapen... een dag heeft dus letterlijk 6 uur te weinig voor mij
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |