Allebei :] Van alles wat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. Als ik volgend jaar in Europa zit, dan ga ik er ook heen.
Beetje dance daar of alleen bandjes?
De nadaaaa!quote:
Gewoon uit verveling. Van de active topics was dit nog het minst erge.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:54 schreef Perruche het volgende:
Mata, kom je ook hier voor gezondheidsredenen of alleen voor de vrouwen?
Daar heb ik een naam in hoog te houden.quote:
In Singles ben ik de beste LaPo hunter, dus dat scheelt. En een goeie TT bevat puntjes...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Paper tikken! *gaar is*
[..]
De nadaaaa!
Kom je even in een topic neuzen, mag je meteen een nieuwe fixen, tis wat he!
Klinkt als een hele leuke baan, Mo!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Was even gaan kijken naar die klus voor 'elke laatste zaterdag van de maand' en ik ga 't zeker doen, want:
ik mag mijn eigen dingen klaar maken! Al mijn bedenksels en creaties, zoals gevulde champignons met geitenkaas en zalm, avocadosalade, maar ook lemon merengue pie, fajita's van ainsley en de couscous van ainsley en zulks!![]()
zó tof!![]()
en ik heb een potje wit truffel poeder meegekregen om mee te oefenen![]()
ja, vond ik ook! Is voor 4 uurtjes, is zowat om de hoek en ze hadden het ook al over wat meer koopweekenden die ze zouden hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt als een hele leuke baan, Mo!!
En door het praten over eten en koken, heb ik besloten vanavond maar es wat lekkers te maken voor mijn meisje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:54 schreef Perruche het volgende:
Mata, kom je ook hier voor gezondheidsredenen of alleen voor de vrouwen?
en ik maar denken dat we uit eten gingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En door het praten over eten en koken, heb ik besloten vanavond maar es wat lekkers te maken voor mijn meisje.
mannen, allemaal eikelsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we uit eten gingenin een spaans restaurant
Misschien bedoelt 'ie dat hij voor je gaat kokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Helaasch. Vraag je rijke vriendje maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mag ze naar Duitsland komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien bedoelt 'ie dat hij voor je gaat koken
Hoe was het afgelopen met de examencommissie dan? Je mag gewoon blijven dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:35 schreef Swietje het volgende:
Spareribs![]()
Net bij de schoolcampus geweest om de laatste dingen te kopen, maar alles was bijna op. Maar beneden bij de kantoorartikelen was alles er gewoon nog, dus heb alsnog alles.Nou kan ik georganiseerd gaan studeren
Vooral erg handig, dan neem je minder snel de verkeerde mee. Mijne zijn knalgroen/rood etc. Maar ik zou ook zo een Jip en Janneke agenda kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie van vrolijk gekleurde college blokken. Ik was een maand of twee geleden met het vriendje in de action en vond dat het meest belachelijke wat hij ooit had gezien. Je zit toch niet meer in de brugklasGa je ook nog een pennyagenda kopen. OMG!
Maar das toch heul niet zo raar nie?!
Nee, da's van m'n vorige studie. Mag sowieso m'n nieuwe studie beginnen, maar of ik m'n oude mag 'afronden' met een P is de vraag. Niet dat dat belangrijk is verder. Wel gewoon zonde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe was het afgelopen met de examencommissie dan? Je mag gewoon blijven dus?
Ik loop als docent nog rond met vrolijk gekleurde college blokken. En roze mapjes. En een zwarte etui met gekleurde stippels en glittersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat vinden jullie van vrolijk gekleurde college blokken. Ik was een maand of twee geleden met het vriendje in de action en vond dat het meest belachelijke wat hij ooit had gezien. Je zit toch niet meer in de brugklasGa je ook nog een pennyagenda kopen. OMG!
Nee, is nie raar. Ik heb alles knalroze. Ook m'n mappen enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ah, ok. Even afwachten dus. Maar wel fijn dat je gewoon verder kunt nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:38 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee, da's van m'n vorige studie. Mag sowieso m'n nieuwe studie beginnen, maar of ik m'n oude mag 'afronden' met een P is de vraag. Niet dat dat belangrijk is verder. Wel gewoon zonde.
Bijna allemaalquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:30 schreef El_Matador het volgende:
Helaasch. Vraag je rijke vriendje maar.
Misschien ga ik trouwens niet koken, maar spare ribs eten, daaar heb ik ZIN in!
Ja zeg daar kom ik net vandaag, ik blijf niet op en neer rijdenquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
hoi vanui de stad, nog niks gekocht..
Mensen uitlachen om hun collegeblokkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja, hij zei dat je keihard uitgelachen zou worden als ik dat op de uni probeerde en op 't hbo sowieso ook wel!!
Dito! En de goedkopie agenda van de Bruna enzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik koop gewoon die neutrale dingen van de HEMA, alleen waren ze hier uitverkocht!
euh.. wat bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar eh, je hoeft toch niet echt iets te kopen of mis ik iets?
Ja ik had geen geld en geen zin in de discussiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mensen uitlachen om hun collegeblokken. Die leeftijd zijn de meeste HBO en uni studenten toch wel voorbij mag ik hopen.
Damn! Dat vind ik echt heul erg knap!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
T: laatste nibb-it uit de zak (heb ik anderhalf week gedaan met een grote zak, toch knap?)
intromarkt pennenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja behalve een schrijfblok... Pennen heb je nog wel?
Ik geloof niet dat mijn meisje dat zou waarderen. Ze wil me voor haar alleen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat moet je tegen haar zeggen, niet tegen mij
Jah... maar ik plakte hem vol met plaatjes van Slayer, Metallica e.d.quote:
oh je, en plakkertjes/wijzers om tussen pagina's te plakken. Ik heb vorige week mijn Anthologies beplaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben chaotisch dus heb een agenda nodigVerder idd bic-pennen en een collegeblok, en zoveel mogelijk boeken als ik ruim van tevoren kan bestellen
![]()
boeken
Mehe!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jah... maar ik plakte hem vol met plaatjes van Slayer, Metallica e.d.
Kwam even wat te laat achter dat ik ineens jongens leuker vond dan pony's
Ik ben een keer heel hard geschupt door zo'n shetlandkreng. Dat ging zo snel dat eer ik weg kon komen, hij me al 3x geraakt had op mijn bevallige bipsje. Geef mij maar echte paarden!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mehe!![]()
Paarden zijn ook heul zo leuk niet! Behalve Shetlanders, kleine bolle eigenwijze paardjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij moesten voor geschiedenis eens een project doen over een periode tijdens/na de Franse Revolutie. We gingen een filmpje maken en op een gegeven moment lieten we één van ons groepje als zijnde Napoleon op zo'n Shetland pony aan komen rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mehe!![]()
Paarden zijn ook heul zo leuk niet! Behalve Shetlanders, kleine bolle eigenwijze paardjes
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij moesten voor geschiedenis eens een project doen over een periode tijdens/na de Franse Revolutie. We gingen een filmpje maken en op een gegeven moment lieten we één van ons groepje als zijnde Napoleon op zo'n Shetland pony aan komen rijden![]()
![]()
Ik lig nu nog dubbel bij de gedachte.
Dat was dus ook zo grappig op beeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]!!
Dat hobbelt als een gek en als je licht wilt rijden gaat dat ook idioot snel. Niet te doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |