abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:02:19 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85873121
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als de vliezen breken als je kind al bijna geboren is..is ook wel raar :)
Ja idd....... vooral als ze de vliezen breken zodat het kind geboren kan worden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85873279
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gebruikelijk ja om het tijdens een wee te doen, was bij mij ook zo. Dan ben je toch bezig met die wee :P ik heb er ook niets van gemerkt. B. had wel even een wtf-momentje toen ze met de schaar aankwam. Hij dacht eerst dat die alvast voor de navelstreng was _O- arme jongen :D
:o

Ik wist dat ze er met een schaar aankwam maar ik heb er geen moment mee gezeten. Maf is dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85873736
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef Fannetje het volgende:
Over knakken gesproken... ik hoor regelmatig een knakje uit mijn buik komen, klinkt alsof iemand z'n botten laat knakken (manlief doet dat ook heel regelmatig), maar kan een baby dat zelfs in de buik al? Komt het iemand bekend voor?
Ik heb dat ook ja! Ik vind dat zo raar, bij Graeme hda ik dat helemaal niet. Vorige week had ik het voor het eerst, ik dacht even dat mijn vliezen gingen breken :') Maar nu is het regelmatig, echt wel vreemd vind ik het.

Toen mijn vliezen braken, merkte ik daar trouwens bijna niks van, maar ik was ook te stoned denk ik. Merkte alleen dat ik een beetje lekte zeg maar, en dacht niet dat het urine was. Het was ook bruinig, maar de nachtverpleegster had er ook geen boodschap aan, die duwde me een maandverbandje in mn hand en zei dat ik die maar in moest doen en de volgende morgen maar aan de vk moest laten zien :') Maar omdat Graeme zo diep ingedaald al lag, kwam er ook niet zoveel uit. Echt zo'n vloedgolf lijkt me wel gaaf eigenlijk haha :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85873782
Zo weer wakker, en nog steeds pijn in mn harses... hmmz... ff paracetamol naar binnen gewerkt.

Mijn vliezen werden ook gebroken zodat Jen eruit kon. Het was een heel apart gevoel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85874104
Ik ontdekte vandaag ook voor 't eerst witte vlekjes op mijn handen, dezelfde vlekjes die ik al wéken op m'n benen heb. Vocht, volgens mijn gyn. 't Is alleen zo'n lelijk gezicht... -O-
pi_85874175
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ontdekte vandaag ook voor 't eerst witte vlekjes op mijn handen, dezelfde vlekjes die ik al wéken op m'n benen heb. Vocht, volgens mijn gyn. 't Is alleen zo'n lelijk gezicht... -O-
Vocht -O- -O- Ik kan al een tijdje in de ochtend mn vingers niet meer helemaal buigen. -O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:47:38 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85874726
Over vlekjes gesproken.... ik heb normaal op m'n armen al wat van die uit de kluiten gewassen sproeten, en de huid is daar ook erg droog, maar nu is het helemaal erg..... zelfs op m'n bovenbeen zie ik nu meer "sproeten" dan normaal, en op m'n ene tepelhof zit zelfs een donker, droog, ruw plekje }:|

Ik twijfel of het mijn variant is van een "zwangerschapsmasker" of wat anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85874756
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gebruikelijk ja om het tijdens een wee te doen, was bij mij ook zo. Dan ben je toch bezig met die wee :P ik heb er ook niets van gemerkt. B. had wel even een wtf-momentje toen ze met de schaar aankwam. Hij dacht eerst dat die alvast voor de navelstreng was _O- arme jongen :D
:D
Van dat knippen heb ik ook niets gemerkt gelukkig. Ik wist wel dat ie dat ging doen, omdat ik de schaar zag. Ik zei/vroeg ook heel lomp na de geboorte tegen R: Hij heeft geknipt he, want ik zag een schaar. En R zo van Oh :?
Die had dat niet eens gezien :')

Oh en het staan van het hoofdje voelde ik wel...dat was wel t enige moment dat ik op een wee hoopte :P

En vruchtwater, er kwam bij mij amper wat uit na het breken ervan. Pas in het ziekenhuis kwam t eruit zetten.

Ik vond het trouwens ook wel wat hebben om naar het ziekenhuis te gaan met weeën. Sowieso midden in de nacht in het ziekenhuis aankomen vond ik wel leuk. Heeft toch een apart sfeertje, niemand die merkt dat je naar het ziekenhuis gaat, de nachtportier die er is en dan naar boven belt. De stilte op de afdeling.
De volgende keer mag het best weer 's nachts beginnen, maar das dan weer niet zo handig ivm Floris...
pi_85875037
Oh ik ga toch naar reinier de graaf.. Als ik toch ga dan wil ik wel pijnstilling.

Morgen ff stickers maken... Of had ik dat al gezegd. Oh men wat heb ik een boeiend leven.
pi_85875089
Kan dat alleen daar dan?!
pi_85875103
Oh ja en dan moet t wel mogen :')
Ik wacht nog steeds op mijn pijnstilling :P
pi_85875163
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan dat alleen daar dan?!
MCH doet daar moeilijk over ja.

Oh ja, het mag niet te snel gaan... Dus ik moest snel bellen als ik weeen kreeg.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:02:06 #113
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85875295
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond het trouwens ook wel wat hebben om naar het ziekenhuis te gaan met weeën. Sowieso midden in de nacht in het ziekenhuis aankomen vond ik wel leuk. Heeft toch een apart sfeertje, niemand die merkt dat je naar het ziekenhuis gaat, de nachtportier die er is en dan naar boven belt. De stilte op de afdeling.
De volgende keer mag het best weer 's nachts beginnen, maar das dan weer niet zo handig ivm Floris...
Lijkt me idd apart.
Maar nu mijn schoonbroertje sinds kort in de beveiliging werkt in het ziekenhuis hoop ik niet dat hij net nachtdienst heeft als wij binnenkomen... (moet het wel spontaan beginnen dit keer).
pi_85875304
Ik heb die knip wel gevoeld. Ze zei dat ze bij de volgende wee zou knippen, en toen kreeg ik echt zo'n stom suf mini wee-tje. Had nog overwogen om mijn mond te houden en niet te zeggen dat ik een wee had, maar dat vond ik ook weer zo suffig :') Deed wel zeer ja, maar goed, het deed toch allemaal de hele tijd al zeer, vond het verder niet zo shocking als vantevoren gedacht.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85875353
Hehe nja bij mij was de ctg niet goed...dus de 20 minuten voor ik de prik kreeg duren nog steeds :P
(maar goed das een aparte situatie natuurlijk ;))

Maar stom dat MCH er zo moeilijk over doet...Zodra ik riep dat ik pijnstilling wilde werd gelijk mijn verloskundige gebeld en toen die er was kwam gelijk de gynaecoloog om de mogelijkheden te bespreken..Maar goed ivm mijn vordering was alleen pethidine nog een optie...dus over mijn principe dat ik geen pethidine wilde was ik gauw heen :')

Joh leuk ga je in dezelfde verloskamer bevallen als Huup en ik :P
pi_85875355
Ben ik blij dat mijn VK niet verbonden is aan het MCH mocht ik naar het ziekenhuis moeten.
In het Bronovo is het 24 uur per dag mogelijk. Maar ik ga nog steeds voor een thuisbevalling na mijn laatste verblijf in het ziekenhuis.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85875421
In "mijn" ziekenhuis is pijnstilling ook 24 uur per dag mogelijk, toch wel een geruststellend idee :)
pi_85876126
In Reinier de Graaf is pijnstilling inderdaad ook 24 uur p/d mogelijk maar ik kreeg mooi wel een sneer van de verpleegster toen ik vroeg of ik wat kon krijgen voor de pijn. Dat had ik eerder moeten bedenken vond ze. Stom mens -O- Ik was te flabbergasted om iets bijdehands terug te zeggen. En teveel bezig met weeën opvangen ook :P

Mijn vk was heel lief, die wilde eerst even ontsluiting meten ze zei ja als het daarna nog kan dan ga ik het gelijk voor je aanvragen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85876326
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef huuphuup het volgende:
In Reinier de Graaf is pijnstilling inderdaad ook 24 uur p/d mogelijk maar ik kreeg mooi wel een sneer van de verpleegster toen ik vroeg of ik wat kon krijgen voor de pijn. Dat had ik eerder moeten bedenken vond ze. Stom mens -O- Ik was te flabbergasted om iets bijdehands terug te zeggen. En teveel bezig met weeën opvangen ook :P

Mijn vk was heel lief, die wilde eerst even ontsluiting meten ze zei ja als het daarna nog kan dan ga ik het gelijk voor je aanvragen.
Das echt belachelijk!

Nee, ik heb zoiets als ik dan toch naar het ziekenhuis moet ram dan die prik er maar in, anders kan ik net zo goed thuis blijven.
pi_85876408
Even een *O* voor Tico's meid, kom er nou 's uit!
pi_85876426
Vanavond!
pi_85876557
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Das echt belachelijk!

Nee, ik heb zoiets als ik dan toch naar het ziekenhuis moet ram dan die prik er maar in, anders kan ik net zo goed thuis blijven.
Precies dat ja :Y :P

Ik wed niet meer op jouw bevalling hoor. Jij saboteert de poule. Priscil had het ook mooi fout ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85876663
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef huuphuup het volgende:

Ook stom!
Bij mij was t dus heel anders...
(welke verpleegkundige had je :P)
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:51:28 #124
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85877541
Ha!

Ik meld me ook :+ 38 weken vandaag!
Lekker wezen lunchen met man die (voor mij) onverwacht een dag vrij had genomen. Leuk!
Ik geniet echt enorm van dit luilekkerland dus baby mag nog even blijven zitten :@

Ik heb wel vreselijke bekkenpijn en voorweeen maar oh wel, je kan niet alles hebben :{

Tico, ik zal stom zijn hoor maar je mag nu helemaal niet meer thuis bevallen?

Ik heb wel zin in de bevalling, vond het zo'n toffe ervaring de vorige keer. Helse pijnen hoor maar niets wat ik niet aankon. Nou had ik ook een snelle bevalling (5 uur vanaf de eerste wee) met een inniemini knipje en 1 hechting. Oh lord laat het nu weer zo gaan _O_
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85877808
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ook stom!
Bij mij was t dus heel anders...
(welke verpleegkundige had je :P)
Euh...

eentje met donker haar, kort geloof ik. Wat ouder al, 50 ofzo?
Ik vond haar heel onvriendelijk en voor een verpleegster ook weinig empathisch eigenlijk.
Halverwege de bevalling wisselde de dienst en kreeg ik een mevrouw, ook 40+ met een blonde paardenstaart. Zij was wel heel lief maar ze heeft de hele tijd kauwgom staan kauwen als een koe hahaha, dat viel echt op, zag er niet uit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')