Ja idd....... vooral als ze de vliezen breken zodat het kind geboren kan wordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als de vliezen breken als je kind al bijna geboren is..is ook wel raar
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gebruikelijk ja om het tijdens een wee te doen, was bij mij ook zo. Dan ben je toch bezig met die weeik heb er ook niets van gemerkt. B. had wel even een wtf-momentje toen ze met de schaar aankwam. Hij dacht eerst dat die alvast voor de navelstreng was
arme jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik heb dat ook ja! Ik vind dat zo raar, bij Graeme hda ik dat helemaal niet. Vorige week had ik het voor het eerst, ik dacht even dat mijn vliezen gingen brekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:56 schreef Fannetje het volgende:
Over knakken gesproken... ik hoor regelmatig een knakje uit mijn buik komen, klinkt alsof iemand z'n botten laat knakken (manlief doet dat ook heel regelmatig), maar kan een baby dat zelfs in de buik al? Komt het iemand bekend voor?
Vochtquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ontdekte vandaag ook voor 't eerst witte vlekjes op mijn handen, dezelfde vlekjes die ik al wéken op m'n benen heb. Vocht, volgens mijn gyn. 't Is alleen zo'n lelijk gezicht...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gebruikelijk ja om het tijdens een wee te doen, was bij mij ook zo. Dan ben je toch bezig met die weeik heb er ook niets van gemerkt. B. had wel even een wtf-momentje toen ze met de schaar aankwam. Hij dacht eerst dat die alvast voor de navelstreng was
arme jongen
MCH doet daar moeilijk over ja.quote:
Lijkt me idd apart.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vond het trouwens ook wel wat hebben om naar het ziekenhuis te gaan met weeën. Sowieso midden in de nacht in het ziekenhuis aankomen vond ik wel leuk. Heeft toch een apart sfeertje, niemand die merkt dat je naar het ziekenhuis gaat, de nachtportier die er is en dan naar boven belt. De stilte op de afdeling.
De volgende keer mag het best weer 's nachts beginnen, maar das dan weer niet zo handig ivm Floris...
Das echt belachelijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef huuphuup het volgende:
In Reinier de Graaf is pijnstilling inderdaad ook 24 uur p/d mogelijk maar ik kreeg mooi wel een sneer van de verpleegster toen ik vroeg of ik wat kon krijgen voor de pijn. Dat had ik eerder moeten bedenken vond ze. Stom mensIk was te flabbergasted om iets bijdehands terug te zeggen. En teveel bezig met weeën opvangen ook
Mijn vk was heel lief, die wilde eerst even ontsluiting meten ze zei ja als het daarna nog kan dan ga ik het gelijk voor je aanvragen.
Precies dat jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das echt belachelijk!
Nee, ik heb zoiets als ik dan toch naar het ziekenhuis moet ram dan die prik er maar in, anders kan ik net zo goed thuis blijven.
Ook stom!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef huuphuup het volgende:
In Reinier de Graaf is pijnstilling inderdaad ook 24 uur p/d mogelijk maar ik kreeg mooi wel een sneer van de verpleegster toen ik vroeg of ik wat kon krijgen voor de pijn. Dat had ik eerder moeten bedenken vond ze. Stom mensIk was te flabbergasted om iets bijdehands terug te zeggen. En teveel bezig met weeën opvangen ook
Mijn vk was heel lief, die wilde eerst even ontsluiting meten ze zei ja als het daarna nog kan dan ga ik het gelijk voor je aanvragen.
Euh...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ook stom!
Bij mij was t dus heel anders...
(welke verpleegkundige had je)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |