Sorry maar autist en ik neem het letterlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
Het was ook maar met een knipoog bedoeld
Ik heb me de hele week schaars gemaakt en ga nu maar eens uitrustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar, ik ga me eens schaars maken hier en naar buiten!
niet naar buiten gaan, daar zijn mensen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja maar, anders kom ik niet bij Lotusss!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet naar buiten gaan, daar zijn mensen!
als je alleen bent kan je languit liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Behalve morgen, dan regent het de hele dag en dan kan je samen op de bank hangen
Dat kan samen ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je alleen bent kan je languit liggen
oh, het is rampzalig buiten.. Hier zijn ook allemaal mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar, anders kom ik niet bij Lotusss!![]()
Kijk je wel uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
dan wordt het stapelenquote:
Hoi Missquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
De een is niet zonder de ander.. of zoiets..
dat kan met moeite ook met je ellebogenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoi Miss![]()
aangezien ik dit tik weet je meteen dat mijn vingers er na het zagen nog aan zitten
arme bankquote:
Ik persoonlijk zou dan niet zo precies meer tikken, in ieder geval niet zo snelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan met moeite ook met je ellebogen
Hè gadver,gaat niet echt vooruit dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja, net bij oma geweest in het ziekenhuis.. Maandg beginnen ze pas met de onderzoeken.. Maar ze was enorm uitgedroogd en had extra vitamine nodig en ze heeft enorme pijnscheuten in haar buik door een opstopping bovenin dr darmen..
ik heb het wel eens geprobeerd, gaat prima, alleen een stuk langzamerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou dan niet zo precies meer tikken, in ieder geval niet zo snel
Tik je wel eens met je ellebogen, just for fun?
Beterschap voor je omaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja, net bij oma geweest in het ziekenhuis.. Maandg beginnen ze pas met de onderzoeken.. Maar ze was enorm uitgedroogd en had extra vitamine nodig en ze heeft enorme pijnscheuten in haar buik door een opstopping bovenin dr darmen..
mijn bank is mijn hele lichaam wel gewendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel zo, over het algemeen is mijn bank alleen mijn achterste gewend
nope, maar ook niet achteruit op t moment.. En daar heeft ze tenminste goede zorg, want mijn opa kan ook niet veel meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hè gadver,gaat niet echt vooruit dus
Snurkt je bank niet? (flauw)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn bank is mijn hele lichaam wel gewendhij slaapt ook heerlijk
je hebt een stoel ipv bank?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen een liliputer kan op mijn bank slapen
Dat is een fijn bericht.. want een vinger is niet zonder de andere 9..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoi Miss![]()
aangezien ik dit tik weet je meteen dat mijn vingers er na het zagen nog aan zitten
niet zo hard als het varkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Snurkt je bank niet? (flauw)
Maar waarom slaap je niet gewoon in bed, of zeg ik nu iets geks?
Een 2-zitsbank is niet echt ruim.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt een stoel ipv bank?
kan ik ook prima op slapenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een 2-zitsbank is niet echt ruim.iig te kort voor mij.
Das niet zo handig, dan zit je bijv op dames van een jaar of 10 maar dat is ongeacht welke max en minimalen je voor jezelf stelt toch echt een no-go areaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen een liliputer kan op mijn bank slapen
Dat ze in goede handen is,is ook wel weer een gerust stellende gedachtequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope, maar ook niet achteruit op t moment.. En daar heeft ze tenminste goede zorg, want mijn opa kan ook niet veel meer
Waar slaap jij niet prima? Ik heb wel een keer geslapen (niet lang) op een fietspad, maar dan prefereer ik toch ook die 2-zitter van Tijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ik ook prima op slapen
En ik was ook klaar met squashen, dus één en ander is weer fine-tunedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:27 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat is een fijn bericht.. want een vinger is niet zonder de andere 9..
Ik nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ik ook prima op slapen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das niet zo handig, dan zit je bijv op dames van een jaar of 10 maar dat is ongeacht welke max en minimalen je voor jezelf stelt toch echt een no-go area
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand blijft slapen dan slaapt hij/zij gewoon bij mij in bed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik nieten waarom zou ik ook als ik een bed heb
![]()
[..]Als ik bij jou nou je biervoorraad doe slinken en ik mag niet meer rijden, waar moet ik dan slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand blijft slapen dan slaapt hij/zij gewoon bij mij in bed
Jij kent Tijn duidelijk niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik bij jou nou je biervoorraad doe slinken en ik mag niet meer rijden, waar moet ik dan slapen?
Ik heb ook een matje hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik bij jou nou je biervoorraad doe slinken en ik mag niet meer rijden, waar moet ik dan slapen?
Jij wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij kent Tijn duidelijk niet.![]()
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |