quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Euh...
eentje met donker haar, kort geloof ik. Wat ouder al, 50 ofzo?
Ik vond haar heel onvriendelijk en voor een verpleegster ook weinig empathisch eigenlijk.
Halverwege de bevalling wisselde de dienst en kreeg ik een mevrouw, ook 40+ met een blonde paardenstaart. Zij was wel heel lief maar ze heeft de hele tijd kauwgom staan kauwen als een koe hahaha, dat viel echt op, zag er niet uit.
Als een mandarijntje in de schilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe een vierde bij jou geboren zou worden
Dat is heel bizar dat had ik met Arwen, ik stond echt voor de deur van de auto om naar het zkh te kachele. ineens oh ik moet plassen gevoel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja! Ik vind dat zo raar, bij Graeme hda ik dat helemaal niet. Vorige week had ik het voor het eerst, ik dacht even dat mijn vliezen gingen brekenMaar nu is het regelmatig, echt wel vreemd vind ik het.
Toen mijn vliezen braken, merkte ik daar trouwens bijna niks van, maar ik was ook te stoned denk ik. Merkte alleen dat ik een beetje lekte zeg maar, en dacht niet dat het urine was. Het was ook bruinig, maar de nachtverpleegster had er ook geen boodschap aan, die duwde me een maandverbandje in mn hand en zei dat ik die maar in moest doen en de volgende morgen maar aan de vk moest laten zienMaar omdat Graeme zo diep ingedaald al lag, kwam er ook niet zoveel uit. Echt zo'n vloedgolf lijkt me wel gaaf eigenlijk haha
Eerlijk? Ik zou een gigantische, hormonale rel schoppen. No way dat ik hem laat gaan. Dude je hechtingen zijn er mss nog niet eens uit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man heeft 8 en 9 sept cursus, daarvoor blijft ie ook een nacht weg. Is het raar dat ik me daar nu een beetje druk om maak... Als het ff doorzet zo dan zit ik gewoon in mn kraamweek. Hoe ga ik dat doen? Met 3 kinderen...
Oeh kijk dat Wc verhaal kan ik wel plaatsen en is eigenlijk best tof. Nu ga ik gewoon heeeeeeeel hard poepen, kijken of dat werkt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:12 schreef Vicky het volgende:
Floria, bij Amber braken mijn vliezen toen ik op de wc zat. Dat was zo'n 'klap'.. De hele badkamervloer was natik hoorde ook echt plop. Bij Tess werden ze gebroken. Dat was zo'n verademing. Ik kon ineens weer even ademhalen
Ticootje: dat gaat je gewoon lukkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:06 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man heeft 8 en 9 sept cursus, daarvoor blijft ie ook een nacht weg. Is het raar dat ik me daar nu een beetje druk om maak... Als het ff doorzet zo dan zit ik gewoon in mn kraamweek. Hoe ga ik dat doen? Met 3 kinderen...
Ja tuurlijk gaat me dat lukken... Maar eerlijk, ik zie er wel mega tegenop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ticootje: dat gaat je gewoon lukkenEcht
Dat snap ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gaat me dat lukken... Maar eerlijk, ik zie er wel mega tegenop.
Hier was het een week en met die hulp kon dat gewoonquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik heb dan natuurlijk nog kraamzorg en ik hoop dat ik mn ouders om hulp kan vragen. Vooral voor het eten ofzo. Maar aan de andere kant, hoe moeilijk is het om de patatpan aan te knallen..
Nou ja, ik kan me nu superdruk erom maken, maar het is 1 nachtje... Dat overleven we wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |