Sorry maar autist en ik neem het letterlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
Het was ook maar met een knipoog bedoeld
Ik heb me de hele week schaars gemaakt en ga nu maar eens uitrustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar, ik ga me eens schaars maken hier en naar buiten!
niet naar buiten gaan, daar zijn mensen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja maar, anders kom ik niet bij Lotusss!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet naar buiten gaan, daar zijn mensen!
als je alleen bent kan je languit liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Behalve morgen, dan regent het de hele dag en dan kan je samen op de bank hangen
Dat kan samen ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je alleen bent kan je languit liggen
oh, het is rampzalig buiten.. Hier zijn ook allemaal mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar, anders kom ik niet bij Lotusss!![]()
Kijk je wel uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
dan wordt het stapelenquote:
Hoi Missquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
De een is niet zonder de ander.. of zoiets..
dat kan met moeite ook met je ellebogenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoi Miss![]()
aangezien ik dit tik weet je meteen dat mijn vingers er na het zagen nog aan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |