abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85931413
spannend tico!
hopelijk gaat t door zetten!
pi_85937861
*Tico-check*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85937942
Niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85937957
Balen!!! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85937962
Oh valt wel mee, ik was echt keimoe en nu heb ik ff goed geslapen.
pi_85937989
Dat is ook wel ff prettig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85937999
hè jammer. Fijn dat je in elk geval goed geslapen hebt. :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85938106
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:31 schreef huuphuup het volgende:
hè jammer. Fijn dat je in elk geval goed geslapen hebt. :*
Agree :Y
  woensdag 1 september 2010 @ 08:35:47 #259
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85938465
Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen Tico!
pi_85939481
Jammer dat het niet heeft doorgezet maar een goede nachtrust is ook nuttig Tico!

Ik werd misselijk wakker en heb nu dus een kuthumeur. Ik geloof dat ik er maar weer induik. Deze dag duurt nu al te lang.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85939768
Balen tico! Maar wel lekker geslapen in elk geval.

Mijn bekken heeft er echt geen zin in vandaag :o. Wat kan dat zeer doen zeg, hoop dat het zo nog wat bijtrekt, want ik kan haast niet lopen zo. Echt onhandig.
En ik moet vanmiddag nog naar de tandarts om mn wortelkanaalbehandeling af te laten maken -O-
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85939878
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef tessie het volgende:
Balen tico! Maar wel lekker geslapen in elk geval.

Mijn bekken heeft er echt geen zin in vandaag :o. Wat kan dat zeer doen zeg, hoop dat het zo nog wat bijtrekt, want ik kan haast niet lopen zo. Echt onhandig.
En ik moet vanmiddag nog naar de tandarts om mn wortelkanaalbehandeling af te laten maken -O-
Auw :X Succes bij de tandarts!
En dat van je bekken herken ik, ik had dat gister ook ineens. Vervolgens een paar uur rustig aan gedaan en toen ging het wel weer.

Straks controle bij de verloskundige en ik wil nog ff naar de kapper.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:07:38 #263
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85940072
Mogguh!

Man oh man Tico wat balen! Ze is vast extra mooi afgebakken :)

Het is Septemberrrrrrr! mijn baby komt zeker weten deze maand whoohoo!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85940236
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:07 schreef Floria het volgende:
Mogguh!

Man oh man Tico wat balen! Ze is vast extra mooi afgebakken :)

Het is Septemberrrrrrr! mijn baby komt zeker weten deze maand whoohoo!
Dat dacht ik vorige maand ook. :')
pi_85940263
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat dacht ik vorige maand ook. :')
de jouwe komt echt in september!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85940311
Anna kan ook nog begin oktober komen. Ik hoop wel op september, dat vind ik een mooiere maand :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85940424
Ten eerste gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Gezellig weer een hoop mensen erbij!

Had net intake van de kraamzorg, komt ze gewoon een uur te vroeg! Sta ik dan in m'n lelijkste pyama(die zit zo lekker)
Wilde de WC nog even doen voordat ze kwam, maar ja, geen tijd meer voor nu en natuurlijk moest ze naar de WC...
Lekkere indruk weer gemaakt,haha
En weer willen ze me in die geboortekliniek van het Westeinde hebben, maar ja, ik heb maar netjes geknikt op alles.
Ben er iig vanaf! Morgen om 8.00 naar de verloskundige, geen idee waarom ik dat zo vroeg heb afgesproken, ik wil alleen maar in m'n bedje liggen!

Succes bij de tandarts tessie! Hoop dat het vervelendste gedeelte al gedaan is en je zo klaar bent.
pi_85940612
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef Vicky het volgende:

[..]

de jouwe komt echt in september!!
Dat is 1 ding dat zeker is. :D
pi_85940638
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Gezellig weer een hoop mensen erbij!

Had net intake van de kraamzorg, komt ze gewoon een uur te vroeg! Sta ik dan in m'n lelijkste pyama(die zit zo lekker)
Wilde de WC nog even doen voordat ze kwam, maar ja, geen tijd meer voor nu en natuurlijk moest ze naar de WC...
Lekkere indruk weer gemaakt,haha
En weer willen ze me in die geboortekliniek van het Westeinde hebben, maar ja, ik heb maar netjes geknikt op alles.
Ben er iig vanaf! Morgen om 8.00 naar de verloskundige, geen idee waarom ik dat zo vroeg heb afgesproken, ik wil alleen maar in m'n bedje liggen!

Succes bij de tandarts tessie! Hoop dat het vervelendste gedeelte al gedaan is en je zo klaar bent.
Die geboortekliniek bij het mch is hartstikke mooi joh. Echt een verplaatste thuisbevalling. Ben je al wezen kijken?

En als jij niet wilt, dan moet je dat gewoon zeggen.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:36:27 #270
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85940774
een heuse maagd wordt 't, tico! :)
in de haak.
pi_85940883
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die geboortekliniek bij het mch is hartstikke mooi joh. Echt een verplaatste thuisbevalling. Ben je al wezen kijken?

En als jij niet wilt, dan moet je dat gewoon zeggen.
Ik heb het er ook met B. over gehad, als ik zeker zou weten dat baby en ik in het ziekenhuis moeten blijven of in elk geval de baby, dan neig ik ook naar die geboortekliniek, ziet er supergoed uit op de site!

En de bevalling blijft jouw feestje. Een veloskundige verdient net zoveel, of je nou thuis, in die kliniek of in het ziekenhuis bevalt maakt voor haar niet uit dus het zal wel loslopen met de verkooppraatjes. Het klinkt meer alsof ze je een alternatief willen bieden omdat je niet thuis kunt bevallen. Dan is de stap naar een zh gelijk zo groot, zo'n kliniek is een mooie tussenweg.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85940922
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef trui het volgende:
een heuse maagd wordt 't, tico! :)
Jammer...

Ik had gehoopt op een leeuw... Het is volgens mij ook het jaar van de tijger... Zo stoer.
pi_85940966
Nee, nog niet, maar ik ga volgende week dinsdag wel naar een borstvoedingsinfomiddag daar.
Was jij wel nog naar zo'n informatiemiddag geweest?

Ik heb op zich niks tegen die geboortekliniek hoor, maar ik woon zo dicht bij het Rode Kruis, dat ik er zelfs met weeën naar toe kan lopen en ik ga altijd daar als ik iets heb, dus dat zit gewoon in mijn hoofd.
Maar de verloskundigenpraktijk en de kraamzorg zit aangesloten bij de geboortekliniek, dan snap ik wel dat het voor hun handig is, maar ze gaan mij er echt iets te vaak over door.
Ik had toch wel graag een gesprek gehad willen hebben over een thuisbevalling, maar hun lijken dat echt af te wijzen al voor het verhaal dat mijn straat open lag.
pi_85941072
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:42 schreef Troeta het volgende:
Nee, nog niet, maar ik ga volgende week dinsdag wel naar een borstvoedingsinfomiddag daar.
Was jij wel nog naar zo'n informatiemiddag geweest?

Ik heb op zich niks tegen die geboortekliniek hoor, maar ik woon zo dicht bij het Rode Kruis, dat ik er zelfs met weeën naar toe kan lopen en ik ga altijd daar als ik iets heb, dus dat zit gewoon in mijn hoofd.
Maar de verloskundigenpraktijk en de kraamzorg zit aangesloten bij de geboortekliniek, dan snap ik wel dat het voor hun handig is, maar ze gaan mij er echt iets te vaak over door.
Ik had toch wel graag een gesprek gehad willen hebben over een thuisbevalling, maar hun lijken dat echt af te wijzen al voor het verhaal dat mijn straat open lag.
Ik ben geweest toen ik zwanger was van Jen.

Nou ja.. Misschien loopt je wel tot 42 weken en kun je alsnog naar het rode kruis. :')
  woensdag 1 september 2010 @ 10:48:28 #275
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85941153
Maar de mijne ook aangezien ik precies in het midden van September zit :D dus nu of 42 wk september it is!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')