Ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet. Het is nog steeds een chaos op het spoor...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Perronwerkzaamheden om precies te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Bij station Utrecht zijn werkzaamheden, dit had je dus ruim van te voren kunnen weten.
Bovendien: ProRail is eigenaar van het spoornetwerk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Want als de bliksem bij jou thuis inslaat op de meterkast kijk jij gewoon verder TV en zet je ondertussen ook nog koffie?
NS bashen is zóó 2005.
Niet zo heel erg veel schijnt me.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
Ik reed vandaag gewoon rustig en normaal met de trein? Wat zou er dan aan de hand moeten zijn?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef Dartanion het volgende:
Ik ben vandaag vanaf Parijs terug naar mijn woonplaats gekomen, met de trein, ZONDER vertragingen
zoalng de ns niet eens op tijd kan rijden met een beetje regen stap ik niet voor lange afstanden in een trein, wat een onkundequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden.
Veel beter dan een busritje met Eurolines...
Ik denk niet dat het vliegtuig erg veel sneller geweest zou zijn, van deur tot deur, dan de trein was. (Thalys)quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanraden.
Veel beter dan een busritje met Eurolines...
NS bashenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoalng de ns niet eens op tijd kan rijden met een beetje regen stap ik niet voor lange afstanden in een trein, wat een onkunde
vreselijk bedrijf, prutsers zijn hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |