ranja + 1quote:
Dat vond de keyboardspeler geloof ik niet...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit wel een fijne drummert.
Vast wel. Misschien dat-ie zijn heroïne niet je-van-het vond.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat vond de keyboardspeler geloof ik niet...
Ik neem maar even aan dat je Butch ook niet had verwacht. Die zit al sinds 2003 (na geruzie over geld) niet meer bij de band...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef WeezerButler het volgende:
Net thuis vanuit Paradiso, Geen Butch bij Eels wel Knuckels.
Klopt ; Butch niet verwacht. Tijdens de Electro Shock Blues tour vroeg het publiek nog wel naar Tommy. Nu is het redelijk anoniem, de band. Wel superstrak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je Butch ook niet had verwacht. Die zit al sinds 2003 (na geruzie over geld) niet meer bij de band...
Bedoel je dat hij een blauwe maandag bij Ramones heeft gespeeld (als Elvis Ramone)?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:49 schreef WeezerButler het volgende:
Bij welke band heeft Clem Burke auditie gedaan eind jaren 70 ?? Hij kwam er niet door iig
Tja..., aan de andere kant ben je uitgelopen door al die gitaristenvragen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:26 schreef cafca het volgende:
pssst....niet teveel drummer-vragen.... dan gaat schaap mij zeker inhalen..
Doe maar een police-vraag danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Burnett het volgende:
[..]
Tja..., aan de andere kant ben je uitgelopen door al die gitaristenvragen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Een jonge Kim Deal?
ik vond jouw vraag makkelijker ranja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |