quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Netsplitter het volgende:
ZelfsNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er in voor.![]()
Geweldig!
Morgen...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Netsplitter het volgende:
ZelfsOud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er in voor.![]()
http://games.fok.nl/speci(...)w-mortal-kombat.htmlOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe bedoel je? In storymode? Als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In storymode? Als jeJup, in storymode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat plaatje is in ieder geval zo nep als watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef FinalD87 het volgende:
Rumor: Freddy And Jason Coming To Mortal Kombat
[ afbeelding ]
Boeien, ik houd van geruchten, hoe onwerkelijk ook !quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat plaatje is in ieder geval zo nep als wat
Net gekocht, eerste keer Ladder doorgespeeld op medium.. Took me long enoughquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boeien, ik houd van geruchten, hoe onwerkelijk ook !
Ik ben nu druk bezig in de challenge tower, na de story mode op medium te hebben gedaan. Er komen echt debiele dingen in voor in die challenges![]()
Die lava-fatality!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Misan het volgende:
fuck it, morgen meteen scoren
http://www.gametrailers.c(...)mortal-kombat/713013
Ja, medium doet al heel vervelendquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Net gekocht, eerste keer Ladder doorgespeeld op medium.. Took me long enough
Heerlijke game
Dat is nog niks.quote:
Kabal? Denk ik. Smoke vind ik ook leuk. Zijn schaduw gaat aan de andere kant aan de vijand trekken tot ie uit elkaar gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is nog niks.
Heb er gisteren eentje gezien op youtube, die is pas bruut.
Geen idee alleen meer wie 'm doet.
Het slachtoffer krijgt een kruis op z'n lijf geschoten en een paar seconden later is hij uit elkaar getrokken maar blijven z'n ledematen aan die haken bungelen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kabal? Denk ik. Smoke vind ik ook leuk. Zijn schaduw gaat aan de andere kant aan de vijand trekken tot ie uit elkaar gaat
Denk dat ie morgenmiddag overal wel te koop is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Misan het volgende:
Waar is MK nu al te koop eigenlijk? Stel dat ik 'm morgenmiddag wil hebben
FRS of GM gaat werken dus?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk dat ie morgenmiddag overal wel te koop is.
Scheur ik morgen ff langsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
GM in ieder geval heb ik vandaag bevestigd gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |