Je moet ook niet knuffelen hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:01 schreef Noa24 het volgende:
Ik meld me ook weer. Onrustige nacht achter de rug. Ik werd vanacht wakker van pijn in mijn gehele buik, maar met name aan de rechterkant. Eerst dacht ik even dat het weeen waren, maar die voel je toch niet in je hele buik meteen? Of heb ik dat altijd verkeerd begrepen? Nouja, het deed iig goed pijnLater nog wat krampen in mijn onderrug enzo, vervolgens in slaap gevallen en nu niets meer.
En ik had nog wel pannekoeken gegeten en geknuffeld met mijn vriend, maar t hielp niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik geniet gewoon maximaal van mn laatste zwangerschap.
positief bekijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Nog even wachten en ik kan het misschien beantwoorden deze vraag. Dochter had altijd een redelijk hoge hartslag en ook deze baby heeft een hoge hartslag. Of het ook een meisje is zal zich nog moeten uitwijzenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef ik80lll het volgende:
Voor degene die al meerdere zwangerschappen hebben meegemaakt, en ook iets van allebei hebben (jongen/meisje) konden jullie het verschil tussen een jongens en meisjes hartje goed horen?
Ik heb net het hartje weer gehoord en was beduidend langzamer dan bij onze twee meiden. Volgende week 20 weken echo, spannend!
Tja, ik heb mn ziekenhuistasje maar even goed nagekeken en de kleertjes erbij gestopt die klaar lagen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
![]()
Maar wel vervelend dat ze de laatste kans om thuis geboren te mogen worden aan zich voorbij heeft laten gaan...
Hier gisterenavond, vannacht en vanmorgen wel wat kleine steekjes en krampjes hier en daar, maar er is geen enkel patroon in te ontdekken.
Vanmiddag weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd hoe het met mijn bloeddruk is.
Ach gek ben ik toch al...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat e.e.a. snel door gaat zetten... Dat wachten word je ook maar tureluurs van.
Maar wat is hoog dan in dit geval?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Floria het volgende:
[..]
Nog even wachten en ik kan het misschien beantwoorden deze vraag. Dochter had altijd een redelijk hoge hartslag en ook deze baby heeft een hoge hartslag. Of het ook een meisje is zal zich nog moeten uitwijzen
Dat baalpunt herken ik wel ja, toen ik daar eenmaal voorbij was werd het wat rustiger in me... Al had ik er tegen het einde weer wel heel erg last van; Toen ik wist dat het echt nog maar max een paar dagen zou gaan duren...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach gek ben ik toch al...
Maar ik hoop het ook. Al ben ik wel een beetje over het baalpunt heen.. Het is gewoon niet anders.
Die heb je nu toch gewoon verdiend?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb een ander bovenstuk van mn mooie bikini. 75F... En ik moet zeggen... Het past, maar ik ga er maar vanuit dat het nog iets slinkt... Het zit flink vol zeg maar.![]()
![]()
Maar men, wat zien je memmen er goed uit als je een goed bovenstuk hebt..
Ik denk dat ik ook maar ga bedelen voor een voedingsbh van marlies.. Mooie prammen wtf!
150/ 160quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar wat is hoog dan in dit geval?
Ik moet vanmiddag naar de vk en gooi er nog maar wat thee in voor die tijd. Geen zin in weer een doorstuur actie
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Danic, leuk joh!
En in mei moet ik alweer aan het werk. Zo grappig al die nieuwe data bewijzen dat mijn zwangerschap toch echt heul wel vordert
ik kom voorlopig niet hoor. A)geen idee van de datum b) ik durf niet....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef danic het volgende:]
Ik ga het gauw vragen, want ik hoor geluiden dat het niet leuk is om lange tijd op de onderste plaats te staan en Mefke en Loffie komen er ook al aan denk ik haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |