Ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet. Het is nog steeds een chaos op het spoor...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet. Het is nog steeds een chaos op het spoor...
Perronwerkzaamheden om precies te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Bij station Utrecht zijn werkzaamheden, dit had je dus ruim van te voren kunnen weten.
Bovendien: ProRail is eigenaar van het spoornetwerk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Want als de bliksem bij jou thuis inslaat op de meterkast kijk jij gewoon verder TV en zet je ondertussen ook nog koffie?
NS bashen is zóó 2005.
Niet zo heel erg veel schijnt me.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Ik reed vandaag gewoon rustig en normaal met de trein? Wat zou er dan aan de hand moeten zijn?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet. Het is nog steeds een chaos op het spoor...
Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben vandaag vanaf Parijs terug naar mijn woonplaats gekomen, met de trein, ZONDER vertragingen
zoalng de ns niet eens op tijd kan rijden met een beetje regen stap ik niet voor lange afstanden in een trein, wat een onkundequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden.
Veel beter dan een busritje met Eurolines...
Ik denk niet dat het vliegtuig erg veel sneller geweest zou zijn, van deur tot deur, dan de trein was. (Thalys)quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden.
Veel beter dan een busritje met Eurolines...
NS bashenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoalng de ns niet eens op tijd kan rijden met een beetje regen stap ik niet voor lange afstanden in een trein, wat een onkunde
vreselijk bedrijf, prutsers zijn hetquote:
Richting het buitenland kom je amper boven het gemiddelde van 90-100 km/h uit per auto of bus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoalng de ns niet eens op tijd kan rijden met een beetje regen stap ik niet voor lange afstanden in een trein, wat een onkunde
Klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vliegtuig erg veel sneller geweest zou zijn, van deur tot deur, dan de trein was. (Thalys)
Heb je een enkel idee wie verantwoordelijk is voor de spoorinfrastructuur en wie voor de dienstregeling?quote:
1) je kan zelf bepalen wanneer je vertrektquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Richting het buitenland kom je amper boven het gemiddelde van 90-100 km/h uit per auto of bus.
[..]
Klopt.
Nu Amsterdam-Frankfurt nog.
Dat haal je echt niet, hoor.quote:
Treinen stinken niet. En gewoon naast ´normale´ mensen gaan zitten.quote:geen stink trein varkens
In auto vrijwel altijd file, drukte etc.quote:geen vetreagingen door, bliksem, water of blaadjes
In grote steden is het centrum sowieso slechter bereikbaar per auto.quote:van deur tot deur zonde roverstap
1) jawel hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat haal je echt niet, hoor.Een gemiddelde snelheid gaat ontzettend snel omlaag.
[..]
Treinen stinken niet. En gewoon naast ´normale´ mensen gaan zitten.
[..]
In auto vrijwel altijd file, drukte etc.
[..]
In grote steden is het centrum sowieso slechter bereikbaar per auto.
Ik houd mijn hart vast als het sneeuwt.quote:
onze pro's hebben aangekondigd het spoorwegnet deze voor deze winter 'winterhard' te gaan maken oid.. kan dan maar weinig denken als 'ach als je weet hoe dat moet, waarom begin je daar nu pas mee'quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast als het sneeuwt.
Ik ben wel benieuwd of en hoe ProRail zich voorbereidt op de komende winter...
Ben je nu werkelijk zo dom dat je denkt dat je richting Parijs een gemiddelde van 120 haalt? Zeker naar een plek met een efficiente overstap zoals Gare du Nord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) jawel hoor
2) mensen stinken wel, en je hebt niet altijd plek
3) nee hoor bij lange na nioet
4) niet perse, en overstappen en ader ov zuigt nog erger (de bus_! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |