Natuurlijk kan je dat maken!! Dat vinden ze vast niet erg. Anders bel je ze nu gewoon ff.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Van mij mag het... Alleen tis wel lekker onhandig... Wat nou als het goed doorzet midden in de nacht.. Kan ik het dan maken om mn ouders uit bed te bellen?
Tuurlijk kan dat! Dit zijn zulke bijzondere zaken! Klinkt veelbelovend Ticootje! Laat het wel even via Twitter weten als het doorzet, ik lig namelijk toch de halve nacht wakker mn tweets te checken aangezien slapen echt bagger gaat hier...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Van mij mag het... Alleen tis wel lekker onhandig... Wat nou als het goed doorzet midden in de nacht.. Kan ik het dan maken om mn ouders uit bed te bellen?
Als jij denkt dat het serieus gaat zijn bel je gewoon. Wonen ze ver bij je vandaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
gewoon doen waar je je straks goed bij voelt. T is jouw feestjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik wil wel naar het zh eigenlijk... denk ik.
Nee 10 minuutjes..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het serieus gaat zijn bel je gewoon. Wonen ze ver bij je vandaan?
Bummer voor mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Nee twitter blijft ff leeg... Familie leest mee..
M is Amber om 23.45 naar Delft gaan brengen. Hij was binnen nog geen een half uurtje terugquote:
Jep, dan houdt ze zich extra rustig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Shirley het volgende:
Meer die merken dat hun kleine anders reageert door papa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |